Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

välikohtaus tapailemani miehen vaimon kanssa

Vierailija
13.12.2015 |

Olen siis parin kuukauden ajan tapaillut naimisissa olevaa miestä (kuulemma eroamassa, ei ole lapsia nje), kunnes perjantaina miehen vaimo ilmestyi työpaikalleni. En tiedä mistä sai selville missä olen töissä. Mutta hän järjesti aivan järkyttävän välikohtauksen huutojen ja solvausten kera, asiakkaiden ja työkavereiden edessä. Hän jopa sylkäisi minua naamaan, mikä elukka tekee näin? En ole ikinä hävennyt niin paljon. Menin ihan lukkoon ja sumuun, onneksi oli melkein jo työpäivä ohi niin pääsin lähtemään heti puhumatta kenellekkään. Mutta tietty huominen työpäivä huolettaa. Inspatkaa nyt vähän mitä sanon kaikille ja voisiko tästä tehdä jonkun poliisijutun? Mies yritti soittaa mutta en vastannut, jotenkin olen nyt ihan solmussa. Neuvoja?

Kommentit (191)

Vierailija
101/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis parin kuukauden ajan tapaillut naimisissa olevaa miestä (kuulemma eroamassa, ei ole lapsia nje), kunnes perjantaina miehen vaimo ilmestyi työpaikalleni. En tiedä mistä sai selville missä olen töissä. Mutta hän järjesti aivan järkyttävän välikohtauksen huutojen ja solvausten kera, asiakkaiden ja työkavereiden edessä. Hän jopa sylkäisi minua naamaan, mikä elukka tekee näin? En ole ikinä hävennyt niin paljon. Menin ihan lukkoon ja sumuun, onneksi oli melkein jo työpäivä ohi niin pääsin lähtemään heti puhumatta kenellekkään. Mutta tietty huominen työpäivä huolettaa. Inspatkaa nyt vähän mitä sanon kaikille ja voisiko tästä tehdä jonkun poliisijutun? Mies yritti soittaa mutta en vastannut, jotenkin olen nyt ihan solmussa. Neuvoja?

Voi nyyh nyyh. "Mitä sanon kaikille?", "pääsin lähtemään puhumatta kenellekään", "huominen työpäivä huolettaa", "häpeän paljon". Eli ap:n ylpeyttä on nyt loukattu ja häntä hävettää mennä töihin. Perjantaina hän hiippasi töistä pois häpeän leima otsassaan ja hän miettii mitä muut hänestä nyt ajattelevat. Voi raukkaa. Jaxuhalit ap!

Vierailija
102/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano työpaikalla että se oli sinun tuntemasi miehen exä ja että haet lähestymiskieltoa. Työnantajalla on oikeus olettaa että työpaikalle ei tule mielipuolinaisia häiriköimään joten hoida se lähestymiskielto asap. Saattaa jopa palauttaa järjen valon mielipuolivaimolle kun tajuaa missä mennään. On myös ehkä merkityksellinen seikka mahdollisissa huoltajuusasioissa. Muistakaa Konginkangas, ei kannata alkaa siloittelemaan kenenkään käyttäytymistä.

Jaa että kehotat ap:n puhumaan palturia esimiehelleen ja sen jälkeen myös viranomaisille lähestymiskieltoasiassa? Hienoa! Ja tutustupa ihan muuten vain tuohon lähestymiskieltoasiaan ennen kuin jaksat enempää juttua jatkaa. Ei kieltoa haeta vain sen takia, että ap on hieman säikähtänyt ja pahoittanut raukka mielensä JA HÄVENNYT sitä mitä muut nyt ajattelevat hänestä kun ovat kuulleet hänen olevan huorannut varatun miehen kanssa! Työpaikalla kyllä ymmärretään ja on jo ymmärretty mitä ap on tehnyt ja sana on varmasti kiertänyt kaikille. Ap joutuu nyt vain nöyrtymään ja vastaamaan omista teoistaan. Työkaverit saattavat vähän katsoa tällaista varatun miehen kanssa huoraavaa naista ikävästi, mutta se oli ap:lla varmasti tiedossa kun tielleen lähti. Maine on mennyt, mutta älä enää valehtelemaan yllytä. :D

Idiootti siellä, lähestymiskielto haetaan faktojen perusteella, oletetulla "huoraamisella" ei ole mitään merkitystä tässä asiassa ja eiköhän siellä ollut ihmisiä paikalla todistamassa tuon mielipuolinaisen riehumista. Myös työnantaja voi hakea lähestymiskieltoa jos ei ap sitä uskalla tehdä. Eihän sinne uskalla tulla asiakkaitakaan jos tuollainen riehunta ja huutaminen saa jatkua.

Mikä on fakta? Sinäkö sen tiedät? Lähestymiskieltoa ei haeta myöskään ap:n tunteman häpeän takia. Ap ei kehdannut edes vastata miehen soittoon, taisi mennä hänelläkin vähän yli tämä tapaus. Onneksi hän ja kaikki muut tietävät nyt mikä hän on, sitä ei enää edes lähestymiskieltoa hakemalla muuksi muuteta. Paska tsägä. Onhan ap tietenkin aika väärin ymmärretty raukka. Jaksamista hänelle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä sinä vielä odottelet, jos tuo nainen tietää työpaikkasi, saattaa myös tietää missä sinä asut. HAE HETI LÄHESTYMISKIELTOA. Ja työpaikalla kyllä näkivätkin että se nainen on mielipuoli joten turha häpeillä, sanot vain että se on tuntemasi miehen exä joka alkanut vainoamaan sinua. Näin olet ainakin paremmassa turvassa siellä koska muut ovat tietoisia tilanteesta ja osaavat pitää silmällä ympäristöä ja tarpeen tullessa voivat soittaa paikalle poliisin.

Miksi muuten kaikki olettavat että mielipuolinainen puhuu totta ja että miehensä on pettänyt, yhtä paljon painoa pitäisi antaa sille mitä mies on sanonut ja että oikeasti yrittää päästä eroon tuosta hullusta naisesta. Eipä saanut mitään apua Rautavaaran narsistinaisen mieskään ennenkuin oli liian myöhäistä. Turha huoritella ap:tä kun ei tiedä kumpi osapuoli on puhunut totta.

Hae kiltti sitä lähestymiskieltoa, ei ole sinun syysi jos sinulle on mahdollisesti valehdeltu avioliiton tilasta. Tuo "petetty vaimo" voi oikeasti olla vaarallinen, siksi lähestymiskielto välittömästi. Eiköhän työpaikallakin ihmetellä jos et sitä hae, heräisi kysymys miksi sinä suojelet tuota mielipuolta. Jos heillä oikeasti olisi vaikka lapsia, on erittäin tarpeellista että viranomaiset selvittävät perheen asiat. Koska jotain siellä taitaa olla pahasti vialla. Eli toivottavasti lähestymiskielto johtaa lastensuojeluilmoitukseen? Kyllä sinä voit tehdä rikosilmoituksenkin, silloin ainakin tulee tuo lastensuojeluilmoitus. Eli rikosilmoitus ja lähestymiskielto on paras vaihtoehto, auttaa ainakin oman turvallisuuden parantamisessa, ehkä mahdollisesti myös muidenkin.

Vierailija
104/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano työpaikalla että se oli sinun tuntemasi miehen exä ja että haet lähestymiskieltoa. Työnantajalla on oikeus olettaa että työpaikalle ei tule mielipuolinaisia häiriköimään joten hoida se lähestymiskielto asap. Saattaa jopa palauttaa järjen valon mielipuolivaimolle kun tajuaa missä mennään. On myös ehkä merkityksellinen seikka mahdollisissa huoltajuusasioissa. Muistakaa Konginkangas, ei kannata alkaa siloittelemaan kenenkään käyttäytymistä.

Jaa että kehotat ap:n puhumaan palturia esimiehelleen ja sen jälkeen myös viranomaisille lähestymiskieltoasiassa? Hienoa! Ja tutustupa ihan muuten vain tuohon lähestymiskieltoasiaan ennen kuin jaksat enempää juttua jatkaa. Ei kieltoa haeta vain sen takia, että ap on hieman säikähtänyt ja pahoittanut raukka mielensä JA HÄVENNYT sitä mitä muut nyt ajattelevat hänestä kun ovat kuulleet hänen olevan huorannut varatun miehen kanssa! Työpaikalla kyllä ymmärretään ja on jo ymmärretty mitä ap on tehnyt ja sana on varmasti kiertänyt kaikille. Ap joutuu nyt vain nöyrtymään ja vastaamaan omista teoistaan. Työkaverit saattavat vähän katsoa tällaista varatun miehen kanssa huoraavaa naista ikävästi, mutta se oli ap:lla varmasti tiedossa kun tielleen lähti. Maine on mennyt, mutta älä enää valehtelemaan yllytä. :D

Idiootti siellä, lähestymiskielto haetaan faktojen perusteella, oletetulla "huoraamisella" ei ole mitään merkitystä tässä asiassa ja eiköhän siellä ollut ihmisiä paikalla todistamassa tuon mielipuolinaisen riehumista. Myös työnantaja voi hakea lähestymiskieltoa jos ei ap sitä uskalla tehdä. Eihän sinne uskalla tulla asiakkaitakaan jos tuollainen riehunta ja huutaminen saa jatkua.

Mikä on fakta? Sinäkö sen tiedät? Lähestymiskieltoa ei haeta myöskään ap:n tunteman häpeän takia. Ap ei kehdannut edes vastata miehen soittoon, taisi mennä hänelläkin vähän yli tämä tapaus. Onneksi hän ja kaikki muut tietävät nyt mikä hän on, sitä ei enää edes lähestymiskieltoa hakemalla muuksi muuteta. Paska tsägä. Onhan ap tietenkin aika väärin ymmärretty raukka. Jaksamista hänelle. :)

Miksi miehelle olisi pitänyt vasta? Eikö ole parempi jättää vastaamatta jos nyt vasta paljastui että mies on valehdellut molemmille naisille? Uudelle seurustelu kumppanille että on jo eron (tai vähintään että vaimo jo tietää ja ero ainakin on jo vireillä) sekä vaimolle että hän on miehen ainut rakastettu.

Vierailija
105/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh nyyh. "Mitä sanon kaikille?", "pääsin lähtemään puhumatta kenellekään", "huominen työpäivä huolettaa", "häpeän paljon". Eli ap:n ylpeyttä on nyt loukattu ja häntä hävettää mennä töihin. Perjantaina hän hiippasi töistä pois häpeän leima otsassaan ja hän miettii mitä muut hänestä nyt ajattelevat. Voi raukkaa. Jaxuhalit ap!

Pelottavan paljon on olemassa tällaisia epätasapainoisia ihmisiä. Pettäminen ei oikeuta väkivaltaan tai muutenkaan toisen kimppuun hyökkäämiseen edes verbaalisesti. AINAKAAN toisen työpaikalla. Työpaikka on työntekoa varten ja yksityisasiat puidaan muualla.

Kuka tasapainoinen ihminen voi suuttua niin paljon tuntemattomalle että ryntää tämän työpaikalle raivoamaan? Kyllä siinä on ihmisellä päässä jotain vinksallaan ja noin räjähdysherkkää ihmistä kannattaa varoa.

Olen samaa mieltä kuin joku aijemmin kommentoinut, että hyvähän se miesten on pettää kun lopulta monesti se kolmas osapuoli on se jonka kimppuun hyökätään ja oikein taistellaan omasta miehestä. Perkele, se juntti on pettäny. Olis vaan onnellinen että homma tapahtui nyt eikä viiden vuoden päästä. Semmoisella suhteella nyt vaan ei ole tulevaisuutta niin miksi vielä syyllistää toista naista kun suhde olisi kaatunut ennemmin tai myöhemmin. Mies olisi kuitenkin pettänyt jonkun toisen kanssa.

Ei ole koko yhteiskunnan tehtävä vahtia teidän aviomiehiä. Joku niihin koskee ennemmin tai myöhemmin. Se on miehen tehtävä kunnioittaa naistaan sen verran että jättää naisensa ennen kun siirtyy seuraavaan.

Vierailija
106/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei työnantajaa kiinnosta työntekijöiden parisuhdekiemurat joten sinulla ei ole velvollisuutta tilittää yhtään mitään yksityisasioihin liittyvää. Mutta heitä kiinnostaa kyllä työntekijöiden turvallisuus ja liiketoiminnan jatkuminen. Joten eiköhän se ole sinun velvollisuutesi hakea lähestymiskieltoa ja informoida siitä myös työpaikalla. Voisi ehkä olla hyvä että myös työnantaja hakee lähestymiskieltoa, koska heidän toimitiloihin tunkeuduttiin ja heidän liiketoimintaa häirittiin, ap ei ole siis ainoa jonka oikeuksia on loukattu tässä välikohtauksessa.

T. Juristi

Vierailija
107/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän nyt on ilmiselvä provo.

Mutta siis. Jos kuvitellaan että ei olisi. Mitä pahaa ap on tehnyt? Miten se on ap:n vika, jos mies tahtoo pettää vaimoaan? Ei oikeuta tuollaisia raivareita vaimolta, olisi raivonnut sille pettäjä-miehelleen.

Alapeukuttakaa rauhassa, mutta vika on aina pettäjässä, ei siinä, jonka kanssa pettää.

Älä horise.

Vierailija
108/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, ei kai tässä enään missään agraari- ja torppariyhteiskunnassa eletä, joten kaikenlaiset ihmissuhteet ovat ihan sallittua vaikka ei papin aamenta ole purettukaan oikein kirkonkirjoissa. Sen sijaan päällehyökkäys ja sylkeminen yms on rikollista toimintaa joka kannattaa saattaa viranomaisten tietoon. Tietysti itkettää tuo "häpeän leima otsassa" mutta minkäs teet? Mutta eiku etiäin sanoi mummo lumessa :)

Vierailija
109/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän nyt on ilmiselvä provo.

Mutta siis. Jos kuvitellaan että ei olisi. Mitä pahaa ap on tehnyt? Miten se on ap:n vika, jos mies tahtoo pettää vaimoaan? Ei oikeuta tuollaisia raivareita vaimolta, olisi raivonnut sille pettäjä-miehelleen.

Alapeukuttakaa rauhassa, mutta vika on aina pettäjässä, ei siinä, jonka kanssa pettää.

Mitä ihmettä sinä selität? Jos tietoisesti ryhtyy suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka tietää olevan varattu, niin on kyllä tasan yhtä moraaliton kuin tuo pettäjäkin. 

No eikä ole. Jos on itse sinkku, niin ei silloin petä ketään panemalla (ketä tahansa). Olen täällä ennenkin kirjoittanut, että se pettäjä pettää joka tapauksessa. Ei heidän suhdettaan saa pelastettua sillä, että jättää panematta varattua. (Siis kun monet ajattelevat, että se toinen nainen/mies on joku suhteen tuhoaja, niin ei kyllä ole, vaan se suhde on jo valmiiksi pilalla kun täytyy pettämään lähteä.)

En ymmärrä miten se kuuluu sille toiselle naiselle/miehelle, jos seksikumppani on varattu? Jos varattu ylipäänsä lähtee hakemaan seuraa, niin silloin on ratkaisunsa tehnyt. Jokainen on vastuussa omista tekemisistään, ei muiden tekemisistä.

Jos sinä panet tietoisesti mun miestä niin sinä et ole enää kukaan moralisoimaan mitä sen jälkeen teen sinulle. Jos et kunnioita minua, minä en todellakaan kunnioita sinua. Mikä tässä on niin helvetin vaikeaa tajuta?

Omistatko sä sen sun miehesi? Että jos joku toinen siihen koskee niin turpaan tulee, vai miten toi pitäisi tulkita? Sun mielestä miehelläs ei ole siinä mitään vastuuta, se on vaan joutunut viattomana jonkun kauhean viettelijän uhriksi? Toki kunnioitan sua ihmisenä, sun miestäsi kylläkään en, kun pettää sua mun kanssa. Ihan uskomatonta miten täällä pidetään suhdetta pyhänä, että jos siihen liittyy pettämistä niin varmasti vika ei ollut siinä suhteessa tai ainakaan siinä pettäjässä, vaan siinä kamalassa kolmannessa osapuolessa joka tuli väliin ja rikkoi suhteen. Koska just niinhän se meni. Minkä takia mun pitäisi olla sulle missään vastuussa siitä, että sun idiootti mies halusi tuhota teidän suhteen pettämällä?

Tulkitse miten haluat, se jää sitten nähtäväksi miten sulle käy sen jälkeen. Sinä et todellakaan kunnioita puolisoa panemalla tämän miestä, haloo nyt! Ja onko joku väittänyt ettei siinä miehessä ole vikaa? Ei kukaan jos oikein tarkkaan tätä ketjua luet. Tässä nyt kyse oli siitä että sinä lähdit puolustelemaan toisten naisten olematonta viattomuutta. Asianosainen ei yhtäkkiä olekaan asianosainen? Puhdasta ilkeyttä ja itsekkyyttä naisilta lähteä näiden varattujen ukkojen matkaan. Jos naiset pitäisivät toistensa puolta ja kunnioittaisivat kadehtimisen sijaan toisiaan niin kenen kanssa ne miehet sitten pettäisi? Jos ei näe tosissaan mitään vikaa siinä että on osallisena toisen perheen rikkomisessa niin huonosti on asiat. Empatiakyvyttömät itsekkäät ihmiset tuollaista tekee ja sitten itketään kun vähän syljetään naamalle. Voi yhyy, sinäkö se uhri nyt olitkin? Kohtele ihmisiä niinkuin haluaisit itseäsikin kohdeltavan. Muussa tapauksessa on hyvä varautua kylmään kyytiin jos sitä itse harrastaa.

Juu niin että turpaan tulee sille joka sun miehees koskee. Onnea vaan sulle kun saat sitten pahoinpitelysyytteen samalla. Olet ilmeisesti vähän epätasapainoinen? Ja juu kyllä joo muakin on petetty suhteessa, tuntui ihan hirveältä, en syönyt kahteen viikkoon, itkin silmät päästäni, harkitsin itsaria, oli hirveä olo. Tiedän kyllä miltä se tuntuu, kun tulee petetyksi. Silti en hetkeäkään harkinnut, että menisin syyttelemään sitä toista naista, tai että kävisin vetäisemässä sitä turpaan kun meni koskemaan mun mieheen. Semmoiset teot menee jo sekopäisyyden ja sairaalloisen mustasukkaisuuden puolelle. Ja kyllä joo inhotti se toinen nainen, vertailin jatkuvasti itseäni häneen, että onko tuo nyt kauniimpi tai onko sillä parempi vartalo jne. Ja samalla tiesin, että ei se sen toisen naisen syy ollut, että ex meni pettämään hänen kanssaan. Mun ex alkoi suhteeseen tän uuden naisen kanssa ja mun kävi oikeastaan vähän sääliksi sitä naista, kun otti mun kusipää exän. Silti olin aika vahingoniloinen, kun ne erosivat vain muutamaa kuukautta myöhemmin... mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa. Mutta ei ne tunteet oikeuta käyttäytymään sekopäisesti tai ryhtymään väkivaltaiseksi/uhkaavaksi jotakuta kohtaan.

Vierailija
110/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisit ensin ennenkuin päätät levittää haaras ettei kaikkien tarvitse sinun tekojesi kanssa olla ok.

Onnea silti että olet löytänyt rakkauktesi.

Vierailija
111/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap on syyllinen ja saa hävetä kun ei tajunnut että miehellä oliPettäjän Leima Otsassa ja vielä uskoi tämän valheisiin, nyt saa HÄVETÄ. Joku näppärä ja tuomitseva mamma saisi mennä laittamaan HÄPEÄPAALUN sinne kampaamon edustalle niin että saavat kaikki muutkin TIETÄÄ kun ap siellä HÄPEISSÄÄN viruu työpäivät tästä lähtien.:)

Vierailija
112/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisit ensin ennenkuin päätät levittää haaras ettei kaikkien tarvitse sinun tekojesi kanssa olla ok.

Se nyt vaan on herkumpaa kun saa pelehtiä kauniiden naisten kanssa muijan aavistamatta, sanoo tuossa vieressä sun ukkokultasi. Pusi pusi :)0

Vierailija
113/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä ihan ymmärrä kuka haluaa pettäjän kanssa suhteeseen.Eikö käy mielessä, että sun vuoro voi olla seuraavaksi?Samoin en ymmärrä tätä naista joka tulee toisen työpaikalle.Olisi heittänyt ukon pihalle, tai sylkenyt sitä naamaan.Miksi pitää kolmannelle osapuolelle mennä kiukuttelemaan?En minä ainakaan näe olevani vastuussa, jos joku varattu nainen haluaa väkisin jalkojaan minulleen avata.Ei muitakaan miehiä paljon kiinnosta minun vointini, vaan korkkaavat naisen kyllä paikan tulleen.Ja jos kukaan ei muijaani väkisin pane, niin tiedän kyllä kuka saa verbaalisen selkäsaunan.

Vierailija
114/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmmmmmmmmm lähteex kukaa mun kans kimpas saalistaan?

T. AvioMies

Vierailija
115/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hemmetin tolvana vielä tänä päivänä uskoo näitä "juu, olen juuri eroamassa vaimostani/miehestäni, ihan varmasti" -juttuja?! Pölvästi... :-DDD

Vierailija
116/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miehenä ihan ymmärrä kuka haluaa pettäjän kanssa suhteeseen.Eikö käy mielessä, että sun vuoro voi olla seuraavaksi?Samoin en ymmärrä tätä naista joka tulee toisen työpaikalle.Olisi heittänyt ukon pihalle, tai sylkenyt sitä naamaan.Miksi pitää kolmannelle osapuolelle mennä kiukuttelemaan?En minä ainakaan näe olevani vastuussa, jos joku varattu nainen haluaa väkisin jalkojaan minulleen avata.Ei muitakaan miehiä paljon kiinnosta minun vointini, vaan korkkaavat naisen kyllä paikan tulleen.Ja jos kukaan ei muijaani väkisin pane, niin tiedän kyllä kuka saa verbaalisen selkäsaunan.

...tai miksi kukaan pettäisi puolisoaan? Saako sivusuhteesta jotakin? Kuka suhteessa on ensimmäinen kuka toinen, kuka kenties se kolmaspyörä? Miksi rakkaus on toisinaan niin monimutkaista?

Blogissa joka on kirjoitettu asiaa käsittelevän näytelmän pohjalta on minusta ihan hyvin käsitelty tätä asiaa. http://seinajoenkaupunginteatteri.fi/parista-suhteesta-ja-parisuhteesta/

Vierailija
117/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän noloa käytöstä naiselta. Puolustaako tollaista käytöstä oikeasti 90% palstalaisista? No huhhuh, aika wt sakkia täällä sitten näköjään enimmäkseen pyörii.

Tilanne on kamala vaimolle, ja mies on petturi, siitä ei pääse mihinkään. Sinä et ole kuitenkaan syyllinen yhtään mihinkään, vaan henkilö joka itse on avioliitossa. Varsinkin jos hän on muutenkin eroamassa, niin ei ole enää niin paljoa vaimon asia, että tapailette. Monella eron syynäkin on nimenomaan se, että löytää paremmin itselleen sopivan henkilön. Mitä sitten. Avioliitto ei ole mikään vankila eikä avioliitot aina kestä ikuisesti. Tällä palstalla näyttää nyt pyörivän useampikin miestään kahlitseva hullu mamma joka olisi valmis menemään nolaamaan itsensä julkisesti. Mutta muista, että se nainen siinä teki itsestään hullun, sulla ei ole hävettävää.

Vierailija
118/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...tai miksi kukaan pettäisi puolisoaan? Saako sivusuhteesta jotakin? Kuka suhteessa on ensimmäinen kuka toinen, kuka kenties se kolmaspyörä? Miksi rakkaus on toisinaan niin monimutkaista?

Blogissa joka on kirjoitettu asiaa käsittelevän näytelmän pohjalta on minusta ihan hyvin käsitelty tätä asiaa. http://seinajoenkaupunginteatteri.fi/parista-suhteesta-ja-parisuhteesta/

Jos eukko pihtaa niin mies on oikeutettu räjäyttämään panoksensa toisen naisen suuhun/sisään.

Vierailija
119/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hemmetin tolvana vielä tänä päivänä uskoo näitä "juu, olen juuri eroamassa vaimostani/miehestäni, ihan varmasti" -juttuja?! Pölvästi... :-DDD

Niin, jos jotain tuollaista moskaa vielä yrittää mussuttaa niin minä ainakin vedän sitä heti kunnolla turpiin. Don't fuck with me Dude:)

Vierailija
120/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävän noloa käytöstä naiselta. Puolustaako tollaista käytöstä oikeasti 90% palstalaisista? No huhhuh, aika wt sakkia täällä sitten näköjään enimmäkseen pyörii.

Tilanne on kamala vaimolle, ja mies on petturi, siitä ei pääse mihinkään. Sinä et ole kuitenkaan syyllinen yhtään mihinkään, vaan henkilö joka itse on avioliitossa. Varsinkin jos hän on muutenkin eroamassa, niin ei ole enää niin paljoa vaimon asia, että tapailette. Monella eron syynäkin on nimenomaan se, että löytää paremmin itselleen sopivan henkilön. Mitä sitten. Avioliitto ei ole mikään vankila eikä avioliitot aina kestä ikuisesti. Tällä palstalla näyttää nyt pyörivän useampikin miestään kahlitseva hullu mamma joka olisi valmis menemään nolaamaan itsensä julkisesti. Mutta muista, että se nainen siinä teki itsestään hullun, sulla ei ole hävettävää.

Ainiin ja lisäyksenä piti laittaa, että toki mieheltä olisi ollut kohtuullista käytöstä hoitaa se ero ensin loppuun, ennen kuin alkaa tapailemaan ketään. Fakta on kuitenkin se, että jos ero on jo vireillä vaikkeikaan vielä voimassa, alkaa moni ihminen jo tutustumaan uusiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme