Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

välikohtaus tapailemani miehen vaimon kanssa

Vierailija
13.12.2015 |

Olen siis parin kuukauden ajan tapaillut naimisissa olevaa miestä (kuulemma eroamassa, ei ole lapsia nje), kunnes perjantaina miehen vaimo ilmestyi työpaikalleni. En tiedä mistä sai selville missä olen töissä. Mutta hän järjesti aivan järkyttävän välikohtauksen huutojen ja solvausten kera, asiakkaiden ja työkavereiden edessä. Hän jopa sylkäisi minua naamaan, mikä elukka tekee näin? En ole ikinä hävennyt niin paljon. Menin ihan lukkoon ja sumuun, onneksi oli melkein jo työpäivä ohi niin pääsin lähtemään heti puhumatta kenellekkään. Mutta tietty huominen työpäivä huolettaa. Inspatkaa nyt vähän mitä sanon kaikille ja voisiko tästä tehdä jonkun poliisijutun? Mies yritti soittaa mutta en vastannut, jotenkin olen nyt ihan solmussa. Neuvoja?

Kommentit (191)

Vierailija
141/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna valitsisin miesystäväni tarkemmin. Tuli mieleen se kampaaja joka aloitti suhteen naimisissa olevan miehen kanssa ja mustasukkainen vaimo päätyi tappamaan naisen. Rullasi toisen naisen ruumiin mattoon ja pyysi vielä pihalla apua että sai ruumiin nostettua auton takakonttiin. Muistatteko tapauksen?

Muistan. Tunnen perheen, ja tiedätkö, eivät ikinä toivu siitä. Sinusta se kuitenkin lienee aivan oikein ja hyvä juttu?

Varsinkin kun ihan koko totuutta tuostakaan tapauksesta nyt ei julkisuuteen ole kerrottu(ei olennaista), kuten se, että tuo murhattu nainen oli juuri muuttamassa ulkomaille töiden perässä.

Varmaan se Seinäjoen murhattu teinikin ansaitsi kohtalonsa.

Vierailija
142/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta. Todistajakin varmaan löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus poliisilta vähän kyselin toimintaohjeita, kun mieheni ex-vaimo jokusen kerran uhkasi minut tappaa, syynä vain se, että jos hän ei miestä saa, niin ei saa kukaan muukaan. Miehen päällekin yritti muutaman kerran käydä, kerran veitsen kanssa.

Olivat siis virallisesti eronneet kun seurustelumme alkoi. Mutta niin kova pala oli ex-vaimolle, että minua piti sättiä ja uhkailla ja käydä oven takana rimputtelemassa useampaankin kertaan. Tästä kaikesta on jo useampi vuosi, mutta edelleen on sitä mieltä, että mies asuu väärässä paikassa.

Aikanaan vaatii minua, että palautan miehen hänelle. Minä totesin, että eiköhän se mies ihan itse päätä missä ja kenen kanssa on, minä en voi siihen vaikuttaa.

Omien kokemusten perusteella en siis yhtään epäile ap:n kertomaa. Totuus on joskus tarua ihmeellisempää.

Vierailija
144/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä, kiitos viesteistä. Täytyy lukea kaikki läpi.

Olen nyt saikulla, en henkisistä syistä vaan eilen illalla nousi kuume. Ehkä stressin vuoksi tai sitten sain jonkun inhan bakteerin siitä syljestä :(

En ole ikinä ollut poliisin kanssa tekemisissä, jos tästä tekee jonkun ilmoituksen ei kai tuota vaimoa käy poliisit hakemassa kuultavaksi tai jotain? Jotenkin en haluaisi pitkittää koko juttua.

Heillä ei ole lapsia, kuten joku täällä spekuloi. En hyväksy perheenrikkomisia enkä ole mikään moraaliton ihminen. Joskus vaan sydämmen asioissa ei kaikki mene "järkevästi".

Vierailija
145/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano työpaikalla että se oli sinun tuntemasi miehen exä ja että haet lähestymiskieltoa. Työnantajalla on oikeus olettaa että työpaikalle ei tule mielipuolinaisia häiriköimään joten hoida se lähestymiskielto asap. Saattaa jopa palauttaa järjen valon mielipuolivaimolle kun tajuaa missä mennään. On myös ehkä merkityksellinen seikka mahdollisissa huoltajuusasioissa. Muistakaa Konginkangas, ei kannata alkaa siloittelemaan kenenkään käyttäytymistä.

Jaa että kehotat ap:n puhumaan palturia esimiehelleen ja sen jälkeen myös viranomaisille lähestymiskieltoasiassa? Hienoa! Ja tutustupa ihan muuten vain tuohon lähestymiskieltoasiaan ennen kuin jaksat enempää juttua jatkaa. Ei kieltoa haeta vain sen takia, että ap on hieman säikähtänyt ja pahoittanut raukka mielensä JA HÄVENNYT sitä mitä muut nyt ajattelevat hänestä kun ovat kuulleet hänen olevan huorannut varatun miehen kanssa! Työpaikalla kyllä ymmärretään ja on jo ymmärretty mitä ap on tehnyt ja sana on varmasti kiertänyt kaikille. Ap joutuu nyt vain nöyrtymään ja vastaamaan omista teoistaan. Työkaverit saattavat vähän katsoa tällaista varatun miehen kanssa huoraavaa naista ikävästi, mutta se oli ap:lla varmasti tiedossa kun tielleen lähti. Maine on mennyt, mutta älä enää valehtelemaan yllytä. :D

Idiootti siellä, lähestymiskielto haetaan faktojen perusteella, oletetulla "huoraamisella" ei ole mitään merkitystä tässä asiassa ja eiköhän siellä ollut ihmisiä paikalla todistamassa tuon mielipuolinaisen riehumista. Myös työnantaja voi hakea lähestymiskieltoa jos ei ap sitä uskalla tehdä. Eihän sinne uskalla tulla asiakkaitakaan jos tuollainen riehunta ja huutaminen saa jatkua.

Ei tuosta lähestymiskieltoa tipu. Olen seurannut sivusta tuota huomattavasti pahempaa kiusaamista, eikä ole myönnetty lähestymiskieltoa vaikka todisteita sen puolesta on (rikosilmoituksia, poliisitutkintaa (tutkija muuten sanoi, että kyllä nämä lähestymiskieltoon riittää), lääkärintodistuksia...).

Ja ainoa joka nolasi itsensä ap:n työpaikalla, on ap itse.

PS. Varatut pitävät näppinsä erossa muista, ja muut varatuista! Vain horot (niin mies- kuin naispuolisetkin) eivät tuota ymmärrä. Pettäjä on tietysti pahin syypää, mutta varatun kanssa "tapaileva" ei ole todellakaan syytön. Vain vähän vähemmän syyllinen kuin pettäjä.

Vierailija
146/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt saikulla, en henkisistä syistä vaan eilen illalla nousi kuume. Ehkä stressin vuoksi tai sitten sain jonkun inhan bakteerin siitä syljestä :(

En ole ikinä ollut poliisin kanssa tekemisissä, jos tästä tekee jonkun ilmoituksen ei kai tuota vaimoa käy poliisit hakemassa kuultavaksi tai jotain? Jotenkin en haluaisi pitkittää koko juttua.

Heillä ei ole lapsia, kuten joku täällä spekuloi. En hyväksy perheenrikkomisia enkä ole mikään moraaliton ihminen. Joskus vaan sydämmen asioissa ei kaikki mene "järkevästi".

Valkoroska olet.

Vierailija
147/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuon takia kannata mitään ilmoitusta tehdä. Poliisilla ja oikeuslaitoksella on muutakin tekemistä kuin selvitellä aikuisten suukopuja. Joku raja tuohonkin, ei joka pikkuasiaan tarvi poliiseja vetää, niillä on hommia ihan oikeissakin rikoksissa. Otat yhteyttä poliisiin jos nainen jatkaa haukkumista ja tulee toisen kerran sun työpaikalle. Koska yksinkertaisesti, sille naiselle ei tuosta koidu yhtään mitään. Sen olis pitänyt tehdä muutakin kuin vain huutaa.

Vierailija
148/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et hyväksy perheenrikkomista etkä ole moraaliton. Muuten vaan alat suhteeseen naimissa olevan miehen kanssa? Kai sä nyt ymmärrät, että sen vaimonkin kohdalla voi todeta että "Joskus vaan sydämen asioissa ei kaikki mene "järkevästi""?

Vierailija
149/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai poliisi kuulee syytettyä. Tuskin he kuitenkaan hakevat häntä kuultavaksi samantien kun syyte jätetään tai edes samaan aikaan syytteen jättäjän kanssa... ei välttämättä edes samalla poliisiasemalla. Voi myös olla niin että poliisi kehottaa vielä osapuolia sovittelemaan keskenään ilman poliisia.

Vierailija
150/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon reaktio kertoo sen, että mitään eroprosessia ole käynistetty. Eli AP on mennyt vanhimpaan lankaan, olemme eroamassa. Todennäköisesti ero tulee nyt, mutta sitä ei ollut kun tulit mukaan kuvioon. Sitä ei varmaan olisi edes alkanut jos vaimo ei olisi saanut tietää.

AP sinua on huijattu, niin kuin kaikki pettävät miehet tekevät. Ne ei jätä vaimoa, sinä olet hetken hupi, mutta he ei jätä vaimoa. Tai jättää jos jäävät kiinni, mutta haluatko tosiaan mihene joka todistettavasti pettää.

Vaimo teki väärin kun tuli sinun työpaikalle, mutta olet sinäkin tehnnyt väärin vaimolle ja itsellesi. Jätä nyt se mies rauhaan, vapaita miehiä löytyy.

Vierailija
151/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ap:n fyysistä koskemattomuutta on loukatta ja/tai häntä on julkisesti hänen työpaikkaan työtoverien läsnöollessa esim.  huoriteltu, on siinä ikävä kyllä mahdollista tehdä tutkintapyyntö poliisille ja on myös aivan mahdollista, että se tutkintapyyntö jopa etenee johonkin. Ei ole rikos pettää, mutta valitettavasti rikoksen tunnusmerkit voi täyttyä jossain kohtaa tuossa tapauksessa riippuen nyt ihan siitä, mitä on tehty ja sanottu.

Ja sanon ikävä kyllä mahdollista tehdä tutkintapyyntö, koska missään nimessä en pidä ap:ta viattomana uhrina, minusta on vastenmielistä, että joku sekaantuu toisten avioliittoon, oli siinä avioliitossa sitten meneillään millainen vaihe tahansa. Fiksu nainen odottaa, että avioparin tilanne on täysin selvä ennen kuin lähtee mukaan mihinkään, vaikka suurin syyllinen on tietenkin se osapuoli, joka vielä avioliitossa on. Vaimon tuska ja pettymys on varmasti ollut ihan käsinkosketeltavaa. Minun moraalikäsitykseni on kuitenkin eri kuin Suomen laki tässä tapauksessa, joten ikävä kyllä voit mahdollisesti tilanteen tyarkemmasta kuvauksesta riippuen asiaa halutessasi viedä eteenpäin. Jos olisin sinä niin en veisi, vaan tuntisin valtavaa häpeää siitä, mitä tuskaa, surua ja epätoivoa olen vaimolle tuottanut, kun olen ollut osaltani mukana luhistamassa hänen uskoaan rehellisyyteen, kypsyyteen ja uskollisuuteen.

Vierailija
152/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan näille selittää.Jotkut eivät erota oikeaa väärästä.Huonoja naisia on ollut aina.

Vierailija
153/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan oikein menee siinä, että kommenttia "moderoidaan" ? Olen tunnin-pari jo odotellut.

Vierailija
154/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin rikosilmoituksen työpaikalla häirinnästä. Mies ei ollut enää periaatteessa varattu jos on ilmoittanut eroavansa, joten ap kyllä saa ihan hyvin mielin deittailla.

Olen aivan samaa mieltä. En ymmärrä miksi ap saa tuollaista ryöpytystä. Haukut kuuluu miehelle, joka on tässä se petturi ja valehtelija!

Vierailija
155/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä ymmärrä tätä, että kolmannelle osapuolelle raivotaan ja huudetaan. Se on tasan tarkkaan pettäjän syy että on menny pettämään eikä sen toisen naisen. Se nainen ei saa vakaassa parisuhteessa olevaa miestä pettämään vaikka mikä olisi. Kyllä se on aina sen pettäjän syy eikä "viettelijän".

Toki asia on toisin jos kolmas osapuoli olisi sukulainen, kaveri tai muu tuttu jolloin petetyksi tullut saisi suuttua molemmille osapuolille. Mutta esim ap:n tilanteessa hän ei itse ole pettänyt ketään. Se mies on itse päättänyt pilata suhteensa eikä ap ole siitä vastuussa.

Voi helvetin itsekkäät paskakasat! Viettekö toisilta lapsetkin jos ette satu omia saamaan? Se joka tietoisesti lähtee mukaan toimintaan jossa nöyryytetään jotakin osapuolta, on se sitten tuttu tai tuntematon, on VÄÄRIN! Ja sellainen ihminen ansaitsee kuulla kunniansa.

Tottakai se on väärin, mutta pointti on se, että se mies ei oo mikään kykenemätön vässykkä. Kyllä parisuhteessa olevan miehen/naisen pitää pystyä sanomaan ei, vaikka sitä yrittäis vietellä maailman seksikkäin nainen/mies.

Ei kukaan vaan pysty viemään toista ihmistä joltain muulta, jollei se joka "viedään" siihen itse suostu.

Vierailija
156/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole tehnyt mitään väärin, tai ehkä korkeintaan moraalisesti - sinä olet sinkku! Mies on varattu ja pettää!  Jos joku kysyy tästä, niin sano vaan tulleesi petetyksi rakkaudessa..

Vierailija
157/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kummallista syyttää petoksesta naista (tai miestä) jolla ei ole olemassa muita suhteita. Alkaako suhteet tosiaan nykyisin niin että molemmat kertoo avoimesti, olen naimisissa mutta eihän se sinua mitenkään haittaa? Voiko sitä tietää että toinen onkin pettämässä? Onko petos/rikos luottaa siihen että toinen on aidosti ihastunut ja kiinnostunut luomaan suhteen kanssani ja kertoo ehkä eronneensa tai ei puhu aikaisemmista suhteista mitään? Eikö petosta tapahdu ollenkaan jos se loppuu siihen paikkaan kun vastapuolelle selviää että toinen onkin jo parisuhteessa... itse kyllä mieltäisin että pettäminen on tapahtunut jo paljon aikaisemmin.

Vierailija
158/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kummallista syyttää petoksesta naista (tai miestä) jolla ei ole olemassa muita suhteita. Alkaako suhteet tosiaan nykyisin niin että molemmat kertoo avoimesti, olen naimisissa mutta eihän se sinua mitenkään haittaa? Voiko sitä tietää että toinen onkin pettämässä? Onko petos/rikos luottaa siihen että toinen on aidosti ihastunut ja kiinnostunut luomaan suhteen kanssani ja kertoo ehkä eronneensa tai ei puhu aikaisemmista suhteista mitään? Eikö petosta tapahdu ollenkaan

ejos se loppuu siihen paikkaan kun vastapuolelle selviää että toinen onkin jo parisuhteessa... itse kyllä mieltäisin että pettäminen on tapahtunut jo paljon aikaisemmin.[/quote

Ei tietenkään ole rikos luottaa ihmiseen johon on aikeissa luoda suhteen. Päinvastoin toki uskoo ja toivoo että siinä on luotettava ja hyvä ihminen.

Jos sitten paljastuu että olikin varattu niin huijatuksihan siinä tulee se toinen nainenkin ( tai mies).

Sen jälkeen onkin kysymys siitä että vieläkö on halua ryhtyä suhteeseen valehtelijan kanssa.

Vierailija
159/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen onkin kysymys siitä että vieläkö on halua ryhtyä suhteeseen valehtelijan kanssa.

En tiedä kuinka usein sitä ryhdytään tai haluttaisiin ryhtyä suhteeseen valehtelijan tai pettäjän kanssa. Myönnän että kokemusta asiasta ei oikein ole, mutta jostakin syystä olen ajatellut että se suhde on jo alkanut ja siihen on ryhdytty ennen kuin tuo asia on selvinnyt. Siihen miksi aina ei ole helppoa lopettaa suhdetta vaikka huomaakin sen perustuneen petokseen löytyy ehkä useampiakin syitä.

Vierailija
160/191 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun mieheni pettäisi niin tietysti inhoisin sitä toista naista mutta hän ei ole minulle tilivelvollinen vaan mieheni on. En ihmettele ollenkaan että jotain naisia petetään kun eivät osaa käyttäytyä, noloa toimintaa aikuisilta ihmisiltä. Pettäjä on aina se joka on tehnyt väärin, eikä se selvästikkään rakasta puolisoaan jos on tarve käydä vieraissa. Aikuinen teko olisi erota ilman hirveitä riitoja ja itsensä nolaamista.

Että kun joku nainen on " nolo" niin häntä saakin pettää?

Tämä on kanssa ihme logiikkaa.

Nolonahan voi pitää lopulta mitä tahansa.

Osaatko lukea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän