Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö miestä, joka on eronnut ilman uutta varalla?

Vierailija
17.12.2015 |

En ole tavannut ainuttakaan miestä, joka olisi eronnut ja lähtenyt omilleen. Heillä on aina ollut uusi nainen valmiina. Naisethan muuttavat omilleenkin, mutta miesten en ole nähnyt tätä tekevän.

Tunnetko ainuttakaan miestä, joka on ensin eronnut, käsitellyt eron ja vasta sitten lähtenyt uuteen suhteeseen?

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Mun nykyinen mies.

Sillä oli ero vireillä kun me tavattiin, niin kuin mullakin. Oli jo muuttanut erikseen, omaisuuden osituskin kesken.

Huutista :D klassikko esimerkki siitä seuraavasta vaiheesta. Äkkii mulle joku nyt ennen kun alkaa sattua.. Oletko siis oikeasti tavannut ketään, joka olisi vienyt eron kunnialla loppuun asti, ennen uuden löytymistä, tai paremminkin etsimistä, kuvioihin?

Vierailija
22/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun mies. Lähti ja oli melkei vuoden yksin kunnes tavattiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän lapsettomia miehiä. Perheellisillä on ollut uusi katsottuna. Olisi kuulemma ollut liian vaikeaa muuttaa lasten luota pois, jos ei olisi ollut "kunnon syytä" eli uusi rakkaus.

Vierailija
24/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikaystäväni jätti minut ja kysyessäni vannoi, ettei ketään toista ollut odottamassa. Ehkä se selittää sen, miksi hän reilun viikon erossa olon jälkeen aneli minua ottamaan hänet takaisin. En ottanut.

Lisäksi hiljattain ystäväni erosi pitkästä suhteesta, ja vaikka taustalla oli erilaisia pitkään jatkuneita ongelmia, niin lopullisen eropäätöksen teki mies. Ei ollut ketään toista naista odottamassa tai edes kiikarissa.

Vierailija
25/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, useitakin. Onhan se toki tutkittukin, että ero päätöksen tehneellä miehellä onuseammin uusi valmiina, mutta ei tääkään sääntö nyt niin sitova ole.

Vierailija
26/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun ex ja minä. Me ei kuitenkaan asuttu yhdessä.

Vierailija
27/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies ketä tulee mieleen tuttavapiiristä. Ihan tosissaanko joku kuvittelee, että se oma kapea elämänpiiri kertoo kaiken vastakkaisesta sukupuolesta?

T. mies itsekin

Taidat olla uusi täällä....

Eron jälkeen nainen pääsääntöisesti käsittelee eroa mielessään sopivaksi katsotun ajan, jonka jälkeen elää itsenäisesti itsellisen naisen elämää kunnes on valmis kohtaamaan uuden rakkauden.

Mies siirtyy eron jälkeen sujuvasti (jo valmiiksi lämmitettyyn) suhteeseen. Tai sitten vaihtoehtoisesti jäävät erään kommentoijan mukaan "tyhjän päälle".

Ajatus siitä että mies voisi elää itsenäisesti omaa elämäänsä ilman ympärillä pyörivää puolisoa (mies/nainen)  tuntuu olevan ainakin osalle naisista melko utopistinen.

Vierailija
28/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Mun nykyinen mies.

Sillä oli ero vireillä kun me tavattiin, niin kuin mullakin. Oli jo muuttanut erikseen, omaisuuden osituskin kesken.

Sä et nyt tajunnut aloitusta. Käytännössä siis miehesi  erosi niin että hänellä oli jo toinen nainen eli sinut. Ei muuttanut omilleen ja eronnut ennen suhteen alkamista.

Vierailija
29/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään tapausta, jossa mies olisi lähtenyt ilman uutta suhdetta.

No toki jostain lyhyistä tapailusuhteista.

N43

Vierailija
30/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lopullinen eropäätös on tullut naisen puolelta. Yksi mies jätti ystäväni, eikä ainakaan tiettävästi pyörittänyt ketään tiettyä heti eron jälkeen. Tosin tämä yksilö lähti noin viikko muuton jälkeen panemaan huoria Thaimaahan.

Muita tapauksia en tiedä.

Vierailija
31/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex.

Vierailija
32/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, en tunne :D omassa tuttavapiirissä miehet on siirtyneet AINA suoraan lennosta uuteen suhteeseen. Naiset taas on olleet vuosiakin, jopa yli vuosikymmenenkin eron jälkeen yksin.

Vierailija
33/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset yleensä jäävät eron jälkeen naiselle, mikä onkin hyvin loogista. Täytyy olla todella huono suhde että lapsensa jättää ja alkaa yksin elämään..

Vierailija
34/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pomon ja viime keväänä duuniin tullut nuori inssi. Kumpikin antoivat samasta syystä kenkää naiselle, piti "ottaa seuraava askel" eli naimisiin, kämppä, pari vekaraa jne. Jepet eivät oikein innostuneet ajatuksesta ja muuttivat tiehensä.

Vierailija
35/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni sanoi lähtevänsä tyhjän päälle mutta todellisuudessa uuden kanssa oli jo asumisjärjestelyjäkin suunniteltu.

Vierailija
36/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex. Oli neljä vuotta eron jälkeen yksin. Minä olen vieläkin.

Vierailija
37/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa en tiedä yhtään yksin muuttanutta miestä. Ja kaikilla ollut hirmuinen hinku saada lapset tutustumaan uusiin puolisoihin. Ja kaikki on siinä epäonnistunut.

Niin kuin omakin ex.

Vierailija
38/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, itseni!

M44

Vierailija
39/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä :D

Olemme eroamassa mutta tuskin tuo ukko lähtee ennen kuin on löytänyt uuden. Ei vaan pysty olemaan yksin.

Vierailija
40/132 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden joka erosi olematta varma, haluaisiko hänen pitkäaikainen "salarakkaansa" erota miehestään ja mennä hänen kanssaan yksiin. Kyllä se aika varmaa oli muttei ihan satavarmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi