Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matti Pikkuvanhanen, Irma Rönkkö vai Alli Kaattori?

Vierailija
10.12.2015 |

Missä järjestyksessä?
Mulla näin:
1. Matti
2. Irma
3. Alli

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alli moikata

Matti

Irma

 

Sitä Irma en ymmärrä OL-LEN-KAAN. Hevon humppaa ja höpöhöpöjuttua.

Selitätkö kiltti mulle ton Allin? Mun silmissä se on huonosti tehty ja huitaisemalla näytelty kökköhahmo - vai onko mulla jäänyt joku vivahde huomaamatta?

...moikata? Sori, en yhtään tiedä mistä toi tonne väliin hyppäsi!

Mäkin ihmettelen. Hui!

No älä. Tässä meillä meneekin loppupäivä ihmetellessä. Kiitos kun osallistut! -12-

Ei kun tarkoitin ihan oikeesti. Miten tuollainen sana saattoi siihen lainaukseen mennä? Outoa. No, kai sille joku järkevä selitys on...

Vierailija
22/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irma, toivottavasti.

Ei voi mitään, mutta se Unikko-puku naurattaa joka kerta. Ja napatanssi oli ihan täyskymppi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi napatanssissa ollut unikkobiskuja? Se olisi ollut hassumpaa.

Vierailija
24/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alli moikata

Matti

Irma

 

Sitä Irma en ymmärrä OL-LEN-KAAN. Hevon humppaa ja höpöhöpöjuttua.

Selitätkö kiltti mulle ton Allin? Mun silmissä se on huonosti tehty ja huitaisemalla näytelty kökköhahmo - vai onko mulla jäänyt joku vivahde huomaamatta?

...moikata? Sori, en yhtään tiedä mistä toi tonne väliin hyppäsi!

Mäkin ihmettelen. Hui!

No älä. Tässä meillä meneekin loppupäivä ihmetellessä. Kiitos kun osallistut! -12-

Ei kun tarkoitin ihan oikeesti. Miten tuollainen sana saattoi siihen lainaukseen mennä? Outoa. No, kai sille joku järkevä selitys on...

Haha, anteeks! Vastasin siis ihan liian piikikkäästi. Täällä sitä oppii olemaan koko ajan vähän piikit pystyssä ;)

Vierailija
25/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meissä jokaisessa asuu pieni Kaattorin Alli. Kun kärryt muuttuu kurpitsaksi, on emännän eheyttävän iltavellin aika. Hojohojo, elämää ja erotiikkaa, korkkarit kattoon. 

Hotelli Vantaan "Pulisuudelman" 40v.-bilepassi on vielä voimassa. Hanki sinäkin omasi.

xD

Vierailija
26/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irma on kaikessa tavallisuudessaan ihanan hurmaava.

Matti Pikkuvanhasia olen joskus tavannut ihan oikeassakin elämässä, kaikessa ärsyttävyydessään hauska.

Alli taas ei ole kolahtanut missään vaiheessa. Enkä mitenkään ymmärrä, ettei ole tippunut jo viikkoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää ja erotiikkaa, hyi

Vierailija
28/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irma on ihan hirvee. Samoten pikkuvanhanen. Vaikuttavat niin aidoilta ja ärsyttäviltä että tekisi mieli kuristaa ne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irma Rönkkö,

Matti Pikkuvanhanen,

Alli Kaattori

 

Ihan ilman muuta voittajan pitäisi olla Irma. Hyvin näytelty hahmo, josta irtoaa joka kerta jotain räväkkää.

Pikkuvanhanen taas tuottaa kyllä riemua kepulaisten ja politiikan pilkkaajana, mutta jotain puuttuu kuitenkin.

Alli taas on jotenkin tylsä ja tasapaksu. Aimo Sonnin pitäisi olla kolmostilalla!

Vierailija
30/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alli moikata

Matti

Irma

 

Sitä Irma en ymmärrä OL-LEN-KAAN. Hevon humppaa ja höpöhöpöjuttua.

Selitätkö kiltti mulle ton Allin? Mun silmissä se on huonosti tehty ja huitaisemalla näytelty kökköhahmo - vai onko mulla jäänyt joku vivahde huomaamatta?

Allin tapaisia naisia on Keravat, Kuusamot, Vesalat, Utajärvet, Forssat jne täynnä. No ei ehkä täynnä....

 Jotkut tunnistaa itsensä:) Toisaalta ne, jotka ei ole Allin tapaisia, nauravat Allin tapaisille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alli moikata

Matti

Irma

 

Sitä Irma en ymmärrä OL-LEN-KAAN. Hevon humppaa ja höpöhöpöjuttua.

Selitätkö kiltti mulle ton Allin? Mun silmissä se on huonosti tehty ja huitaisemalla näytelty kökköhahmo - vai onko mulla jäänyt joku vivahde huomaamatta?

Allin tapaisia naisia on Keravat, Kuusamot, Vesalat, Utajärvet, Forssat jne täynnä. No ei ehkä täynnä....

 Jotkut tunnistaa itsensä:) Toisaalta ne, jotka ei ole Allin tapaisia, nauravat Allin tapaisille. 

Täh??

Mä pidin Allia jonain "typeränä fantasiahahmona", kun en ollenkaan tajunnut, että tuollaisia Alleja on oikeesti :D Tämä muuttaa mielipidettäni. Jos se on karikatyyri, nostan hattua.

Vierailija
32/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allin tilalla pitäisi minun mielestä olla aimo sonni. En ymmärrä mitä hauskaa siinä allissa on. Järjestys siis:

1. Matti

2. Irma

3. Alli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Alleja on. Cyndi Lauper-vaihe jääny päälle...

Mulla on Irma ykkönen, Matti ja Alli jaetulla kakkosijalla. Oisin kyllä toivonu Aimon Allin sijaan finaaliin.

Vierailija
34/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mä olen pikkukaupungin kasvatti ja tunnen noi Allit kyllä. Mun mielestä vaan tuo Perankosken hahmo ei ole hauska, vaikka tiedän sen olevan karikatyyri noista kasariruusuista. Se on jotenkin niin... paperinen. Päälleliimattu.

Hitto kun en osaa pukea sanoiksi, ehkä yritän tässä toimittaa, ettei se nainen yksinkertaisesti osaa näytellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 37. Kirjoitit, että Alli Kaattorin tyyppisiä olisi Vesalassa (on itä-Helsingin lähiö), mm.

Olen asunut Vesalassa 27 vuotta ja olen nyt 53-vuotias joten minun jos kenen pitäisi tuntea montakin A.K.:a, mutta en tunne yhtäkään. Itsekin voisin olla ikäni puolesta, mutta en ole.

Myönnän omatkin ennakkoluuloni, kun luin aiemmista viesteistä, että Allin oloisia naisia on Suomessa pilvin pimein. Ajattelin heti, että on vai .. missäköhän, ehkä jossain pohjoisessa, maalla, kun ei täällä tollaisia ole, vaikka kaikenlaisia tyyppejä on muuten?

No, joka tapauksessa, asiaan. Irma täytyy äänestää voittoon, Pikkuvanhanen olkoon toinen.

Alli olisi voinut pudota mun puolesta ekana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi