Matti Pikkuvanhanen, Irma Rönkkö vai Alli Kaattori?

Vierailija

Missä järjestyksessä?
Mulla näin:
1. Matti
2. Irma
3. Alli

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Mä en tosiaan ymmärrä miten toi Alli on päässyt noin pitkälle. Ihan törkeän huono ja tylsä hahmo, Piia Potkan tasoa...
Matti Pikkuvanhanen on alusta asti ollut suosikki :)

Vierailija

Irma. Allin suosiota en ymmärrä että kuka sitä oikein äänestää. Irma Rönkön ruumiinkielikin on niin hienoa, Kokander on siinä tosi taitava. Esim hillitön Merkel-tulkinta, kuinka kukaan saa kehonsa tuohon asentoon.

Vierailija

Se pikkuVanhanen on niiiiiin  karmea, että ei voi katsoa koko ohjelmaa.

Toisaalta, se koko ohjelma on mennyt niin pahasti alaspäin, että ei paljon menetä.

Lopettaisivat jo koko homman, ei auheuta eää kun suurta myötähäpeää.

Vierailija

Irma. Se on hieno parodia sellaisesta tietystä ihmistyypistä. Niin kuin tietysti nuo kaikki ovat, mutta Irma ei ole niin överi. Hahmossa on hienovaraisuutta. Tuon tyyppistä hahmoa ei ole myöskään tehty niin paljon: varhaiskypsä ja pikkuvanha lapsi sekä bilettävä munahaukka ovat kuluneempia kuvauksia.

Vierailija

Se Allin iltavelli on niin kamala typeryydessään ja sitä toistetaan ja toistetaan. Matti on loistavasti näytelty mutta aiheuttaa syvää myötähäpeää silti, siis onnistunut hahmo :D Matti tai Irma, ihan sama kumpi, pääasia että ovat 1. ja 2. sijalla. Alli ei kuulu tuohon joukkoon muutenkaan. Tuohon kolmen parhaan joukkoon kuuluisi kyllä ilman muuta Angela.

Vierailija

Mun mielestä Allin paikalla pitäisi olla Aimo Sonni. Ihme ettei siitä sen suurempaa haloota koskaan noussut, mahtava parodia. Ilmeisesti kukaan ei enää oikeasti kannata persuja koska en ole ainakaan huomannut yhtäkään uhriutumista Sonnin takia. Angelan alapäähuumori on niin nähty, mutta Aimo Sonni takinkääntökisassa ja kannatus vain laski vaikka takkia ei oltu käännetty vielä edes viittä kertaa :D.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alli moikata

Matti

Irma

Sitä Irma en ymmärrä OL-LEN-KAAN. Hevon humppaa ja höpöhöpöjuttua.

Selitätkö kiltti mulle ton Allin? Mun silmissä se on huonosti tehty ja huitaisemalla näytelty kökköhahmo - vai onko mulla jäänyt joku vivahde huomaamatta?

Vierailija

Minulla oli Matti suosikki siihen asti, kun se pistettiin panikoimaan ja oksentamaan siitä, että olisi pitänyt leikkiä muiden lasten kanssa :( Joten:

1. Irma

2. Alli

3. Matti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alli moikata

Matti

Irma

Selitätkö kiltti mulle ton Allin? Mun silmissä se on huonosti tehty ja huitaisemalla näytelty kökköhahmo - vai onko mulla jäänyt joku vivahde huomaamatta?

...moikata? Sori, en yhtään tiedä mistä toi tonne väliin hyppäsi!

Vierailija

Ei ole taso enää sama kuin Putouksen alkuvuosina. Surkeita hahmoja kaikki. Joonas ja Jenni ovat kuitenkin niin hyviä näyttelijöitä, että he saavat huonoihin hahmoihin sentään jotain eloa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alli moikata

Matti

Irma

...moikata? Sori, en yhtään tiedä mistä toi tonne väliin hyppäsi!

Mäkin ihmettelen. Hui!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat