Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut alle 16v tytöt ihan oikeasti ovat vapaaehtoisesti seksisuhteessa vanhempiin miehiin

Vierailija
16.12.2015 |

Itse olin 16v kun tein aloitteen 30-vuotiaalle miehelle seksiin. Olimme vuoden seksisuhteessa ja minä tein aloitteet, minä ehdotin aina seksiä. Mitä pahaa tässä tuo mies on tehnyt?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos käyttäisit sitä mielikuvitustasi joskus vähän rakentavampaan toimintaan.

Vierailija
2/5 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostunut. Aikuisella vastuu ja velvollisuus sanoa ei, kun lapsi lähestyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapset ovat niin sairaita psyykkisesti, että kerjäävät mitä tahansa huomiota.

Vierailija
4/5 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mies mitään pahaa ole tehnyt. Täysin laillista touhua.

Vierailija
5/5 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suostunut. Aikuisella vastuu ja velvollisuus sanoa ei, kun lapsi lähestyy." - Hmm. Totta tuokin, mutta jos 16 -vuotias (pian 17 vuotias) on väärennetyillä papereilla baarissa ja tapaa siellä 25 -vuotiaan, jonka kanssa päätyy harrastamaan seksiä. - Jos 25 -vuotias ei baarin hämyssä ja iltahämärissä pikkujoulu tunnelmissa huomaa kysyä henkkareita uudelta tuttavuudeltaan, niin mikä on tuomio? 

Tarkoitin kai vain sanoa, että moni 16-17 vuotias oikeasti saattaa vaikuttaa ikäistään vanhemmalta, siinä missä toisinkinpäin. On mielestäni aika hurjaa ajatella, että 16 vuotias olisi "täys -lapsi" kun taas paria vuotta vanhempana hänen odotetaan olevan nuori aikuinen, joka asuu ja elää itsenäistä nuoren aikuisen elämää, joka voi elättää itsensä esimerkiksi itsensä omalla ammattitaidollaan ja osaamisellaan. Oppivelvollisuuden jälkeen ammattilouluun, josta valmistumisen jälkeen suoraa työelämään...    

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi