Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko rintaliivit sinulla on käytössä?

Vierailija
26.06.2026 |

Oli aika jolloin niitä ei itselläni montaakaan kappaletta ollut, mutta nyt olen viimeisen 1-2v aikana niihin(kin) voinut erilailla "satsata" ja sen olen tehnyt, parilta ruotsalaiselta merkiltä löytyy kauniita ja kivoja+Triumphilta.

Eli itseltäni löytyy 13kpl rintsikoita päiväkäyttöön ja sitten sellaisia vähän "huonommassa" kunnossa olevia kotilöhöilyyn, saunan jälk tms 5kpl. 

Kaarituellisia 11kpl, loput ilman kaaritukia. 

Eilen löysin eräästä ketjuliikkeestä aivan loistavia kaarituettomia, olo on kuin ei olisi liivejä ollenkaan ja kuitenkin ovat tarpeeksi napakat ja tukevat povelle, ostin heti 3kpl niitä.

En siis kuulu heihin jotka löytävät jostain alelaarista tai muuten "parilla kympillä" sopivat tai jolle kävisi henkäyksen ohuet pienet pitsinpalat ihon päälle.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

Vierailija
2/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. 


Elsa Roikkonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0.

Terve Pena.

Vierailija
4/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkikäytössä pehmoliivit, urheilukäytössä urheiluliivit, yöllä jääsilkkiliivit ja juhlakäytössä kaariliivit. Juhlia ei ole kovin usein, joten viimeksimainitut ovat lähes käyttämättä. 

Vierailija
5/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yhdet. Tai on myös kahdet ns sporttiliivit, mutta tuolla ne on roikkuneet kaapissa viime vuodesta asti. 

Muuten käytän (lähinnä töissä) mustia t-paitaliivejä, jotka vaan sitten aina uusin välillä.

Vierailija
6/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet halvat ja mukavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vain yhdet. Tai on myös kahdet ns sporttiliivit, mutta tuolla ne on roikkuneet kaapissa viime vuodesta asti. 

Muuten käytän (lähinnä töissä) mustia t-paitaliivejä, jotka vaan sitten aina uusin välillä.

Ja siis nämä t-paitaliivit on siis ne yhdet, jotka mulla on käytössä. On kaarituet ja sopivasti topatut, jotta mun aina näkyvät nännit edes vähän peittyy.

Vierailija
8/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset naapurin Pekan kanssa. Lainaillaan niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet kaariliivit. Ostan uudet sitten, kun liivit menee tosi huonoksi tai kaarituki katkeaa.

Vierailija
10/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan yhdeksät liivit. Kaikki kaarituellisia koska isorintaisena on ihan turha haaveilla käyttävänsä kaarituettomia liivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan yhdeksät liivit. Kaikki kaarituellisia koska isorintaisena on ihan turha haaveilla käyttävänsä kaarituettomia liivejä.

Ai, miten niin?

Povekas minäkin olen, mutta kyllä löytyy kaarituettomiakin mitkä hyvät päällä.

Vierailija
12/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. M66

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kymmenet päällekkäin, koska niin kylmä.

Vierailija
14/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hevetissä tuuleen tänne näitä luettelisin.... moukat voi luetella. 😝😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kymmenet päällekkäin, koska niin kylmä.

Sama.  Eiksvaan.  😅😅😅

Vierailija
16/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiset naapurin Pekan kanssa. Lainaillaan niitä.

Minä pidän äidin vanhoja ai treffeillä .

Vierailija
17/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet mutta sitten se seiskassa asuva blondi lopetti niiden kuivaamisen taloyhtiön pesutuvassa.

Kysy vielä pikkuhousuista.

Vierailija
18/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet aktiivikäytössä ja kahdet harvemmin käytössä. Riittää hyvin..

Vierailija
19/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkikäytössä pehmoliivit, urheilukäytössä urheiluliivit, yöllä jääsilkkiliivit ja juhlakäytössä kaariliivit. Juhlia ei ole kovin usein, joten viimeksimainitut ovat lähes käyttämättä. 

Ei kiinosta sun luettosi sinä siellä jossain .

Vierailija
20/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmet aktiivikäytössä ja kahdet harvemmin käytössä. Riittää hyvin..

Oliko kivaa kirjoittaa tuo tänne. Ei ketään kiinosta vaikka sulla olisi sadat rintsikat tuntematon.  😝😝😝😝

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä