Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Kokander on täysin rupsahtanut

Vierailija
14.12.2015 |

vaikka ikää vasta 35. Ei ole viitsinyt huolehtia muusta kun oranssista mauttomasta tukastaan.Joka siis sekin ihan hirveä.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on kuin amerikkalaiset 90-luvulla. Olin silloin vaihto-oppilaana jenkeissä ja siellä naiset, kaikenikäiset, ajelivat karvojaan ja pitivät joko pitkää tai vähän lyhyempää, mutta isoa tukkaa ja oli meikit ja korut ja lähes hysteerinen naisellisuuden vartiointi, millainen pitää olla ja ettei miehet vaan ajattele sitä tai tätä tai pidä epänaisellisena tai outona tai liian sellaisena tai tällaisena. Nuorena suomalaisnaisena minua kummastutti se miesten mielipiteiden pelko ja kunnioitus. Nyt kun luen tätä palstaa on kuin minut siirrettäisiin takaisin siihen aikaan ja mielipiteet esim. juuri Jenni Kokanderista ja suunnilleen kenestä tahansa naisesta on kuin suoraan sieltä reissultani kuulemaani. Vuoden 2017 Suomessa!

Vierailija
22/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammoihin sattuu aloitus koska niin moni heistä muistuttaa ko. näyttelijää.

Ei vaan on ala-arvoista ja halveksittavaa haukkua ihmisten ulkoista olemusta. En ole ikinä tätä ymmärtänyt. Myötähäpeä oli suuri silloin kun Ahtisaari oli median riepoteltavana ja kun mitään negatiivista Ahtisaaren toiminnasta eivät pystyneet sanomaan niin joka hemmetin pilakuvassa ja "vitsissä" oltiin rääpimässä hänen linkkaavasta jalastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin ääneen eilen Putous-uusintaa katsoessa, että säästyyköhän Jenni ulkonäköpaineilta, kun on vähän erisorttinen kuin muut Putous-naiset. Mies katsoi mua kuin hullua, hänen mielestään näyttelijän taidoiltaan ja improissa ihan omaa luokkaansa ja että tarviiko kaikkien olla samasta muotista ollakseen hyväksyttyjä. Hänestä Jenni Kokander on yksinkertaisesti hyvä näyttelijäja nauttii hänen katsomisestaan. Korkeintaan on ajatellut, että muut naiset varmasn ovat epävarmoja, kun Jenni on noin hyvä.

Hävetti. Vieläkö ajattelen, että naisen tärkein rooli on olla nätti ja kohde, ei tekijä. Miten sitä tuleekin ahdettua itsensä ja näköjään muutkin niin ahtaisiin lokeroihin, että mikä on sallittua ja viehättävää ulkonäössä. Mitä sillä on edes väliä?

Vähän kyllä hymyilyttää, että tarvit miehen kertomaan sinulle, ettei kaikkien naisten pidä olla mallikaunottaria?

Hyvä että hävettää. Kauhistuttaa vain ne sun kaltaiset naiset joiden miehellä on sovinistiset mielipiteet. Nekin kai uskoisit helposti..

Vierailija
24/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on kuin amerikkalaiset 90-luvulla. Olin silloin vaihto-oppilaana jenkeissä ja siellä naiset, kaikenikäiset, ajelivat karvojaan ja pitivät joko pitkää tai vähän lyhyempää, mutta isoa tukkaa ja oli meikit ja korut ja lähes hysteerinen naisellisuuden vartiointi, millainen pitää olla ja ettei miehet vaan ajattele sitä tai tätä tai pidä epänaisellisena tai outona tai liian sellaisena tai tällaisena. Nuorena suomalaisnaisena minua kummastutti se miesten mielipiteiden pelko ja kunnioitus. Nyt kun luen tätä palstaa on kuin minut siirrettäisiin takaisin siihen aikaan ja mielipiteet esim. juuri Jenni Kokanderista ja suunnilleen kenestä tahansa naisesta on kuin suoraan sieltä reissultani kuulemaani. Vuoden 2017 Suomessa!

Täsmälleen. Mua naurattaa vieläkin, kun toin 70-luvun puolivälissä ulkomaan matkaltani mukanani valkoiset ja leveälahkeiset farkut ja korokepohjakengät. Kyllä niitä mällisteltiin kuin lehmä uutta navettaa. Parin kesän jälkeen, kun olin jo omani pois heittänyt, alkoivat naiset kulkea samanlaisissa, ja oli niiiin hyvännäköiset kaikkien mielestä. Mulla oli sitten jo erilaiset meiningit :D

Vierailija
25/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokander on selvästi sellainen jolle ei ole suotu ns. geenejä (olla nykypäivän muottiin istuva kaunotar). Iso, pitkä, helttuleukaa tulee vaikka ei ole erityisen lihava jne.

Mutta parasta on itsevarmuus, toisin kuin AP:n kaltainen tyhjäpää.

Vierailija
26/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on mennyt hirveää vauhtia takapakkia tässä ulkonäköasiassa. Nykyiset julkkikset ovat julkkiksia koska ovat julkkiksia, joista kukaan ei tiedä miksi heidän muovinaamansa/kroppansa on joka paikassa.

Sitten kun tulee joku oikea ihminen, ammattilainen ja hyvä työssään joku ääliö kiinnittää huomion hänen ulkonäköönsä. Enpä usko, että kenenkään olisi tullut mieleenkään kirjoittaa aikoinaan aikaisemmin mainitusta Ritva Valkamasta, suuresti ihailemasti näyttelijästä, onpas hän rupsahtanut. Ennen ihmisiä, naisiakin, arvostettiin tekojen mukaan. Tai ainakin käytöstavat estivät typeryyksien suusta ulos päästämisen, somessa on helppo nimettömänä olla oma typerä itsensä.

Vierailija
27/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä, mikä pani sinut a) tuottamaan, b) julkistamaan tämän aivopierun?

Minua myös kiinnostaisi tietää vastaus tähän.

Vierailija
28/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on mahtava, todella lahjakas, älykäs ja muuntautumiskykyinen näyttelijä.

Vierailija
29/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon kyllä, että en voi allekirjoittaa sinun mielipidettäsi. Tätä palstaa jonkin aikaa seuranneena voin sano, että suomalaisilla naisilla ei ole nykyään mitään kunnioitusta tai pelkoa miesten mielipiteitä kohtaan. Päinvastoin, asiallisetkin mielipiteet lytätään maanrakoon ellei se juuri satu hyödyttämään naisten agendaa. Tästä palstasta suorastaan huokuuu ylimielisyys ja itseään parempina pitävä asenne miehiä kohtaan.

Vierailija
30/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikka ikää vasta 35. Ei ole viitsinyt huolehtia muusta kun oranssista mauttomasta tukastaan.Joka siis sekin ihan hirveä.

Poroako sen olisi pitänyt olla? Hirvi ei muuten ole mautonta. Vaikka toisaalta ihmettelen, miksi aloit tukkaa syödä. Ettet vain olisi nuuskannut hieman kokanderia? :)

Vierailija
31/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poroako sen olisi pitänyt olla? Hirvi ei muuten ole mautonta. Vaikka toisaalta ihmettelen, miksi aloit tukkaa syödä. Ettet vain olisi nuuskannut hieman kokanderia? :)

En kestä! 😂

Vierailija
32/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on kiistatta lahjakas näyttelijä, toisin kuin esim. Minka Kuustonen jolta onnistuu parhaiten tekohymyily kireässä mekossa...

Vierailija
33/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on musta erittäin kaunis. Hän on elämäniloinen, karismaattinen, silmät loistaa ja onnellisen itsevarman oloinen. Sisäinen kauneus näkyy myös ulospäin.

Vierailija
34/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on ihan ikäisensä oloinen nainen. Amurin Enkeli oli hyvä hahmo, Kaija Koon kanssa esitetty laulu oli esimerkiksi tosi hauska.

Itselläni ei onneksi ole tarvetta haukkua ketään oikeassa elämässä, eikä anonyymisti keskustelupalstalla.

Vierailija
35/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan nähnyt sen näyttelijäntyötä muuten kun Anneli ja Onneli elokuvassa joten en osaa sinällään siitä sanoa. Mutta meinasin kyllä tipahtaa tuolilta kun luin että on 35v, itseasiassahan se siis täyttää 37 tän vuoden aikana.  Niinhän se vaan on että kilot tuo aina lisävuosia rutkasti. Ja onhan sillä vähän hassu tukka, tuo leikkaus ei oikein sovi pitkäotsaiselle .

Vierailija
36/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

35?? Mä oon luullut häntä noin 40-45 vuotiaaksi :O 

Vierailija
37/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se muka 35? Näyttää yli 50 reilusti.. miten saa itsensä noin huonoon kuntoon?

Vierailija
38/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on kiistatta lahjakas näyttelijä, toisin kuin esim. Minka Kuustonen jolta onnistuu parhaiten tekohymyily kireässä mekossa...

Just. Jos Jenni onkin lahjakas näyttelijä, piti kuitenkin päästä solvaamaan jotakuta toista ihmistä. Tuliko hyvä mieli?

Vierailija
39/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Jos Jenni onkin lahjakas näyttelijä, piti kuitenkin päästä solvaamaan jotakuta toista ihmistä. Tuliko hyvä mieli?

Ehdit ensin.  :)

Joillekin ihmisille negatiivisuuden määrän pitää pysyä vakiona, jos kehuu jotakuta, pitää heti haukkua jotain muuta, ei pysy muuten tasapaino vissiin??

Vierailija
40/105 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Ihan kuin KAIKKI muka olisivat niin nuorekkaita 37-vuotiaana, että täällä pudotaan tuoleilta Jennin iän kuullessaan. Outoa, että juuri minä suurena poikkeuksena tunnen vaikka kuinka paljon naisia, jotka näyttävät 37-vuotiaana ihan samalla tavalla ikääntyneiltä kuin Jennikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi