Jenni Kokander on täysin rupsahtanut
vaikka ikää vasta 35. Ei ole viitsinyt huolehtia muusta kun oranssista mauttomasta tukastaan.Joka siis sekin ihan hirveä.
Kommentit (105)
Mitenkäs se body shaming ja ulkonäön haukkuminen menikään? Ettei vain naiset tekisi taas sen ihan itse, just saying.
Itse olen pari vuotta Jenniä vanhempi ja häneen verrattuna kuin kuivahtanut kapakala.
Vierailija kirjoitti:
Jenni on musta erittäin kaunis. Hän on elämäniloinen, karismaattinen, silmät loistaa ja onnellisen itsevarman oloinen. Sisäinen kauneus näkyy myös ulospäin.
Jep. Elämäniloa säteilevä ihminen. Kyllä Kokanderissa on aivan erilaista säteilyä ja karismaa kuin muissa Putouksen naisissa, joita ei erota toisistaan eivätkä jää mieleen. Mieluiten mä Jenniä katson. Todella upea ja ihailtava tyyppi, hänenlaisensa haluaisin olla. Harvasta ihmisestä voi näin sanoa.
Minä pidän Jenni Kokanderista näyttelijänä,hänellä on persoonaan sopiva tyyli ja varmasti mukava ihminen.En siis ilkeämielisesti tätä sano,mutta.Olin järkyttynyt kun kuulin että hän on alle nelikymppinen.Olisin veikannut jotain viisikymppiseksi,helposti.En siis sen takia että hän näyttäisi niin ryppyiseltä tai vanhalta.Hän vain näyttää vanhemmalta kuin muut ikäisensä.Itse tunnen sitten varmaan hyvin nuorekkaita kolmi-ja nelikymppisiä kun kaikki heistä näyttävät nuoremmalta kuin ikäisensä.
Tosin Jenni on varmaan ollut ikäistään vanhemman näköinen jo parikymppisenäkin.
Toisaalta myös esimerkiksi Jethro Rostedin ikä järkytti minua,luulin häntäkin ainakin viisikymppiseksi.Mieheni on saman ikäinen ja näyttää ainakin 10 vuotta nuoremmalta.
Eikä voi sanoa että Jetiä tai Jenniä juuri ylipaino vanhentaisi,jokin siinä olemuksessa vain on erilainen.
Mä en ymmärrä tätä tiettyjen naisten ulkonäön haukkumista. Esimerkiksi Maria Veitola ja Jenni Kokander molemmat lahjakkaita aloillaan, mutta saavat kuraa jatkuvasti niskaan persoonallisesta ulkonäöstään. Ihan kuin unohdettaisiin, että ulkonäkö ei ole mikään oma valinta! Eikö luonne ja lahjakkuus ym. ominaisuudet kuitenkin ole tässä elämässä niitä tärkeimpiä ?
Ap, tuliko sulle jotenkin hyvä mieli tai fiksu olo tästä aloituksesta?
Typerää ja tarpeetonta.
Veikkaan, että Kokander on menestyneempi kuin sinä... Ja tuskin sinäkään olet mikään Miss Universum, koska jos olisit, niin et haukkuisi itseäsi "rumempia", koska sulla ei olisi tarvetta siihen.
Ite myös näin miehenäkin ihmettelen näitä jatkuvia naisten ulkonäkö haukkumisketjuja. Tuntuu aika epäreilulta ja kuin koulukiusaajat tartutaan asioihin jolle ei välttämättä voi mitään. Itse tykkään Jennistä ja hänen iloisesta ja positiivisesta luonteestaan, viettäisin mielellään jotain illanistujaisia hänen kaltaisten ihmisten kanssa. Olisi varmasti hauskaa seuraa.
Todellakin tarpeetonta ja typerää arvostella lahjakkaan näyttelijän ulkonäköä.
M40
No sehän vasta uutinen olisikin jos ihminen yhtäkkiä nuortuisi dramaattisesti.
Aloittaja, miksi sinulla on tarve painaa toisia alas ja suoltaa lisää pahaaoloa maailmaan? Eikö tämä mielestäsi ole vielä tarpeeksi julma paikka?
Kokander on 35??! Mitä helvettiä, luulin että hän on jotain 45-50v...! Hyvä näyttelijä on kyllä, ei mitään pahaa sanottavaa.
Leukaimplantti ja kaksoisleuan rasvaimu auttaa naamapuoleen.
Vartalo kuosiin kuntosalilla.
AP voisi laittaa oman kuvansa tänne meidän iloksi, kun on itse ilmeisesti täydellinen ihminen... Voisimme sitten kertoa näytätkö itse ikäiseltäsi. ;D
Niin minäkin, mutta koska olen mies, se ei haittaa ! AAAHHHAAHHAHAHHAHHAA!
Jenni on varmaan sellainen ihminen joka näyttää ikäistään vanhemmalta 3kymppisenä ja sitten yllätys yllätys onkin 6kymppisenä vielä ihan saman näköinen ja näyttääkin sitten ikäistään nuoremmalta.
Minulla on tuttu joka oli nuorempana aina ikäistään vanhemman näköinen ja oloinen ja nyt 6kymppisenä on yhä samannäköinen kuin 4kymppisenä...ei ole vanhentunut 20 vuoteen ollenkaan.
Kokander näytää itse asiassa hyvin paljon Jenni Haukiolta naamastaan. Eikä ole todellakaan mitenkään rupsantanut ikäisekseen, katsokaa sen ihoa! Se, mikä tekee Kokanderin välillä oudon näköiseksi on koomikon ilmeily, joka on tavallaan "jäänyt päälle" ja näyttää tietysti vallankin kuvissa välillä hassulta. Ja tietysti tukka on välillä imartelevamman punainen ja välillä ei.
Vierailija kirjoitti:
Kokander näytää itse asiassa hyvin paljon Jenni Haukiolta naamastaan. Eikä ole todellakaan mitenkään rupsantanut ikäisekseen, katsokaa sen ihoa! Se, mikä tekee Kokanderin välillä oudon näköiseksi on koomikon ilmeily, joka on tavallaan "jäänyt päälle" ja näyttää tietysti vallankin kuvissa välillä hassulta. Ja tietysti tukka on välillä imartelevamman punainen ja välillä ei.
Älä viitsi, ei yhtään samannäköisiä!
Vierailija kirjoitti:
Jenni on varmaan sellainen ihminen joka näyttää ikäistään vanhemmalta 3kymppisenä ja sitten yllätys yllätys onkin 6kymppisenä vielä ihan saman näköinen ja näyttääkin sitten ikäistään nuoremmalta.
Minulla on tuttu joka oli nuorempana aina ikäistään vanhemman näköinen ja oloinen ja nyt 6kymppisenä on yhä samannäköinen kuin 4kymppisenä...ei ole vanhentunut 20 vuoteen ollenkaan.
Samaa mieltä, jossain vaiheessa se yleensä kääntyy. Nykyinen lievä ylipaino ja graafinen kampaus ei imartele hentopiirteistä, mutta muuten Jenni on ihan nätti.
Vierailija kirjoitti:
Leukaimplantti ja kaksoisleuan rasvaimu auttaa naamapuoleen.
Vartalo kuosiin kuntosalilla.
Siis miksi? Jospa hän kelpaa itselleen ja siten myös maailmalle sellaisena kuin on. Hyvä tavoite meille jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä tiettyjen naisten ulkonäön haukkumista. Esimerkiksi Maria Veitola ja Jenni Kokander molemmat lahjakkaita aloillaan, mutta saavat kuraa jatkuvasti niskaan persoonallisesta ulkonäöstään. Ihan kuin unohdettaisiin, että ulkonäkö ei ole mikään oma valinta! Eikö luonne ja lahjakkuus ym. ominaisuudet kuitenkin ole tässä elämässä niitä tärkeimpiä ?
Nämä jutut nyt varmaan menee perheessä, jopa suvussa. Mamma haukkuu täällä anonyyminä Kokanderia, joka aivan huipputyyppi, ja jälkikasvu monottaa koulun pihalla jotain hintelää reppanaa, jolla nyt vain "sattui olemaan väärän väriset housut" tjtn muuta kiusaamiseen ja hakkaamiseen stimuloivaa.
Olen jo eka luokalla puolustanut koulukiusattuja luokkakavereitani ja ihmetellyt mistä tuo pahuus, myrkyllinen viha ja halveksunta, eli paha olo oikein saa alkunsa? Ja kohta satelee alanuolia, että pätkähtää. Pitäisi vaan aina löytää ne huonot puolet ja negatiiviset ja mahdollisimman katkeroittavat asiat. Miksi?? Mä ainakin oksentaisin, jos pitäisi alkaa vi*tuilla jollekin tai lyödä.
On 37, ei 35