Monetko rintaliivit sinulla on käytössä?
Oli aika jolloin niitä ei itselläni montaakaan kappaletta ollut, mutta nyt olen viimeisen 1-2v aikana niihin(kin) voinut erilailla "satsata" ja sen olen tehnyt, parilta ruotsalaiselta merkiltä löytyy kauniita ja kivoja+Triumphilta.
Eli itseltäni löytyy 13kpl rintsikoita päiväkäyttöön ja sitten sellaisia vähän "huonommassa" kunnossa olevia kotilöhöilyyn, saunan jälk tms 5kpl.
Kaarituellisia 11kpl, loput ilman kaaritukia.
Eilen löysin eräästä ketjuliikkeestä aivan loistavia kaarituettomia, olo on kuin ei olisi liivejä ollenkaan ja kuitenkin ovat tarpeeksi napakat ja tukevat povelle, ostin heti 3kpl niitä.
En siis kuulu heihin jotka löytävät jostain alelaarista tai muuten "parilla kympillä" sopivat tai jolle kävisi henkäyksen ohuet pienet pitsinpalat ihon päälle.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
0.
Terve Pena.
Arkikäytössä pehmoliivit, urheilukäytössä urheiluliivit, yöllä jääsilkkiliivit ja juhlakäytössä kaariliivit. Juhlia ei ole kovin usein, joten viimeksimainitut ovat lähes käyttämättä.
Mulla on vain yhdet. Tai on myös kahdet ns sporttiliivit, mutta tuolla ne on roikkuneet kaapissa viime vuodesta asti.
Muuten käytän (lähinnä töissä) mustia t-paitaliivejä, jotka vaan sitten aina uusin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain yhdet. Tai on myös kahdet ns sporttiliivit, mutta tuolla ne on roikkuneet kaapissa viime vuodesta asti.
Muuten käytän (lähinnä töissä) mustia t-paitaliivejä, jotka vaan sitten aina uusin välillä.
Ja siis nämä t-paitaliivit on siis ne yhdet, jotka mulla on käytössä. On kaarituet ja sopivasti topatut, jotta mun aina näkyvät nännit edes vähän peittyy.
Yhteiset naapurin Pekan kanssa. Lainaillaan niitä.
Yhdet kaariliivit. Ostan uudet sitten, kun liivit menee tosi huonoksi tai kaarituki katkeaa.
Olisikohan yhdeksät liivit. Kaikki kaarituellisia koska isorintaisena on ihan turha haaveilla käyttävänsä kaarituettomia liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan yhdeksät liivit. Kaikki kaarituellisia koska isorintaisena on ihan turha haaveilla käyttävänsä kaarituettomia liivejä.
Ai, miten niin?
Povekas minäkin olen, mutta kyllä löytyy kaarituettomiakin mitkä hyvät päällä.
Nyt on kymmenet päällekkäin, koska niin kylmä.
Miksi hevetissä tuuleen tänne näitä luettelisin.... moukat voi luetella. 😝😂
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kymmenet päällekkäin, koska niin kylmä.
Sama. Eiksvaan. 😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Yhteiset naapurin Pekan kanssa. Lainaillaan niitä.
Minä pidän äidin vanhoja ai treffeillä .
Kahdet mutta sitten se seiskassa asuva blondi lopetti niiden kuivaamisen taloyhtiön pesutuvassa.
Kysy vielä pikkuhousuista.
Kolmet aktiivikäytössä ja kahdet harvemmin käytössä. Riittää hyvin..
Vierailija kirjoitti:
Arkikäytössä pehmoliivit, urheilukäytössä urheiluliivit, yöllä jääsilkkiliivit ja juhlakäytössä kaariliivit. Juhlia ei ole kovin usein, joten viimeksimainitut ovat lähes käyttämättä.
Ei kiinosta sun luettosi sinä siellä jossain .
Vierailija kirjoitti:
Kolmet aktiivikäytössä ja kahdet harvemmin käytössä. Riittää hyvin..
Oliko kivaa kirjoittaa tuo tänne. Ei ketään kiinosta vaikka sulla olisi sadat rintsikat tuntematon. 😝😝😝😝
0.