Mikä siinä eropäätöksen tekemisessä onkaan niin vaikeaa
On ositukset ja asuntojen etsinnät ym. Yhteistä omaisuutta, lapset ym. Liian vaikeaa...
Kommentit (20)
Mikä siinä yhteisen parisuhteen ylläpitämisessä on niin vaikeaa? Ei voi käsittää
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä yhteisen parisuhteen ylläpitämisessä on niin vaikeaa? Ei voi käsittää
Ruoho on vihreämpää aidan takana.
Varmaan vaikeinta on se "hyppy tuntemattomaan". Siinä huonossa liitossa on tuttua ja turvallista olla, vaikka voikin huonosti. Pitää vaan uskaltaa repäistä itsensä irti. Sitten kun sen tekee, miettii miksei lähtenyt jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vaikeinta on se "hyppy tuntemattomaan". Siinä huonossa liitossa on tuttua ja turvallista olla, vaikka voikin huonosti. Pitää vaan uskaltaa repäistä itsensä irti. Sitten kun sen tekee, miettii miksei lähtenyt jo aiemmin.
Uskon että jos joku lakimies tulis kotiin ja suitsait laittaisi kaikkinä pakettiin niin olisi helppoa tehdä päätös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään uutta ei enää koskaan. Ap
Ruoho on vihreintä siellä missä sitä kastelee. Päätös on sinun.
Myös haluaako jäädä tänne vai muuttaa muualle. Ap
Eropäätös itsellä oli hankala siksi, että se vaikutti lapsiin. Tuli kuitenkin sitten se hetki, ett nyt on pakko. Kun asiat lähti siitä eteen päin niin yllättävän helppoa se oli ja hyvä olo itselle. Elämä muuttui täysin.
Suomalaiset on kiinni omakotitaloissaan. Se on suurin syy olla eroamatta kun ei haluta leimaantua vuokralla asuvaksi eronneeksi. Eikä myöskään haluta ottaa vastuuta omasta taloudenhoidosta. Todella surullista.
Vierailija kirjoitti:
Laiska, juoppo, inhottava mies.
Ei eroamisessa muuta ole kuin ryhtyminen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on kiinni omakotitaloissaan. Se on suurin syy olla eroamatta kun ei haluta leimaantua vuokralla asuvaksi eronneeksi. Eikä myöskään haluta ottaa vastuuta omasta taloudenhoidosta. Todella surullista.
Toisaalta ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiska, juoppo, inhottava mies.
Ei eroamisessa muuta ole kuin ryhtyminen.
Nyt ymmärrän, ei ollut kokemusta
“ Mutta naimisissa oleville minä julistan, en kuitenkaan minä, vaan Herra, ettei vaimo saa erota miehestään; mutta jos hän eroaa, niin pysyköön naimatonna tai sopikoon miehensä kanssa; eikä mies saa hyljätä vaimoansa.”
1. Korinttilaiskirje 7:10-11 FB38
Vierailija kirjoitti:
Ei haluta leimaantua vuokralla asuvaksi eronneeksi?
Hei haloo, nyt ei olla enää kuuskytluvulla.
Vierailija kirjoitti:
Eropäätös itsellä oli hankala siksi, että se vaikutti lapsiin. Tuli kuitenkin sitten se hetki, ett nyt on pakko. Kun asiat lähti siitä eteen päin niin yllättävän helppoa se oli ja hyvä olo itselle. Elämä muuttui täysin.
Tätä pakkoa ootan itsekin. On sanonta että kun jääminen on tuskallisempaa kuin muutos, niin sillon vasta tekee muutoksen. Ap
Vierailija kirjoitti:
“ Mutta naimisissa oleville minä julistan, en kuitenkaan minä, vaan Herra, ettei vaimo saa erota miehestään; mutta jos hän eroaa, niin pysyköön naimatonna tai sopikoon miehensä kanssa; eikä mies saa hyljätä vaimoansa.”
1. Korinttilaiskirje 7:10-11 FB38
Mene nyt siitä 😬😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole. On nähty.
Olen rikkonut parisuhteeni 5 - 10 vuotta kestäneet. En ole arvostanut enkä kiinnittynyt suoraan sanottuna keneenkään.
Nyt seksisuhde / seksisuhteita.
Ei jaksa aloittaa enää alusta.
- Hyvännäköinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä pakkoa ootan itsekin. On sanonta että kun jääminen on tuskallisempaa kuin muutos, niin sillon vasta tekee muutoksen. Ap
Oma elämäni oli todella ankeaa avioliitossa. Ex ei edes puhunut minulle paitsi silloin, kun oli oikein ivallisella tuulella tai halusi näpäyttää jostain. Olin aina jossain jännitystilassa.
Ensimmäinen ilta omasta vuokrakodissa oli ihana hetki. Istuin sohvalla ja join kahvia ja jännitys oli poissa.
Eli moni jatkaa avioliittoaan ihan vaan saamattomuuden ja laiskuuden takia?