Mitä järkeä enää juoda?
Kommentit (15)
Minä tulin tänään kotiin, ja minua janotti. Suu oli suorastaan kuiva.
Minä join vettä. Se auttoi.
Eli kannattaa vähän miettiä sitäkin, että mitä juo.
Seuraavaksi ajattelin juoda kahvia. Mutta voi olla, että juon vielä lisää vettäkin ennen sitä.
Aivojen sairaus. Et enää itse päätä juotko vai et.
Samaa ihmettelen, vaikken edes käytä alkoholia ! Että ihmiset kehtaa kaikkien nähden.......ihan umpihumalassa........ Pari viikkoa sitten,,kun olin kaupungilla, joku sinitakkinen humalikko ukko huusi kaikkea hävytöntä kaikille.........ei auttanut, että sille huus takas, et oo vi**u nyt HILIJOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!! Ei piitannut mitään, jatkoi vain. Kyl mä humalikot tunnen, ketkä on selvästi humalas, ja ketkä eivät. Hävetti aina, ku isä oli eläessään humalassa, paitsi vain silloin se lauloi......ei muulloin.
Koska elämä selvinpäin on tylsää. Jos koskaan ei pääse itsestään lomalle, en tiedä jaksaisinko.
Vierailija kirjoitti:
Aivojen sairaus. Et enää itse päätä juotko vai et.
Ei monellakaan ole. Siis juodaan tavan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska elämä selvinpäin on tylsää. Jos koskaan ei pääse itsestään lomalle, en tiedä jaksaisinko.
Juominen se vasta turruttaakin. Lopetin tuon takia: mikään ei tuntunut enää miltään. Huppelistakin katosi se mitä oli tottunut siitä saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Todellisuus piinaa selvinpäin. Tullaan viisaammiksi.
Se on niin hassunhauskaa ja kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat aina halunneet päihteitä. Ilman nautintoaineita elämä ei ole elämisen arvoista. Suurin osa myös hallitsee käyttönsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juominen se vasta turruttaakin. Lopetin tuon takia: mikään ei tuntunut enää miltään. Huppelistakin katosi se mitä oli tottunut siitä saamaan.
Ja siihen päälle terveyden rapistuminen, rahanmeno, syömiskontrollin menetys ja paskat yöunet. Se parin tunnin nousuhumala - vaikka joskus hyvältä tuntuukin - ei yksinkertaisesti ole haittojen arvoista, jos vähänkin useammin juo.
Elämä on liian lyhyt hukatakseen sitä kännäilyyn.
Juon yksinäisyyteni, aika kuluu nopeammin kännissä. N62v
Vierailija kirjoitti:
Juon yksinäisyyteni, aika kuluu nopeammin kännissä. N62v
Opettele nauttimaan yksinäisyydestä.
Yksinäisenä ihmisenä voisit tehdä kaikkea sellaista, mitä muut pitävät nolona tai epäilyttävänä. Koska niitä muita ei kiinnosta, mitä teet, he eivät tule koskaan tietämään, että teet jotain niin noloa tai epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siihen päälle terveyden rapistuminen, rahanmeno, syömiskontrollin menetys ja paskat yöunet. Se parin tunnin nousuhumala - vaikka joskus hyvältä tuntuukin - ei yksinkertaisesti ole haittojen arvoista, jos vähänkin useammin juo.
Elämä on liian lyhyt hukatakseen sitä kännäilyyn.
Kuitenkin se on ainoa laillinen päihde. Järjellä ajateltuna vähiten haitallisen päihteen pitäisi olla laillista. Siitä ei tule krapulaa.
Mitä järkeä enää narkata, menee vaan kaikki päin helvettiä.