Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen kerran ja jo 15 vuotta joka hvetin aamu

Vierailija
03.12.2015 |

Minä lähden töihin, mies nukkuu-heräilee sitten ehkä kahdelta kun toinen lapsista tulee koulusta. Sitten mies avaa telkkarin ja siinä siiten meneekin ilta mukavasti kuluttaen sohvaa. Mä en jaksa enää. Mä haluan elää..olla yksin lasten kanssa. Toi mies on pelkkää ilmaa ja välttämätön paha. 15vuotta mennyt elämä hukkaan.

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mun pitää kärsiä lasten takia, kun mitään yhteistä ei ole? Ap

No päästä nyt jo irti tästäkin tekosyystä. Lapset ovat onnellisia kun vanhemmat ovat onnellisia, on ne sitten yhdessä tai erillään Nyt ootte kaikki onnettomia. Jos sinä voit lapsillesi edes toisen onnellisen vanhemman -itsesi- antaa, niin se on puolet paremmin kuin nyt. Kaikkea ei aina voi saada.

Läheisriippuvuudelta sinun tilanteesi kuulostaa, mutta usko pois, siitäkin voi oppia irti. pitää vaan uskaltaa tehdä ratkaisuja.

Oma uusi koti sinulle ja lapsille. Uusi sohva johon ei ukko kuulu. ei se mies saa lähdettyä kun on niin avuton. Sinun itse pitää nähdä nyt vaivaa. Taivaasta ei ratkaissu nenäsi eteen tipahda ja tuolla tasolla oleva mies ei todellakaan tuosta liikahda itsenäisesti.

Vierailija
102/159 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No päästä nyt jo irti tästäkin tekosyystä. Lapset ovat onnellisia kun vanhemmat ovat onnellisia, on ne sitten yhdessä tai erillään Nyt ootte kaikki onnettomia. Jos sinä voit lapsillesi edes toisen onnellisen vanhemman -itsesi- antaa, niin se on puolet paremmin kuin nyt. Kaikkea ei aina voi saada.

Läheisriippuvuudelta sinun tilanteesi kuulostaa, mutta usko pois, siitäkin voi oppia irti. pitää vaan uskaltaa tehdä ratkaisuja.

Oma uusi koti sinulle ja lapsille. Uusi sohva johon ei ukko kuulu. ei se mies saa lähdettyä kun on niin avuton. Sinun itse pitää nähdä nyt vaivaa. Taivaasta ei ratkaissu nenäsi eteen tipahda ja tuolla tasolla oleva mies ei todellakaan tuosta liikahda itsenäisesti.

Kiitos viisaista sanoista..uskon että kärsin juurikin tuosta läheisriippuvaisuudesta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viisaista sanoista..uskon että kärsin juurikin tuosta läheisriippuvaisuudesta. Ap

Nyt kun tunnistat itsessäsi tuon läheisriippuvuuden, voisit etsiä apua sen voittamiseen. Pääsisitkö esim. Työterveyden kautta työterv.psykologille. Toinen vaihtoehto on hakeutua yksin kirkon perheneuvontaan. Ei siellä ole automaationa pitää pariskuntaa yhdessä hinnalla millä hyvänsä. Saisit tukea välttämättömään irtautumiseen. Ymmärrän, että se ei ole helppoa.

Vierailija
104/159 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista..ovat pistäneet miettimään asioita..ja myös itseäni. Sen tiedostan että kärsin läheisriippuvaisuudesta ja siitä on päästävä eroon.

On surullista huomata; että emme ole koskaan tehneet perheenä mitään - ei matkoja, ei sukulaisvierailuja tms. En tiedä miksi näin. Joskus mies sanoi "jos näet minut kavereiden seurassa, älä sano minulle mitään:". Musta tuntuu että mua on käytetty hyväksi - siis mun kiltteyttä ja toisaalta tätä heikkoutta mikä sisälläni on...muutun kuin pieneksi lapseksi, joka maanraosta yrittää huutaa apua "pelastakaa minut, haluan apua". En tiedä mitä pelkään? Miksi minulla ei olisi oikeutta sanoa että en enää halua olla yhdessä?

Mulla on ollut niin surullinen lapsuus..että jos saan edes vuoden elää rakastettuna ja onnellisena, olisin iloinen. Tässä suhteessa rakkaus kaikkosi ajat sitten - itseasiassa luulen että mies ei ole koskaan rakastanut minua.Seksielämä kuoli viisi vuotta sitten.

Ap

Vierailija
105/159 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako mies jättää sitten naisen vastaavasti samasta syystä, kuin tämä alkuperäinen rahanperäänvonkaaja on nyt tekemässä miehelleen?

Taas on nainen omimassa lapsia itselleen ja jättämässä miehen oman onnensa nojaan, törkeätä!! Silkkaa itsekkyyttä! Ajattele vähän lapsias, ne varmaan haluu, et niillä on isä.

Missähän kohtaa olen muka rahanperään vongannut? Tienaan enemmän kuin mies. ap

Vierailija
106/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin mä sen voimani sain. Mies lähti ja mulla on ihan älyttömän helpottunut olo. Ap

Vierailija
107/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hieno homma, ap! Nyt alat jotenkin kerätä kasaan itsetuntoasi ja -arvostustasi ja elämäsi alkaa kukoistaa!

Vierailija
108/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hieno homma, ap! Nyt alat jotenkin kerätä kasaan itsetuntoasi ja -arvostustasi ja elämäsi alkaa kukoistaa!

Kiitos:) kyyneleet valui, mutta helpotuksen kyyneleitä ne oli. Kyllä vaan nyt itsetunto kehiin. Jatkossa mun ei tarvitse tyytyä mihinkään sellaiseen mihin en tahdo!

Ap..kiitos vielä kaikille tsemppaajille!

Vierailija
109/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ap, että sait voimaa muuttaa elämääsi parempaan :) Äläkä vain ota millään puheilla äijää takaisin!

Vierailija
110/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon ap, että sait voimaa muuttaa elämääsi parempaan :) Äläkä vain ota millään puheilla äijää takaisin!

Kiitos 💕 en todellakaan ota, täällä on nyt ihanan rauhallista. En muista milloin viimeeks oon saanu juotua aamuteen rauhassa sohvalla. Taisin tehdä suurimman elämääni mullistavan liikkeen juuri joulun alla.

Ap

Vierailija
111/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies suhtautui siihen, että 15 vuoden jälkeen annoit yhtäkkiä lähtöpassit?

Vierailija
112/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Nyt vaan nautit. Ja eihän se ukko saanaton laiskuri ollut, kun sai lähdettyä. Vaihda kummiskin lukot ja selitä lapsille, ettei se enää asu siellä, eikä sitä päästetä sisälle. Pahimmassa tapauksessa se vaan ilmestyy takas sohvalle.

Vierailija
113/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies suhtautui siihen, että 15 vuoden jälkeen annoit yhtäkkiä lähtöpassit?

Yllättävän rauhallisesti...mulla vaan palo pinna ja sanoin että ota kamas ja lähde. Kysyi vielä että oikeastiko haluan että lähtee - vastadin kyllä. Sitten sillä tuli huoli lapsista "te jäätte yksin ja mä en näe teitä enää", sanoin että pärjäävät ja lapsia saat nähdä niin paljon kuin haluat.

Muutti kaverin tyhjäön asuntoon ja lapset meni eilen ja tulevat tänään. Ja menevät taas ensi viikolla. Jotain hänen tavaroita on viel täällä eikä oo avaintakaan jättänyt. Mutta saa hakea sit ku oon töissä.ap

Vierailija
114/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap! Nyt vaan nautit. Ja eihän se ukko saanaton laiskuri ollut, kun sai lähdettyä. Vaihda kummiskin lukot ja selitä lapsille, ettei se enää asu siellä, eikä sitä päästetä sisälle. Pahimmassa tapauksessa se vaan ilmestyy takas sohvalle.

EI se ilmesty, vei sen rakkaimman aarteensa eli töllön mukanaan.ap ..mutta hyvä vinkki tuo lukkojen vaihto. Ap

Vierailija
115/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen osaa kommenteista täällä. Ihminen lähtee hakemaan parempaa suuntaa itselle ja lapsilleen. Ap. Älä välitä niistä jotka epäilee ja tuomitsee muutoksen. Anna mennä vain, pystyt siihen.

Vierailija
116/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen osaa kommenteista täällä. Ihminen lähtee hakemaan parempaa suuntaa itselle ja lapsilleen. Ap. Älä välitä niistä jotka epäilee ja tuomitsee muutoksen. Anna mennä vain, pystyt siihen.

En välitä. Tiedän, että tämä on oikea ratkaisu. Miksi laittaa kaksi viatonta lapsosta kärsimään kun kaksi aikuista ei voi sietää toisiaan?

- nyt vasta tajuan sen!

Ap

Vierailija
117/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ahdistavalta.

Sitä se on. Enkä ole ollut koskaan onnellinen :(. Ehdotin jo että muuttaa pois "sovittu" oli vastaus mutta siinäpä tuo sängyllä kuorsailee..

Miten mä saan sen lähtemäön? Tätä menoa mä vedän itteni hirteen...ap

Jospa lähdet itse?

Hän saa lähteä . ap

Nää on näitä, jotka ei koskaan tule eroamaan kun jättää eronkin saamattoman vastuulle niin säilyy se sellainen petollinen turva kun se toinen ei tee mitään. Ollaan muka suivaantuneita tilanteeseen, mutta aidosti eroa haluava lähtisi itse lasten kanssa. Tekosyitä löytyy maailman tappiin asti ja ilmankos ap onkin ollut tuossa tilanteessa noin kauan.

Niin lähdin minäkin, vaikka oli viides vasta vauva ja diabetes todettu itsellä ja yhdellä lapsella ( lapsi oli sairaalassa, mutta minä en erolta/muutolta voinut, vaikka sinne olisin kuulunut silloin).

Toisaalta. Ei se mies siellä sohvalla ole sun omaa elämää pilannut. Jos muuten olet elänyt kuin yh konsanaan ja tehnyt omia ratkaisujasi ja mies on vaan tullut elämän mukana sohvalla maaten niin silloin olet ap ihan itse elämäsi järjestellyt.

Nyt se mies ketuttaa ja sen piikkiin on helppo laittaa kaikki pieleen mennyt, kaatuneet unelmat ja turhaksi käyneet haaveet. Sinä sun oman elämän turhautumisen ym näet vain miehesi kautta. Ota vastuu omista valinnoistasi ja toteuta haaveitasi. Ei se mies siellä sohvalla makoillen sua kai estä?

Vierailija
118/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa ei olla. Etkä tiedä koko tarinaa. Ap

Perusongelma kuitenkin tiedetään: miehellä ei ole tarpeeksi rahaa, joten paska mies.

Opettele sisälukutaito.

Vierailija
119/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostakin mä sen voimani sain. Mies lähti ja mulla on ihan älyttömän helpottunut olo. Ap

Nyt voitkin sitten alkaa etsimään miestä josta saa taloudellista hyötyä.

Vierailija
120/159 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ahdistavalta.

Sitä se on. Enkä ole ollut koskaan onnellinen :(. Ehdotin jo että muuttaa pois "sovittu" oli vastaus mutta siinäpä tuo sängyllä kuorsailee..

Miten mä saan sen lähtemäön? Tätä menoa mä vedän itteni hirteen...ap

Jospa lähdet itse?

Hän saa lähteä . ap

Nää on näitä, jotka ei koskaan tule eroamaan kun jättää eronkin saamattoman vastuulle niin säilyy se sellainen petollinen turva kun se toinen ei tee mitään. Ollaan muka suivaantuneita tilanteeseen, mutta aidosti eroa haluava lähtisi itse lasten kanssa. Tekosyitä löytyy maailman tappiin asti ja ilmankos ap onkin ollut tuossa tilanteessa noin kauan.

Niin lähdin minäkin, vaikka oli viides vasta vauva ja diabetes todettu itsellä ja yhdellä lapsella ( lapsi oli sairaalassa, mutta minä en erolta/muutolta voinut, vaikka sinne olisin kuulunut silloin).

Toisaalta. Ei se mies siellä sohvalla ole sun omaa elämää pilannut. Jos muuten olet elänyt kuin yh konsanaan ja tehnyt omia ratkaisujasi ja mies on vaan tullut elämän mukana sohvalla maaten niin silloin olet ap ihan itse elämäsi järjestellyt.

Nyt se mies ketuttaa ja sen piikkiin on helppo laittaa kaikki pieleen mennyt, kaatuneet unelmat ja turhaksi käyneet haaveet. Sinä sun oman elämän turhautumisen ym näet vain miehesi kautta. Ota vastuu omista valinnoistasi ja toteuta haaveitasi. Ei se mies siellä sohvalla makoillen sua kai estä?

Ei estänyt..elinkin omaa elämää ja sehän mun silmät aukaisi. En halua suhdetta jossa ei ole läheisyyttä ja joka tukahduttaa mut. Tottakai tämä on myös peiliin katsomisen paikka mulle - ja tiukkaan saankin sitä peiliä tuijottaa että osaan tulkita itseäni. Mutta itsesäälissä en ala rypemään! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän