cannonball mc:n bileet
Parhaat bileet oli kerholla. Paikalle pääsi vain erittäin hyvännäköiset naiset ja tosimiehet ja alfaurokset. Nynnyiltä ja persaukisilta oli pääsy kielletty.
Kommentit (68)
En ole Cannonballin bileissä ollut, mutta erään kilpailevan kerhon bileissä olen. Ei se ole niin hehkeää, pelottavaa ja kamalaa kun te mammat luulette. Hyvin laajasti erilaisia ihmisiä, niitä ihan liivijätkiä, pyörähuoria, muutama hintelä tietotekniikkanörtti (kyllä, niitäkin tarvitaan.) ja ihan normaalin näköisiä ihmisiä, niin naisia kuin miehiä, 18-65v.
Moni siellä kohtaamani ihminen on isoissa, rahakkaissa, oikeissa töissä. Yrittäjää, lakimiestä, opettaja ja yksi lääkärikin tuli vastaan.
-Nainen, 25v.
Vierailija kirjoitti:
En ole Cannonballin bileissä ollut, mutta erään kilpailevan kerhon bileissä olen. Ei se ole niin hehkeää, pelottavaa ja kamalaa kun te mammat luulette. Hyvin laajasti erilaisia ihmisiä, niitä ihan liivijätkiä, pyörähuoria, muutama hintelä tietotekniikkanörtti (kyllä, niitäkin tarvitaan.) ja ihan normaalin näköisiä ihmisiä, niin naisia kuin miehiä, 18-65v.
Moni siellä kohtaamani ihminen on isoissa, rahakkaissa, oikeissa töissä. Yrittäjää, lakimiestä, opettaja ja yksi lääkärikin tuli vastaan.
-Nainen, 25v.
Idiootteja löytyy kaikista kansanryhmistä. Itse olen tämän todennut, olen syyttäjä.
Nykyään nää kerhoilijat on kaikki kaljuja ja läskejä. Ei kiinnosta.
Porukka johon kannattaa kuulua, niin ura urkenee ja saat empaattisen kaverin maineen. Se on Rikollisjärjestö!
Ei, ei teistä kukaan ole niissä prätkäjengin bileissä käynyt...minä tiedän...
Kyllähän noissa bileissä käy tiukimmat peräreiät. On todella mukava kun ovista lappaa sisään nuorta gimmaa ja kundia. Jos on vankilassa päässyt nuorten poikien makuun on bileet parhaita paikkoja toteuttaa fantasioita, muuten mennään perustylsällä vaimolla arki.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat bileet oli kerholla. Paikalle pääsi vain erittäin hyvännäköiset naiset ja tosimiehet ja alfaurokset. Nynnyiltä ja persaukisilta oli pääsy kielletty.
Kohta tulee poliisi ja ottaa pesästä hunajat (huumeet ja laittomat aseet):DD
heh, juu juu, niin niin :D
Värejä tunnustavat eivät huutele omista asioistaan netissä. kukas siellä oikeasti on :P ? tää sama sankari jolla on 200 naista whatsapissa :P ?
-m35
Nössöjä lassukoita ovat yksinään mutta ryhmässä ollaan vitut kovia olevinaan.
Nauraa tyrskähdin ap:lle. Päinvastaisen näköistä jengiä hengaa kerhon ulkopuolella arkena. Miten sitten bileissä on ihan erinäköistä porukkaa?
Oliko Cheek paikalla? tai muita homoja?
Kuinka iso prosentti jengistä linnassa nyt?
Ja mitä se sulle kuuluu. Kyl siel linnassa on niit "kunnon"paskaäijiikin.jossei oo tappanut itteensä ja perhettäni
Ysärillä mopoilevat jännämiehet olivat vielä jollain tapaa ihan komeita. Nykyisin tilanne vaikuttaa melko toivottomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Nainen, 25v.
Idiootteja löytyy kaikista kansanryhmistä. Itse olen tämän todennut, olen syyttäjä.
Valtio on suurempi uhka kansalaisten oikeuksille kuin pärinäpojat.
Voi että kun huonon laitoit. Fakta on että niihin bileisiin on tulijoita kyllä ja moni käännytetään jo tuulikaapista ulos. Mahollisesti sun mies tais pyöriä siellä. Sil ei ole rahaa eikä raameja joten se jää aina out. Kerhon juhlat on turvalliset ja hyvällä meinigillä aina.