Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Kokander on täysin rupsahtanut

Vierailija
14.12.2015 |

vaikka ikää vasta 35. Ei ole viitsinyt huolehtia muusta kun oranssista mauttomasta tukastaan.Joka siis sekin ihan hirveä.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kokander näytti Amurin enkelinä hyvältä. Hänen silmänsä näyttivät kauniilta ja kiinnittivät huomion täysin.

Vierailija
82/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni vaikutta mukavalta mutta on kyllä pahasti ripsahtanut jos on vasta 35v. 45v olisin veikannut 55v enemmin kuin 35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärä juttuja "hän on laajasti arvostettu" miten vitussa se ulkonäköön liittyy.

Vierailija
84/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että naiset pitävät kaikkein uhkaavimpana olentona kaunista naista. Mutta ei, kaikkein uhkaavinta niille kauneimmillekin ns. vaatimattomamman näköinen  nainen, joka osaa ja uskaltaa olla näkyvillä, hymyilläkin vielä, ilman irtoripsiä ja kaiken lisäksi ylipainon kanssa. Kuinka se kehtaa, miksei se häpeä itseään! Tuohan on vaarallinen, sitä ei pitele mikään!

Vierailija
85/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi Jennin ymmärtää hävetä ulkoista olemustaan. Ei edes laihduttamaan pysty vaikka vielä nuorehko.

Miksei pukeudu niihin koko vartalon ja nasman peittäviin kaapuihin, samaan tapaan kuin ihannoimansa uskonnon naiset.

Vierailija
86/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sopisi Maria Veitolan sisareksi, katsokaa nyt!

Vierailija
87/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jatkuvasti keskustelua mm. bloggaajien ulkonäöstä, kuinka on feikkiä ja rumaa ja liikaa meikkiä eikä hiustenväri imartele..mikä tekee heidän ulkonäkönsä arvostelusta hyväksyttävämpää?

Enkä siis arvostele Jennin ulkonäköä millään lailla, ihmettelen vaan..

Vierailija
88/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä miehen nimellä itsensä merkitsevillä on tapana kuihtua. Näin kävi myös Viitasen Elinalle joka on nykyään elävä kuollut.

Vierailija
89/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä päivääkään alle 50-vuotiaalta.

Vierailija
90/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siis viisikymppiseltä.

Ja noilla piirteillä on kapea-alainen näyttelijä. Kovin vähissä roolit joihin sopii. Siis pakko on olla koomikkona. No onhan hän kyllä putoushahmoina ollut parhaasta päästä.

Vuosia sitten, kun oli vielä Jenni Hakala, näytteli tv:ssä perheen tyttöä ja oli kyllä niin sopimaton rooliin, kun ei voinut häntä mieltää nuoreksi tytöksi.

Vierailija
91/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on hyvä näyttelemään. Ei tarvitse olla kaunis, jos on lahjakas. Ei edes naisen. 

Vierailija
92/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on laajalti arvostettu, suosittu ja pidetty ihminen, toisin kuin ilkeä ja tylsämielinen ap.

Totta! Paitsi että kyläily ja poliitisesti korrekti komppailu mahomettiperheen kanssa laski pisteitä

Vierailija
93/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on aivan ihana! <3 Ja aivan loistava kolumnisti :) Go Jenni! -MeNaisten lukija

Vierailija
94/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, mikä minua oikeasti ottaa päähän on se, että naisen kyvykkyys koomikkona / näyttelijänä / tuottavana yhteiskunnan jäsenenä määritellään hänen ulkonäkönsä mukaan. Miksi sen, miltä sinä näytät ulospäin, millään tavalla vaikuttaa siihen, missä olet hyvä ja mitä teet työksesi?

Toivottavasti AP on saanut omat työnsä ulkonäöllä. Mahtaa vituttaa sitten, kun rupsahtaa ja ne valmiiksi "rumat" saa jatkaa hommiaan, joissa ovat hyviä kun AP potkaistaan pomon pöydän alta pihalle.

Ja samalla potkaisee (mahdollinen?) ukkokin ap:n pihalle, kun ei enää jaksa rupsahtanutta, tympeäluonteista ja itsetunnotonta palstareppanaa katsella ja elättää. Täällä sitten raukka hyljättynä ja "paikkansa" nuorelle ja kauniille antaneena tekee aamuisin näitä  "intelligenttejä" aloituksiaan.

Ja Kokanderista sen verran, että hurmaava persoona ja hyvä työssään. Oma vahva tyyli ja varmaan tosi huumorintajuinen ja mukavakin, ainakin mitä olen seurannut hänen uraansa ja ohjelmiaan.

Ap:kin voisi ottaa oppia. Ilkeämielinen ja muita solvaava ihminen on ruma.

Olen tavannut Jennin muutamia kertoja yhteisen ystävän kautta - ennen isoa julkisuutta- ja hän vaikutti todella kivalta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä. 

Kyseisen henkilön ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Tai no, sitä vikaa toki että se häritsee ääliö -ap:ta. Eli ei mitään vikaa :)

Vierailija
95/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallinen ja jää mieleen. Ei huku massaan.

Vierailija
96/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, mikä minua oikeasti ottaa päähän on se, että naisen kyvykkyys koomikkona / näyttelijänä / tuottavana yhteiskunnan jäsenenä määritellään hänen ulkonäkönsä mukaan. Miksi sen, miltä sinä näytät ulospäin, millään tavalla vaikuttaa siihen, missä olet hyvä ja mitä teet työksesi?

Toivottavasti AP on saanut omat työnsä ulkonäöllä. Mahtaa vituttaa sitten, kun rupsahtaa ja ne valmiiksi "rumat" saa jatkaa hommiaan, joissa ovat hyviä kun AP potkaistaan pomon pöydän alta pihalle.

Ja samalla potkaisee (mahdollinen?) ukkokin ap:n pihalle, kun ei enää jaksa rupsahtanutta, tympeäluonteista ja itsetunnotonta palstareppanaa katsella ja elättää. Täällä sitten raukka hyljättynä ja "paikkansa" nuorelle ja kauniille antaneena tekee aamuisin näitä  "intelligenttejä" aloituksiaan.

Ja Kokanderista sen verran, että hurmaava persoona ja hyvä työssään. Oma vahva tyyli ja varmaan tosi huumorintajuinen ja mukavakin, ainakin mitä olen seurannut hänen uraansa ja ohjelmiaan.

Ap:kin voisi ottaa oppia. Ilkeämielinen ja muita solvaava ihminen on ruma.

Olen tavannut Jennin muutamia kertoja yhteisen ystävän kautta - ennen isoa julkisuutta- ja hän vaikutti todella kivalta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä. 

Kyseisen henkilön ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Tai no, sitä vikaa toki että se häritsee ääliö -ap:ta. Eli ei mitään vikaa :)

No sanopas muuta :) Mulla jäi tuosta edellisestä litaniasta pois, että hän on itse asiassa suloinen, ihka oikea babyface :) Ja näin olen kuvitellut, että varsin lupsakka ja tavallinen olisi. Voisin hyvin viihtyä tuon punapään seurassa, sen verran luonnollinen ja rempseä tyyppi.

Vierailija
97/105 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jonkinikäisen näköinen on minusta niin toisarvoista, että on ällistyttävää, että tällaisesta jaksetaan edes kiinnostua jankuttamaan sivukaupalla.

Sanotaan, että joku ihminen elää 85 vuotta.

Mitä väliä sillä on, minkä ikäiseksi häntä luullaan 25-, 48-, 55-, 72- ja 82-vuotiaana ja viimeisen kerran kuolivuoteellaan? Onko se joku isokin saavutus, jos hänelle voidaan ojentaa siinä viimeisillä hetkillään mitali siitä, että näytti muiden mielestä nuoremmalta jopa kolmessa eri otannassa?

Vierailija
98/105 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläpäs kun puidaan ja paljon ulkonäköä, ainako pitää löytää jostain kuvotuksesta se kauneus? Tätä en ymmärrä, vaikka Jenni on hyvä näyttelijä ja tekopirteä,hän voisi vaikka haihduttaa edes vähän.

Oletko kenties ottanut jotain huumaavaa, sieniä?

Vierailija
99/105 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu, että tämä sama keskustelu olisi täysin mahdoton esim. Kari Hietalahden kohdalla?

Vierailija
100/105 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallinen ja jää mieleen. Ei huku massaan.

Jenni on rohkea, elämäniloinen, värikäs ja hauska nainen :) Ei todellakaan mikään seinäkukkanen jollaiseksi ap (ja muut haterit) hänet tahtoisi typistää, ihan vaan syystä että 'mä en tykkää siitä'. Minusta Jenni on enemmän kuin erinomainen roolimalli nuorille naisenaluille, ja miksei vanhemmillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi