Jälleen kerran ja jo 15 vuotta joka hvetin aamu
Minä lähden töihin, mies nukkuu-heräilee sitten ehkä kahdelta kun toinen lapsista tulee koulusta. Sitten mies avaa telkkarin ja siinä siiten meneekin ilta mukavasti kuluttaen sohvaa. Mä en jaksa enää. Mä haluan elää..olla yksin lasten kanssa. Toi mies on pelkkää ilmaa ja välttämätön paha. 15vuotta mennyt elämä hukkaan.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Se, joka haluaa eron, on se osapuoli joka lähtee yhteisestä kodista. Miehesi ei tarvitse lähteä mihinkään.
Asunto on mun nimissä.ap
Vierailija kirjoitti:
Hienoa ap. Olet rohkea nainen ja teit oikein itsellesi ja lapsillesi,ansaitsette hyvä elämän.Uskon,että annat lapsillesi hyvän lapsuuden,sillä tunnut fiksulta. Rohkeasti alat vaan elämään oman näköistäsi elämää lasten kanssa ja teet teille hyviä perhehommia keskenänne. Ja nauti rauhasta ilman miestä ja omasta seurastastasi. Olet rohkea!
Kiitos:) lapsetkin ovat rennnompia ja on ihana huomata kuinka nyt jo näkee iloisuuden heistä ja miten he ovat halailleet enemmän toisiaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä äijänreppanoita koko keskustelu täynnä.
On siis säälittävä ettei suostu naisen tossun alle ja esim. mene naisen käskystä töihin parantamaan naisen taloudellista asemaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis säälittävä ettei suostu naisen tossun alle ja esim. mene naisen käskystä töihin parantamaan naisen taloudellista asemaa?
Säälittävää on että ei ole muuta elämää kuin jankata tuota samaa p*skaa vauvapalstalla aamusta iltaan viikot läpeensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden töihin, mies nukkuu-heräilee sitten ehkä kahdelta kun toinen lapsista tulee koulusta. Sitten mies avaa telkkarin ja siinä siiten meneekin ilta mukavasti kuluttaen sohvaa. Mä en jaksa enää. Mä haluan elää..olla yksin lasten kanssa. Toi mies on pelkkää ilmaa ja välttämätön paha. 15vuotta mennyt elämä hukkaan.
Aatteleppa kun oot ihan ite sitä ukkoa vongannu ja sen puolisoks vapaaehtosesti halunnu ja vielä menny lisääntymäänkin ihan vapaaehtosesti sen kanssa. Pitäskö kattella pikkusen pitempään peiliin? Tyhmyydestä sakotetaan. Aina.
Naimisissa ei olla. Etkä tiedä koko tarinaa. Ap
Haluat ja avaat keskustelun, sitten kun saat vastauksia vetoat niihin salaisuuksiin joita et ole viitsinyt kertoa. Niinpä, eli mitä oikesti tulit täältä hakemaan, pelkkiä samanmielisiä kommentteja etkä muuta? Olet kaiken kritiikin yläpuolella?
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt hemmetti ole siitä kiinni, tirnaako ukko vai ei
Jos ukko tirnaa, niin eikun menoksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap että olet päässyt tuosta luuserista eroon.
Ehkä se on vain yksi ja sama rahasta jankkaava reppana, joka ei kelpaa kellekään. Ko reppana makaa sohvalla paskasissa kalsareissa ja selittää itselleen miten naiset haluaa vaan rahaa. Ei tule ikinä tajuamaan, että flegmaattinen tympeä säkkituolimies ei vaan ole naisista kutsuva asia.
Hyvä ap! Vie vaikka ne loput kamat sille miehelle, ettei ota siitä tekosyytä tulla ja roikkua teillä iät ja ajat. Sitäkin on nähty. Ja vaihda lukot, jos ei anna avainta sulle heti. Kaikkea hyvää sulle ja lapsille!
Surullista, miten sen miehen nyt käy. Lapsilla on varmaan isästään suuri hätä. Ap.oli yksinomaan itsekäs, kun hylkäsi masentuneen. Olisi pitänyt vaan jaksaa tuossa vastamäessä, kun in sitoutunut. Moni jopa omaishoitaa hankalampaakin puolisoa.
Mun äiti on masis ja ahdistaa ajatuskikn, että olisi jäänyt yksin..
Vierailija kirjoitti:
Surullista, miten sen miehen nyt käy. Lapsilla on varmaan isästään suuri hätä. Ap.oli yksinomaan itsekäs, kun hylkäsi masentuneen. Olisi pitänyt vaan jaksaa tuossa vastamäessä, kun in sitoutunut. Moni jopa omaishoitaa hankalampaakin puolisoa.
Mun äiti on masis ja ahdistaa ajatuskikn, että olisi jäänyt yksin..
MIes pärjää, hänellä on laaja ystäväpiiri joista jo muutama oli hänen luonaan yötä. Ei hänellä hätää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatteleppa kun oot ihan ite sitä ukkoa vongannu ja sen puolisoks vapaaehtosesti halunnu ja vielä menny lisääntymäänkin ihan vapaaehtosesti sen kanssa. Pitäskö kattella pikkusen pitempään peiliin? Tyhmyydestä sakotetaan. Aina.
Haluat ja avaat keskustelun, sitten kun saat vastauksia vetoat niihin salaisuuksiin joita et ole viitsinyt kertoa. Niinpä, eli mitä oikesti tulit täältä hakemaan, pelkkiä samanmielisiä kommentteja etkä muuta? Olet kaiken kritiikin yläpuolella?
Kunhan avauduin..että saisin pääni selväksi ja päätöksen tehtyä. Ap
Aiotko jäädä miehesi omaishoitajaksi, toisaalta jo oletkin sitä🐰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan avauduin..että saisin pääni selväksi ja päätöksen tehtyä. Ap
Älä ap välitä, tuosta elämäntapaloisesta sen enempää kuin näistä yllä olevan kaltaisistakaan. Totta kai voi keventää mieltään ja selvitellä ajatuksiaan ilman, että on velvollinen oksentamaan koko elämäänsä tänne palstalle korppikotkien reposteltavaksi.
Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot aika saatanan tyhmä ämmä
Ai ap on tyhmä, kun riuhtaisi itsensä pois suhteesta, joka vain ahdisti.
Kyllä mä tässä mielummin itselleni maljan nostan, että vihdoin se voima jostain tuli.
Ap
>Papoo mieslasta 15 vuotta
>Ei ole saatanan tyhmä ämmä
Voi valita vain toisen.
Läheisriippuvaisuus ei ole tyhmyyttä! Sille on syynsä ja mekanisminsa, jotka juontavat siihen, mitä ihmiselle on aiemmin elämässään tapahtunut. Älykkyyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Rahasta jankkaajille: Ap ei ole ilmaissut rahalla olevan mitään merkitystä tässä tilanteessa. Mikä helvetinmoinen katkeruus teillä on takana, kun pitää kääntää asia niin, että Ap on rahanahne? Eikö teidän maailmaanne mahdu, että rakkaus, kiintymys, molemminpuolinen kunnioitus, halu tehdä yhteistä hyvää jne. voivat olla ne merkityksellisimmät asiat?
Omaishoitajuudesta höpiseville: omaishoitajaksi ruvetaan, jos halutaan ja se koetaan henkisesti palkitsevana. Säälistä, velvollisuudentunnosta ja ilman rakkautta siihen rupeaminen on vastenmielistä hoidettavankin kannalta ja siitä seuraa usein vastenmielinen valta- ja riippuvuussuhde.
Voimia Ap:lle! Hienoa, että pystyit muutokseen!
Tästä oli Päivi puhetta jo kymmenen vuotta sitten, kun tuo ukkosi myös riepotteli sinua. Joko riittää? Lapsetkin isompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot aika saatanan tyhmä ämmä
Ai ap on tyhmä, kun riuhtaisi itsensä pois suhteesta, joka vain ahdisti.
Kyllä mä tässä mielummin itselleni maljan nostan, että vihdoin se voima jostain tuli.
Ap
>Papoo mieslasta 15 vuotta
>Ei ole saatanan tyhmä ämmä
Voi valita vain toisen.
Läheisriippuvaisuus ei ole tyhmyyttä! Sille on syynsä ja mekanisminsa, jotka juontavat siihen, mitä ihmiselle on aiemmin elämässään tapahtunut. Älykkyyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Rahasta jankkaajille: Ap ei ole ilmaissut rahalla olevan mitään merkitystä tässä tilanteessa. Mikä helvetinmoinen katkeruus teillä on takana, kun pitää kääntää asia niin, että Ap on rahanahne? Eikö teidän maailmaanne mahdu, että rakkaus, kiintymys, molemminpuolinen kunnioitus, halu tehdä yhteistä hyvää jne. voivat olla ne merkityksellisimmät asiat?
Omaishoitajuudesta höpiseville: omaishoitajaksi ruvetaan, jos halutaan ja se koetaan henkisesti palkitsevana. Säälistä, velvollisuudentunnosta ja ilman rakkautta siihen rupeaminen on vastenmielistä hoidettavankin kannalta ja siitä seuraa usein vastenmielinen valta- ja riippuvuussuhde.
Voimia Ap:lle! Hienoa, että pystyit muutokseen!
Kiitos, hyvin on mennyt. Lapset menevät taas tänään isälleen ja tulevat sunnuntaina tai maanantaina. On varmasti outoa olla yksin. Mutta silloin on hyvä pohtia elämänkulkua ja ehkä käydä kaverilla. T.ap
En usko vieläkään, että tämä on tapahtunut. Ja olisi pitänyt tapahtua jo aiemmin. Kysyin lapsilta miltä heistä tuntuu niin sanoivat että ei oikeestaan miltään. Ovat viikonloput isällään ja mukavaa on. Olen elossa niin monen vuoden jälkeen. Nyt on aika laittaa oma elämä järjestykseen ja nauttia loppuvuosista mitä on jäljellä. Ap
Hienoa ap. Olet rohkea nainen ja teit oikein itsellesi ja lapsillesi,ansaitsette hyvä elämän.Uskon,että annat lapsillesi hyvän lapsuuden,sillä tunnut fiksulta. Rohkeasti alat vaan elämään oman näköistäsi elämää lasten kanssa ja teet teille hyviä perhehommia keskenänne. Ja nauti rauhasta ilman miestä ja omasta seurastastasi. Olet rohkea!