Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen kerran ja jo 15 vuotta joka hvetin aamu

Vierailija
03.12.2015 |

Minä lähden töihin, mies nukkuu-heräilee sitten ehkä kahdelta kun toinen lapsista tulee koulusta. Sitten mies avaa telkkarin ja siinä siiten meneekin ilta mukavasti kuluttaen sohvaa. Mä en jaksa enää. Mä haluan elää..olla yksin lasten kanssa. Toi mies on pelkkää ilmaa ja välttämätön paha. 15vuotta mennyt elämä hukkaan.

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostakin mä sen voimani sain. Mies lähti ja mulla on ihan älyttömän helpottunut olo. Ap

Nyt voitkin sitten alkaa etsimään miestä josta saa taloudellista hyötyä.

Ilmanmuuta! Vähintään pitää tienata 200 000e vuodessa. Ap huoh teitä

Vierailija
122/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostakin mä sen voimani sain. Mies lähti ja mulla on ihan älyttömän helpottunut olo. Ap

Nyt voitkin sitten alkaa etsimään miestä josta saa taloudellista hyötyä.

Ilmanmuuta! Vähintään pitää tienata 200 000e vuodessa. Ap huoh teitä

Sun hintaa ei toki tiedä kukaan muu kuin sä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme rahasta vänkkääjiä tässä ketjussa. Ei se nyt hemmetti ole siitä kiinni, tirnaako ukko vai ei vaan siitä, että lojuu ameebana sohvalla eikä osallistu yhteiseen elämään mitenkään. Ei seksiä, ei yhteisiä tekemisiä, ei keskusteluja, ei läheisyyttä, ei edes lasten kanssa puuhaamista.

Mulla oli rikas mies(perijä) joka makasi aina sohvalla ja kaikki yhteinen puuttui meiltä, vaikka talous olikin kunnossa. Ei se ollut mitään elämää! Elämässä pitää olla henkistä yhteyttä toiseen, iloa ja naurua, polveilevia keskusteluja, lämpöä ja läheisyyttä. Asioita, jotka ei maksa penninpyörylää.

Ehkä te vänkkääjät elätte jossain ontossa materialistisessa maailmassa, jossa joku tavara on onnen mitta, mutta minua ja monia muita sellainen puistattaa. Jätin sen rikkaan, flegu-miehen ja olin paljon onnellisempi omillani, vaikka samalla luovuin suuresta asunnosta ja design-huonekaluista. Ei ole kaduttanut päivääkään!

Vierailija
124/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä te vänkkääjät elätte jossain ontossa materialistisessa maailmassa, jossa joku tavara on onnen mitta, mutta minua ja monia muita sellainen puistattaa.

Naisten vaatimukset puhuvat kyllä puolestaan. Suurin osa työssäkäyntiä tai työnhakua mieheltä, muuten ei kelpaa.

Vierailija
125/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä te vänkkääjät elätte jossain ontossa materialistisessa maailmassa, jossa joku tavara on onnen mitta, mutta minua ja monia muita sellainen puistattaa.

Naisten vaatimukset puhuvat kyllä puolestaan. Suurin osa työssäkäyntiä tai työnhakua mieheltä, muuten ei kelpaa.

No ainakin minua ällöttää flegmaattisuus. Ei siis kyse ole rahasta, vaan siitä, etten voi tuntea vetoa henkisesti laiskaan ihmiseen, kun itse olen aktiivinen ja monesta asiasta kiinnostunut. Olisi kai monen miehenkin mielestä tympeä sellainen mamma, joka vaan makaisi sohvalla velttona reikäisissä leggareissa ja mussuttaisi sipsiä, jota mies kaupasta raahaisi. Kuka sellaista jaksaa katsella?

Vierailija
126/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun alkaisi olla aika miettiä, mahtaako olla jokin muukin syy sille, miksi et kelpaa.

Uskomaton ajatusmaailma tuo, että kaikki, ihan kaikki on kiinni rahasta. Toista on pakko katsella ja paapoa, vaikka tämä makaisi vuodesta toiseen amebana, odottaen täyshoitoa ja antamatta itse yhtään mitään (enkä nyt tarkoita rahaa tai materiaa!). MIKSI kenenkään pitäisi suostua elämään noin?

Vierailija
127/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin minua ällöttää flegmaattisuus. Ei siis kyse ole rahasta, vaan siitä, etten voi tuntea vetoa henkisesti laiskaan ihmiseen, kun itse olen aktiivinen ja monesta asiasta kiinnostunut. Olisi kai monen miehenkin mielestä tympeä sellainen mamma, joka vaan makaisi sohvalla velttona reikäisissä leggareissa ja mussuttaisi sipsiä, jota mies kaupasta raahaisi. Kuka sellaista jaksaa katsella?

Mies ei siis voi olla aktiivinen, jos ei käy töissä?

Vierailija
128/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Toista on pakko katsella ja paapoa, vaikka tämä makaisi vuodesta toiseen amebana, odottaen täyshoitoa ja antamatta itse yhtään mitään (enkä nyt tarkoita rahaa tai materiaa!).

En mä tuollaista keneltäkään vaadi.

Vierailija
129/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis voi olla aktiivinen, jos ei käy töissä?

Tietenkin voi. Ap:n tapauksessa mies ei ollut. Ei puuhaillut lasten kanssa, ei hempeillyt vaimon kanssa, ei nikkaroinut, postimerkkeillyt, harrastanut kansantansseja, mitä tahansa. Ap: n mies makasi sohvalla ja katsoi tv:tä. Ei kovin aktiivista.

Vierailija
130/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Toista on pakko katsella ja paapoa, vaikka tämä makaisi vuodesta toiseen amebana, odottaen täyshoitoa ja antamatta itse yhtään mitään (enkä nyt tarkoita rahaa tai materiaa!).

En mä tuollaista keneltäkään vaadi.

No ap:n mies vaati. Miksi tulet tähän ketjuun haukkumaan ap:n ratkaisuja, jos kerran olet kuitenkin samaa mieltä?

Vierailija
131/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika saatanan tyhmä ämmä

Vierailija
132/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ap on tyhmä, kun riuhtaisi itsensä pois suhteesta, joka vain ahdisti.

Kyllä mä tässä mielummin itselleni maljan nostan, että vihdoin se voima jostain tuli.

Ap

Vierailija
133/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei hän käy töissä? Onko työtön vai eläkkeellä? Jos 15 vuotta on työttömänä, niin kyllä siinä jo jonkinlaisen eläkkeen luulisi saavan?

Jaa eläke kertyy työttömänä just ihan uusi juttu...

Vierailija
134/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tässä mielummin itselleni maljan nostan, että vihdoin se voima jostain tuli.

Ap

>Papoo mieslasta 15 vuotta

>Ei ole saatanan tyhmä ämmä

Voi valita vain toisen.

Vierailija
135/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

>Papoo mieslasta 15 vuotta

>Ei ole saatanan tyhmä ämmä

Voi valita vain toisen.

Toisille elämä on niin helppoa, varsinkin toisten elämä.

(Toivottavasti et koskaan tule tietämään, mitä masennus on, tuskin selviäisit siitä.)

Vierailija
136/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta eipä tuollaisesta miehestä varmaan paljon ole vaivaakaan, jos sille riittää että on telkkari ja sohva ja sänky. Tuskin tarttee verkkareita kummempia vaatteita eikä paljon niitäkään kuluta, ja ruoaksi käy halvin lenkkimakkara. Silti tuo eläkkeen verran rahaa yhteiseen talouteen.

Minulla oli aikanaan sama tilanne, asuin työttömän puolison kanssa kaksiossa, ja paremmin minulla silloin meni taloudellisesti kuin nyt sinkkuna kaksiossa asuessani. 

Vierailija
137/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ap:n  miehen kaltainen saamaton laiskuri tuli taas pilaamaan tämänkin ketjun :(

Se on toki on tullut selväksi, ettei näissä topikeissa miestä saa puolustaa, vaan pitäisi kollektiivisesti voivotella ahneen akan rankkaa elämää.

Kerro hyvä ihminen jo nyt meille muillekin, että millä tiedolla AP on ahne akka? Sinun on ilmeisesti mahdotonta ymmärtää kuinka vastenmielinen piirre ihmisessä, niin miehissä kuin naisissa, on laiskuus. Ja niin kauan, kun et tätä tule ymmärtämään, jäät ilman naista. Mutta sehän ei tietysti sua haittaakaan, koska kaikki naiset on ahneita akkoja. Hyvää elämää känsäisen kätesi kanssa luuseri.

Vierailija
138/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs menet töihin? Tuskin se mies vaatii sua menemään töihin.

Kiinnostaisi kuulla, millä mielestäsi muuten tulee toimeen kalliissa Suomessa. Ja jos meinaat perustella toimeentulotuilla, niin älä vaivaudu, niihin nyt ei kukaan halua alentua jos töitäkin on saatavilla, ellei ole ihan luuseri.

Vierailija
139/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä äijänreppanoita koko keskustelu täynnä.

Hyvä ap että olet päässyt tuosta luuserista eroon.

Vierailija
140/159 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka haluaa eron, on se osapuoli joka lähtee yhteisestä kodista. Miehesi ei tarvitse lähteä mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi