välikohtaus tapailemani miehen vaimon kanssa
Olen siis parin kuukauden ajan tapaillut naimisissa olevaa miestä (kuulemma eroamassa, ei ole lapsia nje), kunnes perjantaina miehen vaimo ilmestyi työpaikalleni. En tiedä mistä sai selville missä olen töissä. Mutta hän järjesti aivan järkyttävän välikohtauksen huutojen ja solvausten kera, asiakkaiden ja työkavereiden edessä. Hän jopa sylkäisi minua naamaan, mikä elukka tekee näin? En ole ikinä hävennyt niin paljon. Menin ihan lukkoon ja sumuun, onneksi oli melkein jo työpäivä ohi niin pääsin lähtemään heti puhumatta kenellekkään. Mutta tietty huominen työpäivä huolettaa. Inspatkaa nyt vähän mitä sanon kaikille ja voisiko tästä tehdä jonkun poliisijutun? Mies yritti soittaa mutta en vastannut, jotenkin olen nyt ihan solmussa. Neuvoja?
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Kahjo nainen. Olen itse tullut petetyksi, mutta joku roti sentään. Miksi ihmeessä lähtisin nolaamaan itseni itselleni tuntemattoman ihmisen työpaikalle käyttäytymällä ihan pellesti. Selvitin sen mitä pystyin mieheni kanssa ja jatkoin omaa elämääni.
Minunkin mieheni petti minua. Toinen nainen oli tavannut minutkin ja tasan tiesi meidän olevan yhdessä. Minun teki mieli repiä silmät päästä myös siltä naiselta, laittaa facebookissa pari valittua vähemmän kaunista sanaa. Sitä en tehnyt, minähän en nolaa itseäni sillä tavalla. Minä ja mies erottiin, eikä heistäkään paria tullut. Parin vuoden päästä näin kun tuon naisen uusi mies baarissa imutteli baarissa toista naista. Pistin sanan kiertämään, eiköhän se naisenkin korviin kuulunut. Karma is a bitch.
Jos olet kokonajan tiennyt miehen olevan varattu niin myöhäistä se nyt on itkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuna valitsisin miesystäväni tarkemmin. Tuli mieleen se kampaaja joka aloitti suhteen naimisissa olevan miehen kanssa ja mustasukkainen vaimo päätyi tappamaan naisen. Rullasi toisen naisen ruumiin mattoon ja pyysi vielä pihalla apua että sai ruumiin nostettua auton takakonttiin. Muistatteko tapauksen?
Muistan. Tunnen perheen, ja tiedätkö, eivät ikinä toivu siitä. Sinusta se kuitenkin lienee aivan oikein ja hyvä juttu?
Varsinkin kun ihan koko totuutta tuostakaan tapauksesta nyt ei julkisuuteen ole kerrottu(ei olennaista), kuten se, että tuo murhattu nainen oli juuri muuttamassa ulkomaille töiden perässä.
Varmaan se Seinäjoen murhattu teinikin ansaitsi kohtalonsa.
En ole ensimmäisen lainauksen kirjoittaja. Piti vaan tulla kommentoimaan että eihän tässä ole ansaitsemisesta kirjoitettu mitään. On vaan varoitettu ap:ta että ei koskaan tiedä jos vaimo pimahtaa päästään kokonaan ja lyö ap:n kylmäksi. Ts. tappaa.
Mun eka yritys tähän ketjuun taisi jäädä moderoinnin haaviin... Niin... tässä aloituksessa on selvästi kyse siitä, että on psykopaattinen mies, jolla on moraalisesti rappeutunut vaimo, joka suostuu suhteeseen tällaisen paskakasan kanssa ja syyttää miehen pettämisistä naisia, joita mies panee.
Sitten on toinen moraalisesti rappioutunut nainen, eli tämä aloittaja, joka panee varattua psykopaattimiestä ja syyttää miehen sairaasta mielestä tätä vaimoa...
Näin tämä naisen logiikka kulkee: kun on kyse miespsykopaatista, niin ämmät kissatappelevat keskenään ja projisoivat miehen hulluuden pois miehestä, muihin sopiviin kohteisiin ja puhdistavat miestä pahasta.
Naiset kokevat tällaisen kusipään äidikseen siten, kuin he vauvana kokivat äitinsä trauman hetkellä. Tuolloin he kokivat äidin trauman aiheuttajaksi, mutta koska he olivat vauvana täysin riippuvaisia äidistään, he eivät pystyneet kestämään, että tällaisessa kohteessa, josta heidän elämänsä riippuu, olisi jotain pahaa ja alkoivat puhdistamaan äitiä tästä pahasta...
Sama toimintamekanismi on jatkunut sitten aikuisuuteen ja siinä psykopaattiset kusipäämiehet ovat perineet tämän äidin aseman...
Asetelemassa sekä molemmat naiset, että mies, ovat persoonallisuushäiriöisiä, eivätkä ansaitse mitään muuta, kuin kuoleman jo ihan rodullisen puhtaudenkin nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ikinä ymmärrä tätä, että kolmannelle osapuolelle raivotaan ja huudetaan. Se on tasan tarkkaan pettäjän syy että on menny pettämään eikä sen toisen naisen. Se nainen ei saa vakaassa parisuhteessa olevaa miestä pettämään vaikka mikä olisi. Kyllä se on aina sen pettäjän syy eikä "viettelijän".
Toki asia on toisin jos kolmas osapuoli olisi sukulainen, kaveri tai muu tuttu jolloin petetyksi tullut saisi suuttua molemmille osapuolille. Mutta esim ap:n tilanteessa hän ei itse ole pettänyt ketään. Se mies on itse päättänyt pilata suhteensa eikä ap ole siitä vastuussa.
Voi helvetin itsekkäät paskakasat! Viettekö toisilta lapsetkin jos ette satu omia saamaan? Se joka tietoisesti lähtee mukaan toimintaan jossa nöyryytetään jotakin osapuolta, on se sitten tuttu tai tuntematon, on VÄÄRIN! Ja sellainen ihminen ansaitsee kuulla kunniansa.
Tottakai se on väärin, mutta pointti on se, että se mies ei oo mikään kykenemätön vässykkä. Kyllä parisuhteessa olevan miehen/naisen pitää pystyä sanomaan ei, vaikka sitä yrittäis vietellä maailman seksikkäin nainen/mies.
Ei kukaan vaan pysty viemään toista ihmistä joltain muulta, jollei se joka "viedään" siihen itse suostu.Meinaat siis ettei huonoille teille houkuttelu ole väärin? Jos heiluttelet suklaapatukkaa laihduttajan nenän edessä ja kiusaat että "ota nyyt!" niin oma vika kun ottaa sen ja epäonnistuu tavoitteessaan? Jotkut ihmiset ovat heikompia manipuloinnille ja jos ihminen on muutenkin jo haavoittuvassa tilassa, silloin on täysin mahdollista saada hyväkin mies/nainen lankeamaan. Että älä sinä tule lässyttämään kakkosten syyttömyydestä. Toinen nainen/mies on myös syyllinen, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ja nimenomaan juuri nämä varattujen viettelijät ovat syyllisiä päästä varpaisiin. Eri asia jos on tietämättään sekaantunut varattuun.
Ei luoja :D näen silmissäni kuinka viettelijä heiluttaa pildeään miehesi edessä "ota nyyyyt". Kyllä, kukas ihminen semmoisesta voisi kieltäytyä.
Luoja. Te ajattelette miehidtänne kuin lapsista. Lapsilla sen vielä ymmärtää, että lähdetään juttuihin mukaan kun vähän houkuttelee, mutta että miehet :DD oi voi. Heilläkin on aivotoimintaa. He tekevät itse päätöksensä eikä mikään "houkuttelu" ole syy pettämiseen. Jos ei osaa houkutuksille sanoa ei niin sillon ei pidä tekojensa seurauksia vakavana.
Vai että aikuinen ihminen on immuuni joka tilanteessa houkutuksille. Kyllä kyllä. Jännä miten paljon on lihavia ihmisiä vaikka kaikki osaavat automaattisesti kieltäytyä siitä suklaapalasta vaikka on huono päivä. Kukaan ihminen ei ole riippuvainen tupakasta jne. Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia niinkuin sinä lapsellisesti ajattelet. Ei ole mikään salaisuus että pettämistä tapahtuu silloin paljon kun perheessä menee muutenkin huonosti. Puoliso tai lapsi sairastuu. Jos joku tulee siihen tarjoamaan itseään lohduksi perheen isille niin voipi olla että se "ei" ei olekaan niin itsestään selvä asia siinä vaiheessa kun hakee sitä lohtua jostain. Mutta usko mitä haluat. Onhan ne vaaleanpunaiset prinsessaharhat mukavampia joskus kuin tosiasioiden tunnustaminen. Eikä kukaan ole edelleenkään syyllisyyttä vähentänyt siltä pettäjältä. Tottakai suurin vastuu on hänellä jos menee pettämään, mutta ei se tilannetta hyväksikäyttänyt väliintulija mikään puhdas pulmunen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä näitä kommentteja, oli provo tai ei. Aika lapsellista mennä haukkumaan jotakuta jota ei edes tunne. Mies on itse päättänyt pettää, vaimo ei voi sitä kontrolloida vaikka kuinka haluaisi. Jos tämä ei olisi pettänyt ap:n kanssa, niin sitten jonkun muun. Ja mies oli kertonut että ovat eroamassa. Miksi vielä nykypäivänä on ok valehdella ja jos toinen uskoo niin omapahan on syy kun on niin tyhmä että uskoo? Se on aina valehtelijan/pettäjän syy.
Jos mies sanoo että ovat eroamassa, se tarkoittaa sitä, että eivät ole vielä eronneet. Tässä vaiheessa fiksu nainen toteaa miehelle, että palataan asiaan sitten kun olet eronnut. Jos sen sijaan aloittaa suhteen miehen kanssa, on täysin tietoisesti varatun miehen kanssa. Turha sitä on muuksi selittää.
Voi olla, että mies pettäisi kumminkin. Se ei merkitse sitä, että fiksun naisen pitäisi olla siihen osallisena. Jollei nainen sen vertaa toista ihmistä halua kunnioittaa, että pitäisi sen pillunsa erossa tämän puolisosta, ei hän oikein voi odottaa saavansa itsekään arvostusta osakseen. Niin se menee, että kohtele toista kuten itseäsi haluaisit kohdeltavan. Aloittaja ei ole välittänyt tippaakaan tuon miehen vaimon tunteista, joten ei vaimonkaan tarvitse aloittajan tunteista piitata. Vaimon reaktio meni kyllä yli, mutta se ei tee aloittajasta mitään viatonta uhria.
Itse olen parasta aikaa "eroamassa" ts. olemme muuttaneet erilleen, on käyty lastenvalvojalla sopimassa lasten huoltajuus, pankissa käyty hoitamassa asuntolaina yms asiat. Avioeropaperitkin on hoidettu eteenpäin mutta virallisesti olemme vielä naimisissa. Siitä siis "eroamassa". En kuitenkaan koe itseäni varatuksi.
Jos yhteistuumin miehenne kanssa olette eroamassa eikä miehesikään koe itseään varatuksi niin missä on ongelma? Ap:n tilanne on eri, sillä vaimo on tuskin mistään eroaikeista (jos sellaisia edes miehen osalta oikeasti oli) ollut edes tietoinen ennen suhteen paljastumista. On se nyt kumma kun ei yksinkertaisia asioitakaan täällä ymmärretä, puurot ja vellit sekaisin vaan huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä näitä kommentteja, oli provo tai ei. Aika lapsellista mennä haukkumaan jotakuta jota ei edes tunne. Mies on itse päättänyt pettää, vaimo ei voi sitä kontrolloida vaikka kuinka haluaisi. Jos tämä ei olisi pettänyt ap:n kanssa, niin sitten jonkun muun. Ja mies oli kertonut että ovat eroamassa. Miksi vielä nykypäivänä on ok valehdella ja jos toinen uskoo niin omapahan on syy kun on niin tyhmä että uskoo? Se on aina valehtelijan/pettäjän syy.
Jos mies sanoo että ovat eroamassa, se tarkoittaa sitä, että eivät ole vielä eronneet. Tässä vaiheessa fiksu nainen toteaa miehelle, että palataan asiaan sitten kun olet eronnut. Jos sen sijaan aloittaa suhteen miehen kanssa, on täysin tietoisesti varatun miehen kanssa. Turha sitä on muuksi selittää.
Voi olla, että mies pettäisi kumminkin. Se ei merkitse sitä, että fiksun naisen pitäisi olla siihen osallisena. Jollei nainen sen vertaa toista ihmistä halua kunnioittaa, että pitäisi sen pillunsa erossa tämän puolisosta, ei hän oikein voi odottaa saavansa itsekään arvostusta osakseen. Niin se menee, että kohtele toista kuten itseäsi haluaisit kohdeltavan. Aloittaja ei ole välittänyt tippaakaan tuon miehen vaimon tunteista, joten ei vaimonkaan tarvitse aloittajan tunteista piitata. Vaimon reaktio meni kyllä yli, mutta se ei tee aloittajasta mitään viatonta uhria.
Itse olen parasta aikaa "eroamassa" ts. olemme muuttaneet erilleen, on käyty lastenvalvojalla sopimassa lasten huoltajuus, pankissa käyty hoitamassa asuntolaina yms asiat. Avioeropaperitkin on hoidettu eteenpäin mutta virallisesti olemme vielä naimisissa. Siitä siis "eroamassa". En kuitenkaan koe itseäni varatuksi.
Jos yhteistuumin miehenne kanssa olette eroamassa eikä miehesikään koe itseään varatuksi niin missä on ongelma? Ap:n tilanne on eri, sillä vaimo on tuskin mistään eroaikeista (jos sellaisia edes miehen osalta oikeasti oli) ollut edes tietoinen ennen suhteen paljastumista. On se nyt kumma kun ei yksinkertaisia asioitakaan täällä ymmärretä, puurot ja vellit sekaisin vaan huolella.
Itselläsi taitaa nyt olla kaikki sekaisin. Ei kai ap voi tietää onko mies valehdellut vai onko oikeasti ollut eroamassa? Aivan kuten minunkaan viime viikonloppuna tapaamani mies ei voi tietää, olenko oikeasti eroamassa vai valehdellut hänelle.
Tottakai suurin vastuu on miehellä joka pettää mutta en ymmärrä näitä naisiakaan jotka ottavat ihan tietoisen riskin tapailemalla varattua miestä ja sitten itkevät jälkeenpäin.
Yleensä nämä naiset menevät maailman vanhimpaan satuun ja uskovat että mies on eroamassa vaikka se toinen nainen on vain pieni seikkailu kun oma vaimo välillä kyllästyttää.
Itse olen naimisissa oleva nainen ja olen pettänyt miestäni mistä en ole todellakaan ylpeä. Olin vain niin kyllästynyt meidän suhteeseen ja halusin jotain sutinaa. Kaipa tämä mies luuli ja odotti että jätän mieheni ja ehkä annoin joskus niin ymmärtääkin vaikka se ei koskaan ollut aikomus. Lopulta havahduin, lopetin suhteen ja kerroin asiasta jopa miehellenikin joka onneksi antoi anteeksi. Tää toinen mies soitteli perään ja jopa uhkaili kertoa miehelleni jos en suostu tapaamaan häntä, niin säälittävää. No lopulta tajusi lopettaa kun kerroin että mieheni tietää jo.
Itse opin läksyni enkä enää pettäisi miestäni vaikka joskus tulisikin tylsempiä kausia, niitä nyt vaan tulee joskus jokaiselle eikä se vaihtamalla parane, monesti vaan huononee.
No totta helvetissä sellainen ihminen on moraaliton, joka tietoisesti vehtaa varatun ihmisen kanssa.
Turha väittää muuta. Mutta kukin tyylillään. Ei kaikki ihmiset voi olla hyviä.
Tyrkkybimbona sinulla itselläsi asiatonta käytöstä, tiesit miehen olevan varattu, olet räkäklimppisi ansainnut.
Vai että kauneudenhoito alalla, se kertoo jo paljon