Mikä järki on mur hata mustasukkaisuudesta? Eihän sitä haluamaansa silloin saa. Esim suomessa teini pohjanmaalla ja christa
Mitä järkeä tällaisessa on? Suomessa se teini oli rakastunut poikaan joka tykkäsi toisesta tytöstä ja tällöin se kilpakumppani järjesti pojan ihastuksen kohteen kotiinsa ja tap poi. Mitä hyötyä. Eihän tuollaisella tavalla saa haluamaansa.
Amerikkalainen christakin teki tekonsa, jotta toinen ei vikittele poikaystävää.
Mitä järkeä?
Kommentit (13)
Ei siinä järjellä ole tekemistä. Sairas mieli joka on vieraantunut todellisuudesta.
Hullujahan ne on. Normaali ihminen itkee tyynynsä märäksi ja sitten elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä järjellä ole tekemistä. Sairas mieli joka on vieraantunut todellisuudesta.
Eikö tuolloin kuuluisi olla loppuikä vankimielisairaalassa? Ilmeisesti eivät ole järkeä vailla olleet.
Vierailija kirjoitti:
Ja ainakaan se suomalainen ei ollut mikään pikaistuksissa tehty vaan suomalainen.
Näitä on paljon, missä on järki?
Siis ei pikaistuksissa vaan *suunnitelmallinen
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei niillä ole mitään logiikkaa, vaan äärimmäinen pahuus.
Joskus, jos on oikein hemmoteltu voi kuvitella että on erioikeuksia. Eikö tämä ollut vanhempiensa ainoa lapsi
Vierailija kirjoitti:
Kai ne ajattelee, että jos mä en saa niin ei saa sitten muutkaan
Onko se sen arvoista, että itse joutuu vankilaan?
Se on sitä perivasemmistolaista ajattelua eli jos minä en saa niin ei saa kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ne ajattelee, että jos mä en saa niin ei saa sitten muutkaan
Onko se sen arvoista, että itse joutuu vankilaan?
Muutamaksi vuodeksi. Nyt elää jo normaalia elämää vankilan ulkopuolella. Ihmishenki on halpa Suomessa.
Suomessa on toki liian lyhyet vankilatuomiot ihmiseen kohdistuvasta pahasta, mutta eihän tuo pohjanmaalainen sitä poikaa teollaan itselleen saanut.
Eikö sen yhden äiti ollut sairaanhoitaja.
Omien kiusaajieni äidit oli.
Mietin aina ettei ne olleet säännöllisesti kotona, vaan vuorotyössä. Ainakin itsestä olis ollut outoa jos äiti ei olisi ollut illalla/yöllä kotona.
Ja ainakaan se suomalainen ei ollut mikään pikaistuksissa tehty vaan suomalainen.
Näitä on paljon, missä on järki?