Muutin ihan turhaan halvempaan asuntoon
Lapsen täyttäessä 18 asumiskulut olisivatkin jääneet taas toimeentulotuen enimmäisasumismenojen alle. Oikeastaan tää koko homma meni tappiolle, koska muuttoon meni useita satoja euroja rahaa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Vahingosta viisastuu.
Tai voi mennä töihin eikä elää tukien varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingosta viisastuu.
Tai voi mennä töihin eikä elää tukien varassa.
Töihin ei voi mennä omalla päätöksellä, palkkatyöhön varsinkaan. Tarvitaan myös työnantajan hyväksyntä asialle.
Ja onko lähiseudulla Lidlilä, Prismaa tai muuta halvempaa kauppaa? Se merkkaa todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ja onko lähiseudulla Lidlilä, Prismaa tai muuta halvempaa kauppaa? Se merkkaa todella paljon.
Muuttomatka oli alle kilometri, joten samat kaupat on edelleen käytössä.
Ap
Paljonko on vuokrien ero ja paljonko muuttokulut? Luultavasti säästät jo muutamassa kuukaudessa halvemmalla vuokralla muuttokulujen verran ja jatkossa vielä enemmän.
Itse olen muuttanut useampaan kertaan halvempaan niin tuilla eläessäni kuin työssäkäyvänä, koska ajattelen asioita pidemmälle kuin muuttokulujen maksamiseen asti. On säästynyt omia ja veronmaksajien rahaa huomattavasti.
Kaikki on turhaa elämässä , jos sen joskus itsekkin tajuaisin, minä olen minä menen sitten olen pois.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on vuokrien ero ja paljonko muuttokulut? Luultavasti säästät jo muutamassa kuukaudessa halvemmalla vuokralla muuttokulujen verran ja jatkossa vielä enemmän.
Itse olen muuttanut useampaan kertaan halvempaan niin tuilla eläessäni kuin työssäkäyvänä, koska ajattelen asioita pidemmälle kuin muuttokulujen maksamiseen asti. On säästynyt omia ja veronmaksajien rahaa huomattavasti.
Säästin kolmena ekana kuukautena 50 euroa kuukaudessa, sen jälkeen en senttiäkään. Muuttoon meni ainakin 300 euroa, en ole halunnut edes laskea sen tarkemmin.
Ap
Vahingosta viisastuu.