Mies ja netin naiset

Vierailija

Olen erittäin mustasukkainen miehelleni, koska hän käy säännöllisesti minun poissaollessani katselemassa netissä kauniita naisia. Tunnen itseni riittämättömäksi, loukatuksi enkä tunne itseäni enään seksikkääksi.
Ajattelen, että mieheni haluaa kanssani seksiä vain silloin kun on päässyt muita alastomia naisia katselemaan, minä itse alastomana en siis riitä.
Tiedän, että se on normaalia, että miehet tykkäävät naisten alastomista vartaloista ja eroottisista kuvista, mutta silti se vaan loukkaa, enkä ole vieläkään täysin hyväksynyt asiaa. Olen kaikin tavoin yrittänyt tolkuttaa itselleni, ettei siinä ole mitään väärää, eikä se muuta meidän välistä suhdetta, mutta silti asia vaivaa minua.
Mikä avuksi? Muillakin samanlaisia tunteita ollut? Päässyt asian ylitse? Miten?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sun huono kroppas ei oo miehen vika. Jätä se rauhaan
T.Nainen

Kyllä ne miehet katselevat muita, vaikka olisit kuinka kaunis ja hyväkroppainen tahansa 😋

Vierailija

Itse en vain pysty katselemaan muita varattuna, vaikka hämmästyksekseni se on kuulemma ihan normaalia. Niinpä elän mieluummin yksin, koska se että mies katselisi muita, on minulle niin ylitsepääsemätön asia.

Vierailija

Kyllähän tuo muuttaa sinun ja hänen välistä suhdetta jos asian takia sinun on suhteessa paha olla. Sanoit, että mies katselee kuvia sinun ollessa poissa, mistä tiedät tämän? Oletko puhunut miehelle, miltä sinusta tuntuu?

Vierailija

Mulla tää vaikuttaa siihen miten näen miehen, ällöttää ku on käynyt katselemassa muita. Mietin vain miten paljon hän noita muita naisia haluaisi. En tunne olevani tarpeeksi, vaikka kuinka yritän. Laittaudun ja pidän huolta itsestäni. Tuntuu ettei se riitä enkä voi mitenkään kilpailla noiden naisten kanssa. En enää edes halua miestä kun päässä pyörii vain miten hän niitä naisia himoitsee mun selän takana

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en vain pysty katselemaan muita varattuna, vaikka hämmästyksekseni se on kuulemma ihan normaalia. Niinpä elän mieluummin yksin, koska se että mies katselisi muita, on minulle niin ylitsepääsemätön asia.

Laita profiiliin, että etusijalla näkövammaiset kuohitut homot. 

Jo vain saat elämäsi miehen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo muuttaa sinun ja hänen välistä suhdetta jos asian takia sinun on suhteessa paha olla. Sanoit, että mies katselee kuvia sinun ollessa poissa, mistä tiedät tämän? Oletko puhunut miehelle, miltä sinusta tuntuu?

Kävin kerran tutkimassa hänen sivuhistoriaa myönnetään. Näin että oli katsellut naisia myös kun kävin vain nopeasti kaupassa. Tuntuu että katselee siis mielummin kun koskee minuun.. Enkä ole puhunut, en tiedä miten sen tekisin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole mitään positiivista kontribuutiota ap:n tilanteeseen, voisitko ihan vain pysyä poissa ketjuista joissa ihmiset hakevat tukea ongelmiinsa? 

Vierailija

Ja tosiaan tämä on vaikuttanut mun itsetuntoon todella tuhoisasti. Vertaan itseäni jokaikiseen kauniiseen naiseen, vaikka siihen kaupan kassaneitiin. Ja mietin miten voisin olla kauniimpi. Ennen meidän suhdetta ajattelin että olen hyvän näköinen ja kelpaisin kenelle vaan. Ap

Vierailija

Mieti nyt tarkkaan, että haluaako se mies oikeasti seksiä kanssasi vain surffailujen jälkeen vai onko tämä vain oman epävarmuutesi luoma oletus.
-"Vai se on sillä tuulella taas, on varmasti käynyt katselemassa taas vieraita naisia..."
Jos tämä nimittäin pitää paikkansa, on ihan syytäkin loukkaantua jossakin määrin ja ottaa asia puheeksi ja siis vain kyseisen asian osalta, eikä kuvien katselua yleensä.
.
Mun veikkaus on tosin se , älä pahastu, että kuvittelet tämän yhtälön mustasukkaisuuksissasi. Itsekin tiedostat olevasi mustis ja sillä nyt on tapana aiheuttaa, noh , paremman sanan puutteessa... lievää vainoharhaisuutta. Syy miksi epäilen näin olevan, on se, että en hetkeäkään usko, että mies ei tumputtaisi kuvia selatessan. Tästä nyt ei tietysti sulle vaan erikseen mainita. Ei kai miehellä enää ole intoa eikä kuntoa seksiin, jos on leikkinyt itsellään jo 2h?
.
Kuvien katselusta yleensä sen verran, että ei sitäkään tarvitse loputtomiin sietää vaikka lauma miehiä huutaisi naama punaisena, että miehillä on tarpeita, ihan luonnollista ettei yksi nainen riitä, olet tyranni jne.
Siinä vaiheessa on syytä puuttua, jos kuvien katselu vaikuttaa seksielämään (vetää liikaa käteen-haluja ei riitä sulle, et enää kiinnosta jne.), normaalielämä kärsii (kotityöt jää tekemättä, kun mies 6h koneella kuolaamassa) tai mies alkaa vertailla/arvostella sinua. Onneksi katselee niitä kuvia, kun et ole kotona, joillakin on pokkaa tehdä se puolisonkin vieressä, joka on ainakin minusta jo tosi tökeröä.
.
Jos mikään näistä ei täsmää, ehkä kannattaa harkita parisuhdeterapiaa tms. että löytyisi joku kompromissi.? Joku voisi toki ihmetellä, miksi mies pitää sinne raahata, kun ongelma on sun korvien välissä, mutta tämä nyt hoituisi minusta parhaiten yhteistyöllä. Tärkeintä nyt on kuitenkin, että et vaan yritä sietää asiaa, koska ennen pitkää katkeroidut. Asiaa työstämään vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole mitään positiivista kontribuutiota ap:n tilanteeseen, voisitko ihan vain pysyä poissa ketjuista joissa ihmiset hakevat tukea ongelmiinsa? 

Siitähän tässä oli kyse. :D 

Mitalisi on postissa ja jaxuhali<3

Vierailija

Mulla on ollut jokaisessa suhteessa sama ongelma - en tunne koskaan riittäväni miehille. Sinkkuna pidän itseäni aina hyvännäköisenä ja nättinä, suhteessa itsetunto laskee kun lopulta jokainen mies osoittautuu sellaiseksi, joka mielellään tuijottaa muita naisia tietokoneen näytöltä...

Niin masentavaa kun ei vaan riitä, olkoon se naisten katseleminen sitten kuinka "normaalia" miehille. Olenkin pysynyt nyt sinkkuna kun silloin on riittävä ja hyvä olo itsestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla tää vaikuttaa siihen miten näen miehen, ällöttää ku on käynyt katselemassa muita. Mietin vain miten paljon hän noita muita naisia haluaisi. En tunne olevani tarpeeksi, vaikka kuinka yritän. Laittaudun ja pidän huolta itsestäni. Tuntuu ettei se riitä enkä voi mitenkään kilpailla noiden naisten kanssa. En enää edes halua miestä kun päässä pyörii vain miten hän niitä naisia himoitsee mun selän takana

Kuulostaa, että paisuttelet asian suhteettoman suuriin mittasuhteisiin. Vaikka miehen käytöksessä olisi huomautettavaa, on nyt suurempi ongelma jo sun päässä :( Todennäköisesti mies ei mieti niitä naisiaenää sekunttiakaan suljettuaan nettiselaimen! Älä vaan sano, ettet ole ottanut asiaa vielä puheeksi? Jos on noin pahaksi päässyt, niin olisi jo monet keskustelut pitänyt asiasta käydä. Kuinka usein tätä nyt sitten tapahtuu? Joka päivä, monta kertaa viikossa... vai kerran kuussa?
Pariterapiaan mars mars! Tämä ei korjaannu enää sillä, että mies lopettaisi kuvien katselun, koska et kuitenkaan uskoisi häntä tai epäilisit hänen miettivän kuvien katselua koko ajan. Hoitakaa suhde kuntoon, ainut vaihtoehto on se, että eroatte ja sitten mahdollisesti terrorisoit seuraavan suhteesi epävarmiidella ja kyttäämisellä.
Älä ymmärrä väärin, en väitä, että vika on vain sinussa! Omaan käytökseen voi kuitenkin vaikuttaa enem,än kuin toisen.

Vierailija

Kyllä te sitten jaksatte vääntää ongelmaa asiasta kuin asiasta...

Se on juuri näin miten numero 13 sanoi. Sun pitää ap. vain sitä itsetuntoa nyt hankkia. Sun epävarmuutesi tässä on se ongelma.

Se, että mies katselee jotain netin horatsua ei vähennä rakkautta sua kohtaan yhtään. Veikkaanpa, ettei hän sua vaihtaisi sellaiseen netissä sulojaan esittelevään mistään hinnasta. Kiva katsella, mutta ei miehet niitä loppujen lopuksi vaimokseen ottaisi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat