Tiedätkö miestä, joka on eronnut ilman uutta varalla?
En ole tavannut ainuttakaan miestä, joka olisi eronnut ja lähtenyt omilleen. Heillä on aina ollut uusi nainen valmiina. Naisethan muuttavat omilleenkin, mutta miesten en ole nähnyt tätä tekevän.
Tunnetko ainuttakaan miestä, joka on ensin eronnut, käsitellyt eron ja vasta sitten lähtenyt uuteen suhteeseen?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut suhteen poikki kaksi kertaa siitä syystä, että tajusin että naisella on mua kohtaan syviä tunteita, mutta itselläni ei ole. Ei tuntunut hyvältä jatkaa suhdetta vain seksin vuoksi. Toinen naisista olisi halunnut kovasti jatkaa.
Tunnenkohan sut?
En tiedä, mutta luulisin että aika harva mies haluaa (seksuaalisesti) hyväksikäyttää naista, jolla on häntä kohtaan tunteita.
Oman kokemuksen mukaan miehelle ei ole todellakaan mikään ongelma tuollainen tilanne naisen tunteiden takia vaan vasta jos miehen kohdalle osuu sellainen nainen, johon oikeasti tykästyy.
Kyllä miehille kelpaa 99 % tapauksista suhde, jossa saa seksiä vaikka tietäisi naisen olevan palavasti ihastunut ja itse ei ole. Ihan normisettiä ollut omissa suhteissani monta vuotta.
En voi uskoa tätä. Kyllä miehilläkin on tunteet, sinulle on sattunut tosi huono tuuri, tai sitten valitset (ehkä tiedostamattasi) epäherkkiä ja tunteettomia miehiä.
Kun erosimme, eksäni kertoi itkeneensä töissä niin paljon, että pomo oli ehdottanut sairaslomaa. Eksä olisi halunnut jatkaa seksisuhteena, mutta en voinut. Vaikka meillä oli tosi hyvää seksiä, niin halusin että hän löytää sellaisen joka rakasta häntä takaisin. Onneksi niin on nyt käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut suhteen poikki kaksi kertaa siitä syystä, että tajusin että naisella on mua kohtaan syviä tunteita, mutta itselläni ei ole. Ei tuntunut hyvältä jatkaa suhdetta vain seksin vuoksi. Toinen naisista olisi halunnut kovasti jatkaa.
Tunnenkohan sut?
En tiedä, mutta luulisin että aika harva mies haluaa (seksuaalisesti) hyväksikäyttää naista, jolla on häntä kohtaan tunteita.
Oman kokemuksen mukaan miehelle ei ole todellakaan mikään ongelma tuollainen tilanne naisen tunteiden takia vaan vasta jos miehen kohdalle osuu sellainen nainen, johon oikeasti tykästyy.
Kyllä miehille kelpaa 99 % tapauksista suhde, jossa saa seksiä vaikka tietäisi naisen olevan palavasti ihastunut ja itse ei ole. Ihan normisettiä ollut omissa suhteissani monta vuotta.
En voi uskoa tätä. Kyllä miehilläkin on tunteet, sinulle on sattunut tosi huono tuuri, tai sitten valitset (ehkä tiedostamattasi) epäherkkiä ja tunteettomia miehiä.
Kun erosimme, eksäni kertoi itkeneensä töissä niin paljon, että pomo oli ehdottanut sairaslomaa. Eksä olisi halunnut jatkaa seksisuhteena, mutta en voinut. Vaikka meillä oli tosi hyvää seksiä, niin halusin että hän löytää sellaisen joka rakasta häntä takaisin. Onneksi niin on nyt käynyt.
En minä sanonut, ettei miehillä ollut tunteita. Ne tunteet nyt ovat kohdistuneet entisiin eikä minuun.
Kaksi viimeisintä miestä (jotka valitsivat minut) murehtivat eroaan vielä reilu vuosi jätetyksi tulemisen jälkeen. Vaikka meidän suhteet olivat jo alkaneet. Oma vikahan se oli, että jäin mutta mielestäni olisi miehelläkin vastuu olla lähtemättä suhteisiin ennen kuin on päässyt yli entisistä... :(
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies ketä tulee mieleen tuttavapiiristä. Ihan tosissaanko joku kuvittelee, että se oma kapea elämänpiiri kertoo kaiken vastakkaisesta sukupuolesta?
T. mies itsekin
Minkä ikäinen olet? Itse kun en tunne yhtäkään miestä, joka olisi noin toiminut. Joko miehet ovat tulleet jätetyiksi, tai jos ovat itse eronneet, on aina ollut uusi nainen odottamassa. Näin myös oman mieheni kohdalla oli, silloin kun erosi exästään, ja nyt kun erosi minusta. Karma is a bitch.
Tiedän, nykyinen mieheni. Oli ollut omillaan noin puolitoista vuotta ennen kuin tapasimme.
Mitä voikaan odottaa miehiltä...
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut ainuttakaan miestä, joka olisi eronnut ja lähtenyt omilleen. Heillä on aina ollut uusi nainen valmiina. Naisethan muuttavat omilleenkin, mutta miesten en ole nähnyt tätä tekevän.
Tunnetko ainuttakaan miestä, joka on ensin eronnut, käsitellyt eron ja vasta sitten lähtenyt uuteen suhteeseen?
Mies tässä. Ehkä mä olen sitten poikkeus, mutta mä olen tehnyt noin parikin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnenkohan sut?
Sama kokemus.
Täysin samaa mieltä. Itse en naisena ikinä voisi pelleillä kenenkään miehen tunteiden kanssa. Pöyristyttävää kuinka miehille ei näytä olevan ongelma rikkoa jonkun sydän ja aiheuttaa kärsimystä.
Tunnen. Mun veli. Erosi 26-vuotiaana naisystävästään, koska lapsettomuus aiheutti niin paljon stressiä ja riitoja, että heillä meni aivan sodaksi koko yhteiselo. Sen jälkeen eleli kaksi vuotta sinkkuna, ennen kuin tapasi nykyisen vaimonsa jonka kanssa tuli sitten viiden vuoden seurustelun jälkeen niitä veljen kauan toivomia lapsiakin.
Jaksan vastailla, koska foorumit ovat hiljentyneet.
Laitoin muuten aloituksen, että jos löydätte 5 aktiivista foorumia, niin häivyn heti.