Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen kerran ja jo 15 vuotta joka hvetin aamu

Vierailija
03.12.2015 |

Minä lähden töihin, mies nukkuu-heräilee sitten ehkä kahdelta kun toinen lapsista tulee koulusta. Sitten mies avaa telkkarin ja siinä siiten meneekin ilta mukavasti kuluttaen sohvaa. Mä en jaksa enää. Mä haluan elää..olla yksin lasten kanssa. Toi mies on pelkkää ilmaa ja välttämätön paha. 15vuotta mennyt elämä hukkaan.

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirrä sohvaa vaivihkaa sentti sentiltä ulos asunnosta, niin mies ei huomaa mitäään kunnes istuu ulkona. sitten suljet oven.

Vierailija
82/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisaalta, mitä menetettävää mulla on? Ap

Aivan. Tuskimpa sun seuraava ukko ainakaan nykyistä varattomampi on.

miten tää raha-asia on nyt sulke jotenkin vaikea? Oletko tullurt jätetyksi kun vaimo löysi rikkaamman? Ap

Sivusta: Kyllä, tämän luuserin elämäntehtävä on tuomita kaikki naiset lompakkoloisiksi, on tainnut mennä avioeron myötä puolet omaisuudesta exän mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: Kyllä, tämän luuserin elämäntehtävä on tuomita kaikki naiset lompakkoloisiksi, on tainnut mennä avioeron myötä puolet omaisuudesta exän mukaan.

En ole ikinä ollut naimisessa. Enkä tuomitse kaikkia naisia'; ainoastaan ne, jotka ahneuksissaan vaativat mieheltä työssäkäyntiä, koska saavat siten suhteesta välillisesti taloudellista hyötyä.

Vierailija
84/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut naimisessa. Enkä tuomitse kaikkia naisia'; ainoastaan ne, jotka ahneuksissaan vaativat mieheltä työssäkäyntiä, koska saavat siten suhteesta välillisesti taloudellista hyötyä.

Jep. Nyt olet kirjoittanut tämän saman lauseen tänne tasan 5000 kertaa!!! Onnea. Mitali tulee postissa.

Vierailija
85/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Nyt olet kirjoittanut tämän saman lauseen tänne tasan 5000 kertaa!!! Onnea. Mitali tulee postissa.

Minkäs voi sille, että sanomisiani koko ajan väännellään milloin kenenkin agendaan paremmin sopivaksi.

Vierailija
86/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ahdistavalta.

Sitä se on. Enkä ole ollut koskaan onnellinen :(. Ehdotin jo että muuttaa pois "sovittu" oli vastaus mutta siinäpä tuo sängyllä kuorsailee..

Miten mä saan sen lähtemäön? Tätä menoa mä vedän itteni hirteen...ap

No, keksi nyt hyvä ihminen muita ratkaisuja. Ota oma elämäsi haltuun. Leikit uhria. Ei ole hyvä. Tähän asti olet tarvinnut miestä, nyt kenties et enää ole niin uupunut. Nyt jaksat nähdä asioita.

Voisitteko te yhdessä ryhdistäytyä? Tai kumpikin omalla tahollaan.

Hienoa, että heräämistä tulee. Asioihin VOI VAIKUTTAA. Tässä elämässä. Pitää vaan ruveta uskaltamaan. Rohkeesti vaan.

Vierailija
87/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ahdistavalta.

Sitä se on. Enkä ole ollut koskaan onnellinen :(. Ehdotin jo että muuttaa pois "sovittu" oli vastaus mutta siinäpä tuo sängyllä kuorsailee..

No, keksi nyt hyvä ihminen muita ratkaisuja. Ota oma elämäsi haltuun. Leikit uhria. Ei ole hyvä. Tähän asti olet tarvinnut miestä, nyt kenties et enää ole niin uupunut. Nyt jaksat nähdä asioita.

Hienoa, että heräämistä tulee. Asioihin VOI VAIKUTTAA. Tässä elämässä. Pitää vaan ruveta uskaltamaan. Rohkeesti vaan.

Mä en pysty enää..miehen silmissä pelkkää halveksuntaa mua kohtaan..enkä kyllä itsekään häntä kunnioita. En tiedä missä meni vikaan. Ehkä silloin 15v sitten en arvostanut itseä tarpeeksi vaan tyydyin ensimmäiseen vaihtoehtoon. Omien vanhempien suhde oli todella huono, vähän toistan niitä kuvioita nyt..en halua lasten näkevän tätä elämää..kun vanhemmat hylkii eikä rakasta toisiaan. .millaisen kuvan se antaa lapsille? Miten he koskaan tietävät, mitä on terve aikuisten välinen suhde? Sellainen missä toista rakastetaan, tehdään juttuja yhdessä jne. Mä en ole koskaan kokenut tuota.

Voi olla että vika on mussa...että olus pitänyt pyytää mies yhteiselle kävelylenkille, kun lapset oli pieniä. Mutta ei, en ole kertaakaan kokenut sellaista perheenä olemista. On mies joka elää omaa elämää ja on läsnä tvtä katsoen. Enkö mä ansaitse onnea? Niin monta vuotta olen sietänyt - lasten vuoksi. En aio enää. Ei ole oikein ketään kohtaan. Eniten itseä, mutta myös miestä..hänkin tarvitsee naisen joka sietää häntä - minä se en ole. Ja aivan olen niin paskapää että kukaan ei mua siedä - hyvä niin. Parempi mun on olla yksin ja rakentaa itseni uudelleen. Ap

Vierailija
88/159 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kyse ole rahasta vaan jonkunlaisesta panoksesta perheeseen ja yhteiseen elämään. Jos ei tienaa, huolehtisi sitten muulla tavoin.

Olenhan mä sanonut, että voin siivota, pestä pyyykit, pestä astiat, tehdä ruokaa, käydä kaupassa, huolehtia lapsista jos niitä tulee, jne jne. Osalle kyllä riittää tämäkin, mutta hyvin monet silti vaativat ahneuksissaan mieheltä työssäkäyntiä.

SINÄ olet sanonut ja varmasti voitkin, mutta nyt on puhe ap:n miehestä. Hänen tilanteensa on katsos ERI kuin sinun, vaikka se taitaa olla kovin vaikeaa ymmärtää kun kerran tuota samaa virttä veisaat joka toisessa keskustelussa...

Vierailija
89/159 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä se kohta jossa ap on mieheltään työssäkäyntiä vaatinut. Aivan. Eihän hän ole.

90/159 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta silti pitäisi väkisin patistaa miestä töihin, tai halutaan jättää. Sairasta tuo naisten miehen työllistämisfetissi.

Vierailija
91/159 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Eli mies on työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta silti pitäisi väkisin patistaa miestä töihin, tai halutaan jättää. Sairasta tuo naisten miehen työllistämisfetissi.

Ei ole kysymys tästä.

Vierailija
92/159 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ahdistavalta.

Mä en pysty enää..miehen silmissä pelkkää halveksuntaa mua kohtaan..enkä kyllä itsekään häntä kunnioita. En tiedä missä meni vikaan. Ehkä silloin 15v sitten en arvostanut itseä tarpeeksi vaan tyydyin ensimmäiseen vaihtoehtoon. Omien vanhempien suhde oli todella huono, vähän toistan niitä kuvioita nyt..en halua lasten näkevän tätä elämää..kun vanhemmat hylkii eikä rakasta toisiaan. .millaisen kuvan se antaa lapsille? Miten he koskaan tietävät, mitä on terve aikuisten välinen suhde? Sellainen missä toista rakastetaan, tehdään juttuja yhdessä jne. Mä en ole koskaan kokenut tuota.

Voi olla että vika on mussa...että olus pitänyt pyytää mies yhteiselle kävelylenkille, kun lapset oli pieniä. Mutta ei, en ole kertaakaan kokenut sellaista perheenä olemista. On mies joka elää omaa elämää ja on läsnä tvtä katsoen. Enkö mä ansaitse onnea? Niin monta vuotta olen sietänyt - lasten vuoksi. En aio enää. Ei ole oikein ketään kohtaan. Eniten itseä, mutta myös miestä..hänkin tarvitsee naisen joka sietää häntä - minä se en ole. Ja aivan olen niin paskapää että kukaan ei mua siedä - hyvä niin. Parempi mun on olla yksin ja rakentaa itseni uudelleen. Ap

Parisuhdeasiantuntijoiden mukaan halveksunta on se viimeinen niitti joka kaataa suhteen. Niin meni itselläkin. Pitkään sinnitteli, ajatteli, että kyllä tämä tästä. Mutta kun näki halveksunnan miehen silmistä ja kuuli sen sanoista - silloin loppui minulta kaikki yritys ja mutkalletaipumishalu. Tuohan se on, että monesti molemmat kärsivät, ei se miehesikään taida sohvalla onnellinen olla. Eikä tuo varmaan ole kokonaan kummankaan syy, asiat vaan menee noin. Muttei se miehesi varmasti onnellisemmaksi muutu vaikka jatkaisitte samalla mallilla, muutos on tavallaan kummallekin mahdollisuus ottaa vastuu omasta elämästä. Ja niinkuin mulle, niin sulle myös paikka katsoa mitkä ongelmat seuraakin mukana vaikka mies jää taakse. Peilistä osa ongelmista katsoi minuakin, mutta niihin vastaaminen oli mulla helpompaa kun ei enää tarvinnut siihen toiseen ongelmapesään keskittyä. Voimia!

Vierailija
93/159 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Sinäkin voisit sen kohdan näyttää missä ap on sanonut toivovansa että miehensä menisi töihin...

Vierailija
94/159 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21 kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

Sinäkin voisit sen kohdan näyttää missä ap on sanonut toivovansa että miehensä menisi töihin...

Turha palvella ihmistä, joka ei sua rakasta. Palkkioksi tulee vain huonoa kohtelua ja halveksuntaa.  Ap:n mies ei ap:ta rakasta, muttei halua muuttaa elämäänsä, kun pääsee niin helpolla, koska ap on niin kiltti ja hyvä ihminen.

Kiltin tytön mitta on sitten nyt tullut täyteen. Ero voi saada ap:n miehenkin miettimään elämäänsä ja valintojaan. Ehkä hänestäkin tulee lopulta onnellisempi kuin nykyisessä "olemisessaan".

Vierailija
95/159 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä mitään tuu. Nyt mä aloin säälimään sitä....kai se on vaan sanottava. Ap

Vierailija
96/159 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies jättää sitten naisen vastaavasti samasta syystä, kuin tämä alkuperäinen rahanperäänvonkaaja on nyt tekemässä miehelleen?

Taas on nainen omimassa lapsia itselleen ja jättämässä miehen oman onnensa nojaan, törkeätä!! Silkkaa itsekkyyttä! Ajattele vähän lapsias, ne varmaan haluu, et niillä on isä.

Vierailija
97/159 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tästä mitään tuu. Nyt mä aloin säälimään sitä....kai se on vaan sanottava. Ap

Onko sinulla luotettavaa ystävää, jolta saisit tukea päätöksellesi lähteä elämään lastesi kanssa omaa elämää? Mieti, mistä saisit tukea toteuttaa tuon vaikean päätöksen. Ei varmasti ole helppoa sanoa miehelle, että nyt on tämä tarina lopussa, mutta se on varmasti välttämätöntä itsesi ja lasten takia.

Jos olet nähnyt miehesi silmissä ja käytöksessä halveksuntaa, oletko hänelle mitään velkaa? Eikö hän käytöksellään ole ollut työntämässä sinua päätökseen lähteä omaan elämääsi? Ole rohkea, rakasta nyt itseäsi. Miehesi ei ole sitä ilmeisesti pitkään aikaan tehnyt. Halaus!

Vierailija
98/159 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n mies kotona vain laiskuuttaan? 

Itsekin olen kotona, hoidan kyllä siivoamiset ja teen ruoat. Mies käy töissä. Olen kotona, koska oon sairaslomalla. Sairastan traumaperäistä stressihäiriötä ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa.

Tunnen siltikin jatkuvasti huonoa omaatuntoa ja syyllisyyttä. Jos kävisin töissä, rahaakin olisi enemmän kun 2 ihmistä tienaisia. 

Elämä ei vaan aina todellakaan mene suunnitelmian mukaan.

Mutta jos on sellainen, että makaa vaan kotona, eikä edes tee kotitöitä, vaikka olisi siihen aikaa, eikä yritä hakea töitä tai opiskella tai yhtään mitään, niin en katselisi sellaista ihmistä. Ymmärrän kyllä, jos on vaikka masentunut, sitten pitäisi hakea apua.

Vierailija
99/159 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötä- kuin vastamäessä.

Eihän se oo sulle mitään pahaa tehnyt.

Vierailija
100/159 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun pitää kärsiä lasten takia, kun mitään yhteistä ei ole? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi