Kaikki hullut jotka
Osallistuneet seuraamiseen, maalittamiseen ja näyttelemiseen siinä gang stalking jutussa..
- Kasvoitko kunnon ihmiseksi?
- Tulitko sivistyneeksi?
- Auttoiko huonoon itsetuntoosi?
- Oliko jännää ajanvietettä?
- Koitko järkeväksi toiminnaksi?
- Tunsitko itsesi tomppeliksi?
- Voimaannuitko?
-
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Vastaa kyselyyn. JJei osallistujia tuhansia niin kai vastaajiakin on?
PaskPaskan marjat vastaa vaikka olisin ollutkin!
Siis ei varmaan mitään vakavaa ts kamalaa, mutta vielä kiinnostaisi millä
Sloganeilla lähditte mukaan?
- Hei nyt kaikki mukaan kampanjaan. jossa ?????? mitä? Kertokaa jo.
Varmaaan upeita sloganeita.
Varsinkin nuoret voi voi teitä. Fiksuimmat nuoret ei kyllä lähde tuollaisiin millään sloganeilla.
Vastaa kyselyyn. JJei osallistujia tuhansia niin kai vastaajiakin on?