Vein miehen kitaran jätekatokseen
Vituttaa sen jatkuva rämpytys, saatiin taas riita aikaiseksi. Mies lähti kaverin luo ja minä vein sen hemmetin vehkeen roskiin. Parin tunnin päästä olin sen verran rauhoittunut että olisin hakenut sen takaisin, mutta se olikin kadonnut!? Mies on yhä kaverillaan. Mitä hittoa teen?!
Kommentit (190)
vittu kitaransoittajat on juntteja :DD hyvä että heitit roskiin, älä vitussa osta uutta. tapa miehesi. VIHAAN KITAROITA
Vierailija kirjoitti:
Normaali nainen: Täydellinen ylireagointi joutavasta asiasta joka johti taas kerran turhaan materiaaliseen tuhoon ja rahallisiin menetyksiin.
Opetelkaa vaikka käyttäytymään.
Olen kyllä vilpittömästi pahoillani jos tuo on sinun käsityksesi normaalista naisesta. Voimia epänormaalin paskan lähipiirisi kanssa ja suhteellisuudentajuttomuutesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kitaransoittajat on hanurista!!
Olen seurustellut mieheni kanssa 3,vuotta ja nykyään VIHAAN musiikkia. Hän on saanut jatkuvalla kitara ja "laulu" harjoittelulla tilanteen tähän pisteeseen.
Viime vkl sanoin että yritä jotenkin pysyä melodiassa, ja yritä lopettaa koska kärsin musisoinnista niin paljon että alkaa tulla jo ihan todellisia ahdisyushäiriö oireita.
Miten voi aikuiset ihmiset olla niin yksikertaisia että kuvittelevat jonkun oman häiritsevän harrastuksen olevan jotenkin pyhä??
Ap ole onnellinen jos pääset miehestä eroon.
Sen oppii lopulta ignooraamaan aika taitavasti. Kuusi vuotta miehen kanssa takana ja nykyään menee jo loistavasti harjoittelut ja säveltelyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Niinkin hyvin, että toisinaan kun mies kyselee että miltäs kuulosti niin pakko vaan todeta "joo siis tosi kivasti!", kun ukko olisi periaatteessa voinut soittaa vaikka Ukko-Nooan ja senkin päin vittua :D
Kun tekee vaan jotain omaa niin ei siihen toisen tekemisiin kiinnitä juuri huomiota,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali nainen: Täydellinen ylireagointi joutavasta asiasta joka johti taas kerran turhaan materiaaliseen tuhoon ja rahallisiin menetyksiin.
Opetelkaa vaikka käyttäytymään.
Olen kyllä vilpittömästi pahoillani jos tuo on sinun käsityksesi normaalista naisesta. Voimia epänormaalin paskan lähipiirisi kanssa ja suhteellisuudentajuttomuutesi kanssa.
Lueskelin tuota fb:n basson sahaamisketjua ja siellä näyttää olevan useammallakin eukko/ex-eukko, joka on pistänyt kamaa paskaksi riidan yhteydessä. Että kai ne muusikot sitten useimmin pariutuvat wt-naisten kanssa, normaali ihminen kun ei ala tavaraa rikkomaan riidan yhteydessä. Tarpeeksi monta roskasakkinaista kun on läpikäytynä, niin kai sitä sekoilua alkaa pitää normaalina naisen käytöksenä.
Les paul o kalleimpia kitaroita mitä on.
sulla ei ole mitään oikeutta kajota toisen omaisuuteen
No ei ne nyt kalleimpia ole. Sitäpaitsi kiinalaiset versiot on tosi halpoja. Vanhemmat kunnon mahongista tehdyt on sitten ihan eri hinnoissa kun puustakin alkaa olla pulaa. Ihme kyllä sitä jostain vaan kovaan hintaan ilmestyy vaikka hakkuut on kielletty. Ihmisiä istuu salakaadoista vankilassa ja kitaroita jotenkin vaan ilmestyy ihan laillisina kauppojen hyllyille.
Kitara on helppo kantaa roskiin, mutta mitäs teette jos miehenne onkin pianisti? Vähän vaikea kantaa yksinään sellaista soitinta johonkin roskikseen :).
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut mieheni kanssa 3,vuotta ja nykyään VIHAAN musiikkia. Hän on saanut jatkuvalla kitara ja "laulu" harjoittelulla tilanteen tähän pisteeseen.
Viime vkl sanoin että yritä jotenkin pysyä melodiassa, ja yritä lopettaa koska kärsin musisoinnista niin paljon että alkaa tulla jo ihan todellisia ahdisyushäiriö oireita.
Miten voi aikuiset ihmiset olla niin yksikertaisia että kuvittelevat jonkun oman häiritsevän harrastuksen olevan jotenkin pyhä??
Mikä järki on edes aloittaa suhdetta, jos ei kestä toisen harrastuksia?
Vierailija kirjoitti:
No miksi aloit seurustelemaan sen kanssa ylipäätään?
EVUKKA. kirjoitti:
vittu kitaransoittajat on juntteja :DD hyvä että heitit roskiin, älä vitussa osta uutta. tapa miehesi. VIHAAN KITAROITA
Haistan provon. Pikemminkin väittäisin että me kitaransoittajat EMME ole juntteja. Sinä se tässä taidat juntti olla kun et yhtä populäärikulttuurin tärkeää muotoa hyväksy. M22
Vierailija kirjoitti:
Kitara on helppo kantaa roskiin, mutta mitäs teette jos miehenne onkin pianisti? Vähän vaikea kantaa yksinään sellaista soitinta johonkin roskikseen :).
Riippuu onko pyörät alla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki on edes aloittaa suhdetta, jos ei kestä toisen harrastuksia?
En ole tuo jolle vastasit, mutta se "kestäminen" riippuu myös paljon siitä, että tajuaako tämä muusikko antaa myös puolisolleen kotona tilaa. Jos kodista tulee kakkostreenis, jossa soitellaan, laulellaan ja harjoitellaan päivittäin ja tilanteesta riippumatta, niin voi se alkaa jossain vaiheessa vituttaa jos itse haluaisi olla edes hetken hiljaisuudessa/katsoa rauhassa tv:tä ilman taustamelua.
Meillä mies onneksi pistää musiikkijutut pois jos kaipaan hiljaisuutta, mutta tiedän kyllä löytyvän niitäkin jotka eivät pätkääkään ajattele sitä puolisoaan.
minni_hiiri112 kirjoitti:
Les paul o kalleimpia kitaroita mitä on.
sulla ei ole mitään oikeutta kajota toisen omaisuuteen
Eiköhän kyseessä ollut trolli. Juuri tuo "lespaul" on sen verran hyvä vihje provoilusta. Ja joka tapauksessa vanha ketju.
provo paljastuu aina kun aletaan puhumaan korkeasta hinnasta :D
Olisin pistäny akan pihalle ja lasku perässä. Ite oon kitaristi ja tuo on pahin petos jonka nainen vois mulle tehä, edes pettäminen ei olis niin paha.
m,26 kirjoitti:
Käyt ostamassa musiikkikaupasta heti uuden samanlaisen tilalle ja pyydät anteeksi. (Ainoa mitä voit enää tehdä asian korjaamiseksi).
ps*toivottavasti ei ollut mikään 'custom' kitara- saatat nimittäin siinä tapauksessa joutua varaamaan muutamankin 500 e:n setelin ensimmäistä osamaksuerää silmälläpitäen mukaasi...
( Itse innokkaana kitaransoiton harrastajana harkitsisin todella vakavasti jo eropaperien sisäänlaittoa tuollaisen tempun jälkeen...)
Ei kyllä ees muutama 500€ seteli riitä. Mun miehen custom sähkökitaran hintalappu oli loppujen lopuksi yli 3000€ kun kaikki osat ja puut tuli ulkomailta ja sitten vielä kitaranrakentajan suunnittelu ja varsinainen rakennus.
Koko juttu ihan vedätystä . Niin tyhmää akkaa ei ole olemassakaan joka tuomoista tekis .
Ja tuo les paul paljasti ..:-) :-) :-) :-)
Ja tässä tapauksessa vähintään
Jimmy Page Signature Les Paul Aged 13695 euroa.
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) saitko huomioo tarpeeksi tarinalla. :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Ap tässä. Nauroin itsekin makeasti kun näin taas tämän ketjun! Jos kiinnostaa miten tämä tapaus eteni niin jätin itse miehen. Piti mulle mykkäkoulua vielä pitkään tapauksen jälkeenkin vaikka sai kitaransa takaisin. En tee sellaisella ''miehellä'' mitään. Seurustelen jo uuden kanssa joka ei onneksi harrasta musiikkia! Ex on yhä sinkku... Ap
Olen selvästi pahasti myöhässä näistä juhlista, mutta en voi olla ihmettelemättä. Miten ihmeessä keskustelu pyörii pelkästään hinnan arvuuttelun ympärillä? Ja vain pari kommentoijaa on maininnut peräti mahdollisen tunnearvonkin. Itselleni muusikkona kaikkein korvaamattomin ominaisuus soittimessani on sen käyttöarvo.
Minulla on vanha (50-luvun) soitin, joka näyttää kuluneelta romulta. Sen rahallinen arvo on muutama tonni. Käyttöarvo minulle on mittaamaton. Olen harjoitellut saman soittimen kanssa 10 vuotta ja hienomotoriikkani on punoutunut yhteen juuri tämän soittimen kanssa. Olen modannut soitinta, siirtänyt tukia ja oppinut tuntemaan sen virityksen niin, että se sopii täysin käyttööni.
Totta puhuen en usko, että tässä maassa on toista soitinta, jonka kanssa voisin kylmiltään suoriutua puhtaasti seuraavasta keikastani. Edes saman valmistajan soittimet samalta aikakaudelta eivät soi samalla tavalla, ja suurin osa niistä on romuna huollon puutteessa. Uudet vastaavat (esim. verkkokaupoista saatavat) vaativat ihan erilaisen soittotekniikan, joten hyppäisin tekniikassa sen 10 vuotta taaksepäin jos joutuisin aloittamaan alusta niillä.
Jos soittimelleni tapahtuisi jotain, se tarkoittaisi että pitkä, arvostuksen ja hellyyden täyttämä parisuhde tulisi surulliseen loppuunsa. Ei ole epäilystäkään, että myös lyhyempi, selvästikin inhon ja katkeruuden täyttämä ihmissuhde saisi loppunsa siinä samalla. Yrityskin olisi tuomittava. Henkinen väkivaltakin on väkivaltaa.