Jenni Kokander on täysin rupsahtanut
vaikka ikää vasta 35. Ei ole viitsinyt huolehtia muusta kun oranssista mauttomasta tukastaan.Joka siis sekin ihan hirveä.
Kommentit (105)
Hyi miten tulee paha mieli näistä ihmisistä, jotka suoltavat pihalle lisää pahuutta tähän maailmaan.
Jokainen nettiin kirjoitettu haukkumaviesti rakentaa kirjoittajastaan pala palalta huonompaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset nyt kiukuttelee? Ap on ihan oikeassa, tässä oli kyse vain ulkonäöstä, ei näyttelijäntaidoista jotka ovat kiitettävät. On totta, että Jenni näyttää vähät välittävän ulkonäöstään, entä sitten?
Kyse on siitä, että ihmisiä ahdistaa nykytilanne, joka antaa luvan tuoda jokaikisen negatiivisen mielipiteensä nimettömänä muiden nähtäville. Kukaan ei halua lukea tällaista epärakentavaa idiotismia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset nyt kiukuttelee? Ap on ihan oikeassa, tässä oli kyse vain ulkonäöstä, ei näyttelijäntaidoista jotka ovat kiitettävät. On totta, että Jenni näyttää vähät välittävän ulkonäöstään, entä sitten?
Miten niin vähät välittää ulkonäöstään? Jos ei täytä muottia, joka naiselle on sallittu nykyisin tai tursuaa muotista, pitääkö olla seinänvierustalla hiljaa ja näkymätön.
Ihminen voi välittää paljonkin ulkonäöstään, vaikka se ei olisi se mikä mainosmiesten mielestä on se ainoa oikea.
En ole nähnyt Jennistä yhtään kuvaa, jossa hän ei olisi huoliteltu, hiukset tarkasti leikatut ja meikattu. Okei, instagram kuvat, joissa näytti miten erilaiselta näytti päivän aikana.
Upea Jenni!
Mun mielestä jenni on hauskalla tavalla kaunis ja pitkillä hiuksilla näyttäisi varmaan kamalalta.
Olen saman ikäinen Jennin kanssa ja täytyy sanoa, että on mielestäni hyvin säilynyt(en oikeestaan nää mitään rupsahtanutta hänessä), kun vertaan itseeni. Jos ap nyt puhuu ikääntymisen merkeistä eli rypyistä. Se, millainen vartalo ihmiselle on suotu, ei mielestäni liity ikääntymiseen. Itse olen omenavartaloinen, eikä tulisi mieleenkään arvostella muita sen mukaan mikä tyyppi kelläkin on. Ala-arvoista käytöstä. Ap varmaan säilyy rypyttömänä ja rasvattomana lopun elämäänsä. 😂
No meikki nyt vanhentaa kaikkia, mutta työssään sitä joutuu käyttämään. Taitava näyttelijä hän on ja ainakaan ulkonäkö ei ole se millä hän töitä saa vaan, persoona.
Ei Jenni rupsahtanut ole vaan hänen tyylinsä on tätimäinen mutta oma on asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkööt miltä näyttää, on niin hauska ja älykäs, ettei ulkonäöllä ole merkitystä.
Ulkonäöllä ei ole merkitystä, mutta sanonpa kuitenkin, että Jennillä on myös kiva, raikas ulkonäkö. Tyylikäs, graafinen leikkaus hiuksissa, kauniit silmät ja todella ihana, lämmin hymy.
Hävytöntä haukkua ihmistä nimellä. Eikö tellä ole mitään häpyä?
Jenni Kokanderin pahe on kaivaa nenää ja SYÖDÄ RÄKÄÄ. Kertoi haastattelussa.
Oon pitänyt sitä ihan ok:na tyyppinä, mutta tämän jälkeen se on hieman vaikeaa.
35?? Luulin, että on vähintään 45.
Eihän hän ole rupsahtanut. Näyttää ihan samalta kuin ennenkin.
Hauska tyyppi sitäpaitsi.
Mielestäni Jenni on huomattavasti vanhemman näköinen kuin 37. Ei hän silti ole "rupsahtanut" tai pilalla, jotkut ihmiset vain näyttävät vanhemmilta eikä sitä tarvitse ilkeästi revitellä. Vanhemmalta näyttäminen ei tarkoita etteikö voisi olla kaunis ja viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Jenni on huomattavasti vanhemman näköinen kuin 37. Ei hän silti ole "rupsahtanut" tai pilalla, jotkut ihmiset vain näyttävät vanhemmilta eikä sitä tarvitse ilkeästi revitellä. Vanhemmalta näyttäminen ei tarkoita etteikö voisi olla kaunis ja viehättävä.
Opettele katsomaan ihmisen ikä sieltä mistä sen yleensä huomaa, eli esim kaulasta ja käsistä. Jennillä esim. on todella nuorekas iho eikä ryppyjä.
Höpö höpö AP!
Mun milestä Jenni Kokander on älykäs ja hemmetin hauska nainen!! Kumpa itsekin olisin varustettu moisella itseluottamuksella ja asenteella!
T. N24 172/62 ruskeat hiukset
Jenni on loistava. Tosi hauska, arvostettu ja pidetty ihminen. Tykkään Jennistä, vtuttaako ap:ta? piti oikein alkaa haukkumaan? Kokanderilla on itsevarmuutta!
Höpö höpö. Itsevarma, hauska, mukava nainen. Voi kunpa olisi Kokanderin kaltainen nainen ystävänä :)
Oli kyllä pakko googlettaa hänen ikänsä, luulin olevan jotain 50-vuotias. Itse olen syntynyt myös vuonna 1980 etten ole mikään teini, jolle kaikki 3-kymppiset on jo tyyliin satavuotiaita. Oli miten oli, erittäin hyvä näyttelijä!