Matti Pikkuvanhanen, Irma Rönkkö vai Alli Kaattori?
Missä järjestyksessä?
Mulla näin:
1. Matti
2. Irma
3. Alli
Kommentit (35)
Mä en tosiaan ymmärrä miten toi Alli on päässyt noin pitkälle. Ihan törkeän huono ja tylsä hahmo, Piia Potkan tasoa...
Matti Pikkuvanhanen on alusta asti ollut suosikki :)
Irma. Allin suosiota en ymmärrä että kuka sitä oikein äänestää. Irma Rönkön ruumiinkielikin on niin hienoa, Kokander on siinä tosi taitava. Esim hillitön Merkel-tulkinta, kuinka kukaan saa kehonsa tuohon asentoon.
Se pikkuVanhanen on niiiiiin karmea, että ei voi katsoa koko ohjelmaa.
Toisaalta, se koko ohjelma on mennyt niin pahasti alaspäin, että ei paljon menetä.
Lopettaisivat jo koko homman, ei auheuta eää kun suurta myötähäpeää.
Irma. Se on hieno parodia sellaisesta tietystä ihmistyypistä. Niin kuin tietysti nuo kaikki ovat, mutta Irma ei ole niin överi. Hahmossa on hienovaraisuutta. Tuon tyyppistä hahmoa ei ole myöskään tehty niin paljon: varhaiskypsä ja pikkuvanha lapsi sekä bilettävä munahaukka ovat kuluneempia kuvauksia.
Se Allin iltavelli on niin kamala typeryydessään ja sitä toistetaan ja toistetaan. Matti on loistavasti näytelty mutta aiheuttaa syvää myötähäpeää silti, siis onnistunut hahmo :D Matti tai Irma, ihan sama kumpi, pääasia että ovat 1. ja 2. sijalla. Alli ei kuulu tuohon joukkoon muutenkaan. Tuohon kolmen parhaan joukkoon kuuluisi kyllä ilman muuta Angela.
Alli
Matti
Irma
Sitä Irma en ymmärrä OL-LEN-KAAN. Hevon humppaa ja höpöhöpöjuttua.
Mun mielestä Allin paikalla pitäisi olla Aimo Sonni. Ihme ettei siitä sen suurempaa haloota koskaan noussut, mahtava parodia. Ilmeisesti kukaan ei enää oikeasti kannata persuja koska en ole ainakaan huomannut yhtäkään uhriutumista Sonnin takia. Angelan alapäähuumori on niin nähty, mutta Aimo Sonni takinkääntökisassa ja kannatus vain laski vaikka takkia ei oltu käännetty vielä edes viittä kertaa :D.
Vierailija kirjoitti:
Alli moikata
Matti
Irma
Sitä Irma en ymmärrä OL-LEN-KAAN. Hevon humppaa ja höpöhöpöjuttua.
Selitätkö kiltti mulle ton Allin? Mun silmissä se on huonosti tehty ja huitaisemalla näytelty kökköhahmo - vai onko mulla jäänyt joku vivahde huomaamatta?
Minulla oli Matti suosikki siihen asti, kun se pistettiin panikoimaan ja oksentamaan siitä, että olisi pitänyt leikkiä muiden lasten kanssa :( Joten:
1. Irma
2. Alli
3. Matti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alli moikata
Matti
Irma
Sitä Irma en ymmärrä OL-LEN-KAAN. Hevon humppaa ja höpöhöpöjuttua.
Selitätkö kiltti mulle ton Allin? Mun silmissä se on huonosti tehty ja huitaisemalla näytelty kökköhahmo - vai onko mulla jäänyt joku vivahde huomaamatta?
...moikata? Sori, en yhtään tiedä mistä toi tonne väliin hyppäsi!
Ei ole taso enää sama kuin Putouksen alkuvuosina. Surkeita hahmoja kaikki. Joonas ja Jenni ovat kuitenkin niin hyviä näyttelijöitä, että he saavat huonoihin hahmoihin sentään jotain eloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alli moikata
Matti
Irma
Sitä Irma en ymmärrä OL-LEN-KAAN. Hevon humppaa ja höpöhöpöjuttua.
Selitätkö kiltti mulle ton Allin? Mun silmissä se on huonosti tehty ja huitaisemalla näytelty kökköhahmo - vai onko mulla jäänyt joku vivahde huomaamatta?
...moikata? Sori, en yhtään tiedä mistä toi tonne väliin hyppäsi!
Mäkin ihmettelen. Hui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alli moikata
Matti
Irma
Sitä Irma en ymmärrä OL-LEN-KAAN. Hevon humppaa ja höpöhöpöjuttua.
Selitätkö kiltti mulle ton Allin? Mun silmissä se on huonosti tehty ja huitaisemalla näytelty kökköhahmo - vai onko mulla jäänyt joku vivahde huomaamatta?
Eihän näistä hahmoista mikään kovin riemastuttava oo, mutta Alli on näistä paras. Allilla on hyvä asenne. Jos hahmojen taso olis parempi, en ehkä Allista niin pitäis.
Vierailija kirjoitti:
Irma. Allin suosiota en ymmärrä että kuka sitä oikein äänestää. Irma Rönkön ruumiinkielikin on niin hienoa, Kokander on siinä tosi taitava. Esim hillitön Merkel-tulkinta, kuinka kukaan saa kehonsa tuohon asentoon.
Kokander onkin oikeasti hyvä näyttelijä ja aidosti hauska!
Perankoski taas ihme tirskuja, joka luottaa liikaa siihen että on hoikka blondi. EI osaa näytellä, en tajua miten on edes telkkariin päässyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alli moikata
Matti
Irma
Sitä Irma en ymmärrä OL-LEN-KAAN. Hevon humppaa ja höpöhöpöjuttua.
Selitätkö kiltti mulle ton Allin? Mun silmissä se on huonosti tehty ja huitaisemalla näytelty kökköhahmo - vai onko mulla jäänyt joku vivahde huomaamatta?
...moikata? Sori, en yhtään tiedä mistä toi tonne väliin hyppäsi!
Mäkin ihmettelen. Hui!
No älä. Tässä meillä meneekin loppupäivä ihmetellessä. Kiitos kun osallistut! -12-
1. Alli
2. Matti
3. Irma
Alli Kaattori ollut suosikkini 1. jaksosta kuten myös Matti. Allilla hyvää juttua ja siitä tulee mielleyhtymiä pariin tuntemaani keski-ikäiseen naiseen.... Pikku Vanhanen luultavasti kuitenkin voittaa.
Mielestäni Irma Rönkkö on niin kulunut hahmo. Juuri sellainen jonka kuka tahansa harrastelijateatterilainen loisi, jos pitäisi jotain näytellä. Luultavammin se olisi vielä mies joka tekisi irmat. Niin nähty tämä topakka täti. Tylsä siis.
Mä en oikein osaa laittaa Irmaa ja Mattia paremmuusjärjestykseen mutta mun mielestä Alli olisi saanut tippua Angelan sijaan viime kerralla.