Tiedätkö miestä, joka on eronnut ilman uutta varalla?
En ole tavannut ainuttakaan miestä, joka olisi eronnut ja lähtenyt omilleen. Heillä on aina ollut uusi nainen valmiina. Naisethan muuttavat omilleenkin, mutta miesten en ole nähnyt tätä tekevän.
Tunnetko ainuttakaan miestä, joka on ensin eronnut, käsitellyt eron ja vasta sitten lähtenyt uuteen suhteeseen?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä :D
Olemme eroamassa mutta tuskin tuo ukko lähtee ennen kuin on löytänyt uuden. Ei vaan pysty olemaan yksin.
Ihmetyttää kyllä se, että miten sen uuden voi vain löytää.
En itseasiassa tiedä yhtään. Toki ihan kaikista tapauksista en voi olla aivan varma, en ole kuitenkaan viitsinyt kaikilta puolitutuilta kysellä kumman aloitteesta ero onkaan tapahtunut
Mä. Olen ollut sinkkuna jo kohta 10 vuotta ja sellaisena pysynkin.
Vierailija kirjoitti:
Olemme eroamassa mutta tuskin tuo ukko lähtee ennen kuin on löytänyt uuden. Ei vaan pysty olemaan yksin.
Siis olette eroamassa sun aloitteesta, mutta asutte silti yhdessä?
Harvassa tuntuvat olevan. Itsellä oli yksi varattu kierroksessa ja olisi lähtenyt matkaani, mutta kun en ottanut, sinnittelee edelleen avokkinsa kanssa. Olisihan se ihan kamalaa ottaa vastuu omasta elämästä!
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkö vain odotat ja naureskelet? Ei kuulosta ihan aikuisten käytökseltä.
Moni varmaan väittää, mutta kummasti onkin uusi nainen käsipuolessa heti viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen paljonkin, lähipiiristä esim. Ex-mieheni, lasteni isän. Kun jätin hänet, sanoi ettei enää koskaan halua ketään muuta. Eikä ottanut. Hän kuoli sinkkuna 17 vuotta eromme jälkeen.
Eihän tässä tätä haettu? Vaan miehiä, jotka ottaneet itse eron tiedostaen että jäävät samalla "tyhjän päälle:? Vai ymmärsinkö minä väärin...
Halusi vain mainostaa miten erityinen nainen on. Näitä riittää joka ketjuun yksi.
En mnäkään tiedä ketään miestä, joka olisi oma-aloitteisesti lähtenyt ilman mitään muita virityksiä. Toki tiedän niitä, jotka on jätetty.
Joskus ne viritykset onnistuu, joskus ei. Yleensä pidemmän päälle ei, tai sitten molemmilla on vain hinku pysyä parisuhteessa, hinnalla millä hyvänsä.
Oma ero. Tavallaan yhteinen päätös, mutta kyllä mies oli päätöksissä aktiivisempi. Viisi vuotta eron jälkeen eka vakituinen naisystävä.
Sitähän en tiedä, oliko salarakas, mutta epäilen. Ainakaan ei kenenkään kanssa asunut tai näyttäytynyt. Olin niin vaikea, että tarvitsi toipumisaikaa.
No yleensähän eron hakee nainen, eikä nainen lähde ellei ole paikkaa minne mennä, eli yleensä uusi mies on valmiiksi kiikarissa ja ehkä vähän kokeiltukkin.
Joo, itseni. Neljä kertaa tuo on tullut tehtyä. Olen päättänyt seurustelusuhteen, ilman että olisi seuraava tiedossa. Pisin noista oli neljän vuoden seurustelu, kolme muuta olivat lyhyitä muutaman kuukauden mittaisia, joiden aikana näin että tämä nainen nyt vaan ei ole se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen paljonkin, lähipiiristä esim. Ex-mieheni, lasteni isän. Kun jätin hänet, sanoi ettei enää koskaan halua ketään muuta. Eikä ottanut. Hän kuoli sinkkuna 17 vuotta eromme jälkeen.
AP ei nyt varmasti tuota tarkoittanut. Vaan sitä että mies ottaa eron ITSE ilman että hänellä on toinen nainen varalla.
Vierailija kirjoitti:
Erosin vaimostani, koska hänen päideongelmansa paheni koko ajan. Ei ollut uutta naista eikä ole vieläkään.
Paljon tykkäyksiä miehelle joka hylkää vaimonsa kun tämä tarvitsisi apua. Hyi helvetti mikä sika!!!!!
Tiedän kyllä muutamia. Tyttären kummisetä lähti ahdistavasta suhteesta ja vietti pari vuotta sinkkuna. Ei kyl kovin onnellinen ollut ja alkoa kului melkoisesti. Mut sit löytyi tuleva vaimo ja elämä taas tasoittui.
Lisäksi naapurustossa ja lasten harrastuspiireissä on miehiä, jotka ovat lähteneet ilman uutta suhdetta. Mut on myös niitä, joilla on uusi ollut katsottuna jo valmiiksi. Esim. yli kuusikymppinen appeni, jolla oli ollut sivusuhde vuosia... En kyl tiedä, kauanko olis jatkunut, jos ei olis jäänyt kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin vaimostani, koska hänen päideongelmansa paheni koko ajan. Ei ollut uutta naista eikä ole vieläkään.
Paljon tykkäyksiä miehelle joka hylkää vaimonsa kun tämä tarvitsisi apua. Hyi helvetti mikä sika!!!!!
Menehän siitä trollaamasta.
En tunne kyllä ketään. Kaikilla kuitenkin ollut jonkunlainen suhdeviritelmä jo valmiina.
Minä. Paitsi en enää halua uutta suhdetta. Ei jaksa kuunnella ainaista haukkumista.
mies
Tunnen kyllä. Naisella oli uusi valmiina ja paksunakin oli hyvin nopeaan. Miehellä uusi suhde parin vuoden päästä erosta.