Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten narsistipuolisosi syyllisti ja haukkui sinua?

Vierailija
16.12.2015 |

Nimittelyitä tänne!

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nauroi kun yritin opiskella tai tehdä töitä, olin samanlainen sokea lammas kuin muutkin bäää!

Mikä sinusta teki niin huvittavan, etkö vaan osannut?

se että yritin kuulua yhteiskuntaan

Apua, ootkohan ollut exäni kanssa...

Kerro lisää!

Hän oli älyllisesti niin paljon muita tavallisia pulliaisia (ja lampaita) yläpuolella, ettei olisi ikinä alentunut tekemään mitään töitä, koska oli hienompaa pystyä kusettamaan systeemiä. Eli toisin sanoen elää sossun rahoilla. Voi luoja, mikä löytö mieheksi, onneksi on ex.

Vierailija
42/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan epätodennäköistä, että kaikki postaajat ovat narsistien uhreja. NPD on kuitenkin hyvin harvinainen. Todennäköisempää on, että on ollut riitaa, onhan se exä josta näissä puhutaan, ja eron jälkeen nähdään toinen puhtaasti pahana.

Inhimillistä mutta hyvin lapsellista ja kertoo ihmisen omasta kypsyystasosta. Tämän vuoksi en ikinä otatakaan näitä "narsistien uhreja" vakavissani eikä heidän kanssaan kannata olla väleissä. Jos tulee erimielisyyksiä, saat pian kuulla olevasi narsisti.

Tämä on Suomen suosituimpia keskustelupalstoja. Vaikka narsisteja olisi vain yksi sadasta, aivan varmasti täällä käy riittämiin narsistin exiä.

Ja vaikka ei olisikaan kyse aidosta narsistista, niin jo se, että on paljon narsistisia piirteitä, riittää tekemään elämästä helvettiä.

Juurmi näin. On vain semantiikkaa, puhutaanko ihmisestä narsistina vai narsistisia piirteenä omaavana kusipäänä vai empatiakyvyttömänä kusipäänä. Ihan sama onko diagnoosia vai ei, niin mikään ei ole tappavampaa kuin toisen ihmisen nitistäminen, halventaminen ja mitätöinti.

Tässäkään tapauksessa: "ei kerta homoksi tee" tai narskuksi, eli jos vaikka suutut jollekulle ja haukut sen, niin et sä mikään narsku ole vaan ihminen, joka ärsytetty yli laidan. "Meni kuppi nurin".

Ja jos on 10v tutkittu päätä, eri asiantuntijoiden toimesta (johon avunpiiriin olet itse hakeutunut, narsistia et hevillä terapiaan saa) ja todettu, ettei ole tippaakaan narsku, niin sitten sä et sitä ole. Sanoipa kuka mitä tahansa.

Mitä merkitystä asialla on, oletko sinä diagnosoitu muiden elämän pilaava narsku, vai muiden elämän pilaava kusipää? Niin kauan kuin et tunnista ja tunnusta omaa häpeääsi, vaan yrität aina kaataa sen toisten niskaan - niin ihan sama miksi sitä kutsutaan.

Jos yksi katkera ihminen on nimittänyt mua narskuksi, muut empaattiseksi jne, niin miten mä olen kusipää?

Mietippä muuten, miksi se tekee sinut, että haukut siinä viatonta ihmistä (tuntematonta) kusipääksi!?

Kyllä olet hieno ihminen! :D

Pyydän anteekso. En tiennyt, että et ymmärrä alunperin amerikkalaista tapaa esittää asioita. Nykyään on tapana vaihtaa passiivi sinä-muotoon. Juontaa englannin kielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan epätodennäköistä, että kaikki postaajat ovat narsistien uhreja. NPD on kuitenkin hyvin harvinainen. Todennäköisempää on, että on ollut riitaa, onhan se exä josta näissä puhutaan, ja eron jälkeen nähdään toinen puhtaasti pahana.

Inhimillistä mutta hyvin lapsellista ja kertoo ihmisen omasta kypsyystasosta. Tämän vuoksi en ikinä otatakaan näitä "narsistien uhreja" vakavissani eikä heidän kanssaan kannata olla väleissä. Jos tulee erimielisyyksiä, saat pian kuulla olevasi narsisti.

Tämä on Suomen suosituimpia keskustelupalstoja. Vaikka narsisteja olisi vain yksi sadasta, aivan varmasti täällä käy riittämiin narsistin exiä.

Ja vaikka ei olisikaan kyse aidosta narsistista, niin jo se, että on paljon narsistisia piirteitä, riittää tekemään elämästä helvettiä.

Juurmi näin. On vain semantiikkaa, puhutaanko ihmisestä narsistina vai narsistisia piirteenä omaavana kusipäänä vai empatiakyvyttömänä kusipäänä. Ihan sama onko diagnoosia vai ei, niin mikään ei ole tappavampaa kuin toisen ihmisen nitistäminen, halventaminen ja mitätöinti.

Tässäkään tapauksessa: "ei kerta homoksi tee" tai narskuksi, eli jos vaikka suutut jollekulle ja haukut sen, niin et sä mikään narsku ole vaan ihminen, joka ärsytetty yli laidan. "Meni kuppi nurin".

Ja jos on 10v tutkittu päätä, eri asiantuntijoiden toimesta (johon avunpiiriin olet itse hakeutunut, narsistia et hevillä terapiaan saa) ja todettu, ettei ole tippaakaan narsku, niin sitten sä et sitä ole. Sanoipa kuka mitä tahansa.

Mitä merkitystä asialla on, oletko sinä diagnosoitu muiden elämän pilaava narsku, vai muiden elämän pilaava kusipää? Niin kauan kuin et tunnista ja tunnusta omaa häpeääsi, vaan yrität aina kaataa sen toisten niskaan - niin ihan sama miksi sitä kutsutaan.

Jos yksi katkera ihminen on nimittänyt mua narskuksi, muut empaattiseksi jne, niin miten mä olen kusipää?

Mietippä muuten, miksi se tekee sinut, että haukut siinä viatonta ihmistä (tuntematonta) kusipääksi!?

Kyllä olet hieno ihminen! :D

Pyydän anteekso. En tiennyt, että et ymmärrä alunperin amerikkalaista tapaa esittää asioita. Nykyään on tapana vaihtaa passiivi sinä-muotoon. Juontaa englannin kielestä.

Saat!

Vierailija
44/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko kaveri narsisti, täysi kusipää ainakin.

Ulkonäössäni oli aina jotain vialla, vaatteissa, kropassa tai naamassa.

Koulutukseni oli täysin turha, eikä minusta koskaan tulisi mitään. Sama se, että jo amk:n aikaan tein tulevaa koulutustani vastaavaa työtä, olin kuitenkin "täysin epäonnistunut ihmisenä". Tätä keskustelua käytiin usein myös appivanhempien luona appiukon kannustaessa taustalla. Kivoja vierailuja.

En mukamas tehnyt kodin eteen mitään. Sillähän ei ollut mitään väliä, että minä hoidin AINA sen siivoamisen ja tiskaamisen, "naisten hommia" katsokaas.

Henkisen väkivallan lisäksi kuvaan kuului tottakai myös fyysinen ja seksuaalinen väkivalta. Kun itsetunto oli nollassa, katselin sitä vieläpä useamman vuoden.

Tässä ihan vaan esimerkkejä.

Kun ilmoitin, että pakkaan tavarat ja lähden, kehtasi vielä sanoa, että "kyllä sun onkin hyvä ihan itseksesi opetella elämään ja käyttäytymään". Eron jälkeen tuli muutaman kuukauden ajan "v***n jakorasia" -tekstareita, mutta onneks miespuoliset ystävät sai sen loppumaan. Ei ole sen jälkeen kaveria näkynyt, eikä kyllä ole ikäväkään.

Aika monta vuotta kielsin kaiken tapahtuneen ja siitä seurasi tietysti kourallinen muita ongelmia esim. syömisen ja itsetunnon kanssa. Onneksi menneisyys ei kuitenkaan määritä sitä mitä on ja siitä on mahdollista päästä yli. Tsemppiä teille, jotka edelleen vastaavanlaisissa parisuhteissa elää. Lähtekää, ennen kuin teidän itsetuntonne ja mielenterveytenne on täysin mennyttä!

Vierailija
45/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vaihdoin kampausta ja hän ei puhunut minulle moneen päivään. Mitään en osannut tehdä oikein. Jos yritin harrastaa, jotenkin se ainoa harrastuskerta aina osui jonkun tärkeämmän menon kanssa päällekkäin ja piti perua. Sukulaiseni ja ystäväni olivat kuulemma sietämättömiä, ja heitä ei viitsinyt tavata. Olin itsekäs, sängyssä kelvoton, en osannut laittaa ruokaa ja koti oli takiani niin siivoton että lapsetkin joutuivat häpeämään. Hän myös pilkkasi vessassa käyntiäni, ja valitti että vessa on jäljiltäni niin siivoton että en saa käyttää samaa vessaa kuin hän. En olisi saanut mennä nukkumaan ennen häntä, ja jos hän halusi pitää valoja kun nukuin, en saanut valittaa siitä. Yöllä en saanut kääntää kylkeä koska se häiritsi hänen untaan. Aamulla piti lasten kanssa olla aivan hiljaa että hänen unensa ei häiriinny. Lisäksi olin niin kamala ihminen, että ihmiset pitivät minusta vain koska esitin heille mukavaa eivätkä he tienneet millainen oikeasti olin. Muuten kukaan ei sietäisi minua. Ja tietenkin se tärkein, että kukaan muu ei suostuisi minun kanssani olemaan.

Vierailija
46/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*JAXUHALEJA*

Vierailija
47/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma kaunis mutta sisältä mätää. En saisi erottuamme ketään yhtä hyvää kuin hän.

Vierailija
48/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
49/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuulemma kaunis mutta sisältä mätää. En saisi erottuamme ketään yhtä hyvää kuin hän.

Niinpä, siis niin narsissia... 😕. Kokemusta o tuollaisesta henkisestä väkivallasta.

Vierailija
50/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nauroi kun yritin opiskella tai tehdä töitä, olin samanlainen sokea lammas kuin muutkin bäää!

Kuulostaa minun entiseltä. Mahtaako olla sama mies.

Vierailija
51/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä? ikä?

Vierailija
52/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä? ikä?

Tampereelta. Tarkkaa ikää en viitsi laittaa.

O

Vierailija
53/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä? ikä?

O

Löytyy Turustakii:)

Vierailija
54/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelta tämäkin narsku, nimitteli huoraksi, lehmäksi, solvasi, mitätöi, alensi, halvensi, viiskymmentä ja risat iältään

Vierailija
55/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hullu. Ja ainoa, kuka minua voi sietää, oli hän. Musta oli valkoista; anytime. Mutta olin sairas peto, jota tulee psykiatrisesti hoitaa. Jep.

Lisänä tietenkin dissailut. Ettei kuumeisena jaksa perehtyä lääkärikeskuksen sijaintiin ( lupasi heittää aiemmin..). Muttei sitten jaksanut ja jouduin maksamaan kiireessä taksin. Ex olisi sen selvityttänyt hetimiten ..

Yök. En tahdo muistaa. Yök. Tein parhaani, ja se on aika paljon, mutta lopputili on hänestä: täysi kahjo.

Vierailija
56/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en ole vaimomateriaalia, eikä minusta koskaan tulisi hyvää äitiä. Että suurin osa miehistä olisi jo tähän mennessä jättänyt minut. Että en ole rakastettava ihminen. Että en voisi rakastaa enää samalla lailla yhtäkään miestä sen jälkeen, kun hän jättää minut.

Vierailija
57/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pärjäisi ilman häntä

Vierailija
58/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä? ikä?

O

Tampereelta myös.

- se joka jo aiemmin epäili tätä helmeä exäkseen.

Vierailija
59/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitätöi saavutuksiani elämässä ja korosti omiaan.. ikäänkuin kilpaili kanssani.. muilla samanlaista?

Vierailija
60/106 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi minun olevan narsisti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi