Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö miestä, joka on eronnut ilman uutta varalla?

Vierailija
17.12.2015 |

En ole tavannut ainuttakaan miestä, joka olisi eronnut ja lähtenyt omilleen. Heillä on aina ollut uusi nainen valmiina. Naisethan muuttavat omilleenkin, mutta miesten en ole nähnyt tätä tekevän.

Tunnetko ainuttakaan miestä, joka on ensin eronnut, käsitellyt eron ja vasta sitten lähtenyt uuteen suhteeseen?

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä eropäätöksen tehnyttä miestä jolla ei olisi ollut uutta valmiiksi katsottuna. En nyt tietenkään kaikkien erojen taustoja tiedä mutta ne mitkä tiedän... Myös aika monessa tapauksessa nainen on halunnut erota koska mies on jäänyt kiinni sivusuhteesta.

Vierailija
62/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt sanoit niin eipä tuu mieleen. Avioeroissa tai muissakaan eroissa. En tiedä setäni kuvioista tarkemmin, mutta kyllä se aika nopeesti esitteli uuden naisen suvulle, etten yhtään ihmettelis vaikka olis ollut syy eroon. Myös ex-poikaystäväni oli "yhtäkkiä" suhteessa pari päivää eromme jälkeen. Smooth moves.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt sanoit niin eipä tuu mieleen. Avioeroissa tai muissakaan eroissa. En tiedä setäni kuvioista tarkemmin, mutta kyllä se aika nopeesti esitteli uuden naisen suvulle, etten yhtään ihmettelis vaikka olis ollut syy eroon. Myös ex-poikaystäväni oli "yhtäkkiä" suhteessa pari päivää eromme jälkeen. Smooth moves.

Saako kysyä miten suku suhtautui setäsi uuteen? Kuinka pian esittely tapahtui? 

Vierailija
64/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän exäni, joka edelleen sinkkuilee noin vuoden jälkeen erosta. Sama juttu kyllä mulla.

Vierailija
65/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Mun nykyinen mies.

Sillä oli ero vireillä kun me tavattiin, niin kuin mullakin. Oli jo muuttanut erikseen, omaisuuden osituskin kesken.

Mutta oliko itse omasta aloitteestaan tehnyt eropäätöksen?

Ap:n pointti oli se, että harva mies lähtee parisuhteesta, ellei ole toinen nainen valmiina odottamassa.

No mutta kumpi tässä taas on fikusmpi? Pidetään se kodinhoitaja siinä hollilla kunnes seuraava löytyy. Toki aika perseestä tällainen toimintatapa, mutta näin äijä pääsee helpommalla. Ja naiset siihen suostuvat.

Vierailija
66/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut ainuttakaan miestä, joka olisi eronnut ja lähtenyt omilleen. Heillä on aina ollut uusi nainen valmiina. Naisethan muuttavat omilleenkin, mutta miesten en ole nähnyt tätä tekevän.

Tunnetko ainuttakaan miestä, joka on ensin eronnut, käsitellyt eron ja vasta sitten lähtenyt uuteen suhteeseen?

Tsot tsot en tiedä edes yhtään miestä joka olisi eronnut, vaan aina vaimo on eroa hakenut.

Vierailija
67/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin vaimostani, koska hänen päideongelmansa paheni koko ajan. Ei ollut uutta naista eikä ole vieläkään.

Paljon tykkäyksiä miehelle joka hylkää vaimonsa kun tämä tarvitsisi apua. Hyi helvetti mikä sika!!!!!

Taas taattua AV-mamma-logiikkaa. Nainen joka jättää juopon miehen, on rohkea itsenäinen nainen, joka ei katsele tuollaista hyväksikäyttöä.

Mies joka jättää juopon naisen, on sika.

Alkoholisti ei parane, jos hänellä ei ole siihen omaa tahtoa. Olen pari tapausta joutunut todistamaan lähipiirissä. Vaikka kuinka yritetään vihjaista, keskustella tai jopa puoli väkisin viedä hoitoon, niin ei se tilanne hoidu, jos alkkis kieltää koko ongelmansa.

Vierailija
68/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä oli ero vireillä kun me tavattiin, niin kuin mullakin. Oli jo muuttanut erikseen, omaisuuden osituskin kesken.

Ap:n pointti oli se, että harva mies lähtee parisuhteesta, ellei ole toinen nainen valmiina odottamassa.

Siis harva mies lähtee parisuhteesta ja niistä vain osalla on toinen nainen.

Itse tiedän yhden, joka lähti parisuhteesta toisen kelkkaan jättäen hirviövaimon. Syy oli pitkään henkiseen eroprosessiin oli juurikin tuossa hirviövaimossa.

Ihme kun mies kesti niin hirveässä suhteessa niin monia vuosia. Mutta oli kylläkin aika nössö, kun ei aiemmin lähtenyt.

Vierailija
69/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa en ole ollut, mutta monivuotisia suhteita ollut jokunen, lasketaanko ne? Jos lasketaan ne, ja vielä teinisuhteetkin, niin niitä on ollut tähän mennessä viisi, pisin kesti kuusi vuotta. Jokaisen olen lopettanut, eikä uutta naista ole ollut odottamassa kertaakaan. Pisimmän suhteen jälkeen olin neljä vuotta yksin.

Vierailija
70/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi useita! Ei tässäkään mitään sääntöä ole.

Vierailija
71/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kyllä. Naisella oli uusi valmiina ja paksunakin oli hyvin nopeaan. Miehellä uusi suhde parin vuoden päästä erosta.

Jos tämä mies on minun exäni (ja minä siis tämä parin vuoden päästä tullut), niin meidän suhteen jälkeen uusi oli katseltu alle viikossa.

Vierailija
72/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mitä järkeä olisi erota ennen kuin on uusi nainen katsottuna? Ei mitään!

Vierailija
73/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, mun mieheni erosi aikanaan vaimostaan niin että liitto oli vain väljähtänyt ja muuttunut kaverisuhteeksi. Kummallakaan ei ollut uutta katsottona.

Vierailija
74/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis mitä järkeä olisi erota ennen kuin on uusi nainen katsottuna? Ei mitään!

Vapaus ja rauha. Myös hänelle vapaus.

Vierailija
75/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiedän kyllä. Ja vieläpä miehen, joka on eronnut monta kertaa eikä koskaan ole ollut ketään toista naista odottamassa tai varalla millään tavoin.

Kyseessä on nykyinen aviomieheni.

Erosi ekasta tyttöystävästään, koska tämä petti häntä. Ei ottanut tyttöä takaisin periaatteesta, vaikka tämä kuinka perään ruikutti ja mies kertoi edelleen rakastaneensa itsekin häntä.

Erosi myös ex-vaimostaan täysin "tyhjän päälle", kunnes löysi minut. Eikä tämä ole vain miehen puhetta, tunnen ex-vaimonkin.

MUTTA: Mies onkin aika hanakka eroamaan, johtuen ilmeisesti juuri noista positiivisista kokemuksistaan - että aina jostain jossain vaiheessa joku kivempi löytyy ja elämä voittaa tms.

Joten aina kun riitelemme tai edes keskustelemme jostain asiasta ja eteen tulee pieninkin erimielisyys (tyyliin: mihin kauppaan mennään illalla ruokaostoksille, sekstaillaanko tänään vaiko huomenna) saan kuulla että "V*ttu mikä liitto tääkin on, tää loppu nyt tähän". Ja 5 krt mies onkin jo edennyt avioeron hakuun asti...

Että olisiko tuo nyt sittenkään niin positiivinen piirre. Ainakin aika yliarvostettu, sanon minä. 

Vierailija
76/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut suhteen poikki kaksi kertaa siitä syystä, että tajusin että naisella on mua kohtaan syviä tunteita, mutta itselläni ei ole. Ei tuntunut hyvältä jatkaa suhdetta vain seksin vuoksi. Toinen naisista olisi halunnut kovasti jatkaa.

Vierailija
77/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa vielä, että minä olen tuosta miehen "hienosta piirteestä" johtuen nyt se, joka tässä vaiheessa suunnittelee tosissaan sitä eroa, sillä olen täysin kyllästynyt noihin "No jos sä oot noin hankala etkä tottele mua tässäkään niin parempi erota sitten" -juttuihin, joita tulee eteen joka viikko.

Joku, vielä onnestansa täysin tietämätön varauslaputon saa tästä mahtavasta itsenäisesti eroamiskykyisestä miehestä oikein varsinaisen kultakimpaleen itsellensä!

Kannattaa siis miettiä, että mitä piirrettä miehissä oikeasti arvostaa...

Vierailija
78/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikaistaan: Nro 76 ja 78 ovat siis sama henkilö, m39 ehti väliin.

Vierailija
79/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, nykyisen miesystäväni. Ei tosin ehtinyt olla kauan eronneena enkä minäkään, ennen kuin tuli pyytämään minua treffeille. Sitä ennen ei oltu kuin hyvänpäiväntuttuja eikä mitään flirttiin viittaavaakaan ollut aiemmin ollut.

Vierailija
80/132 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta kumpi tässä taas on fikusmpi? Pidetään se kodinhoitaja siinä hollilla kunnes seuraava löytyy. Toki aika perseestä tällainen toimintatapa, mutta näin äijä pääsee helpommalla. Ja naiset siihen suostuvat.

Niin, tietynlaiset naiset suostuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme