Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein miehen kitaran jätekatokseen

Vierailija
16.11.2015 |

Vituttaa sen jatkuva rämpytys, saatiin taas riita aikaiseksi. Mies lähti kaverin luo ja minä vein sen hemmetin vehkeen roskiin. Parin tunnin päästä olin sen verran rauhoittunut että olisin hakenut sen takaisin, mutta se olikin kadonnut!? Mies on yhä kaverillaan. Mitä hittoa teen?!

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on joku pakottava tarve hävittää ja tuhota miehen omaisuutta. Eräskin nainen heitti minun tavaroita roskiin kun ei pitänyt niistä niin olisitte nähnyt minkä raivarin se sai kun heitin hänen meikit ja osan vaatteista roskiin kun minä en pitänyt niistä

Jotkut ihmiset on tosi impulsiivisia eikä sitten tule ajatelleeksi sen toisen henkilön kannalta asioita yhtään. Just tätä että " no mä nyt heitän tän pois kun Kale tai Pirkko käyttää tätä kuitenkin niin harvoin ( ikään kun se muka jotenkin kertoisi itsessään ettei tavaran omistaja muka tykkäisi kyseisestä tavarasta). Tai sitten muokataan/näplätään toisen tavaroita ilman että on kysytty minkäänlaista lupaa tai mielipidettä toiselta/omistajalta. Sarvet syttyy tukeen viimeistään siinä vaiheessa kun tämä poisheittäjä sanoo vastalauseen kuullessaan että " taas sä ylireagoit, MÄ en niin tykännyt siitä SUN tavarasta.... 

Vierailija
182/190 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ukkos on palaillut baari kierrokselta kaverinsa kanssa? Sano sille että muistat ihan hyvin että itse otti kitaran mukaan lähtiessään.

Joo just. Eka ei osoiteta minkäänlaista kunnioitusta toista tai tämän rajoja/omaisuutta kohtaan. Ja sitten pitäisi vielä valehdella? Hyvin tuntuu joillain olevan arvot, moraali ja sydän paikallaan. Olen niin maan helvetin onnellinen etten itse seurustele. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on joku pakottava tarve hävittää ja tuhota miehen omaisuutta. Eräskin nainen heitti minun tavaroita roskiin kun ei pitänyt niistä niin olisitte nähnyt minkä raivarin se sai kun heitin hänen meikit ja osan vaatteista roskiin kun minä en pitänyt niistä

Jotkut ihmiset on tosi impulsiivisia eikä sitten tule ajatelleeksi sen toisen henkilön kannalta asioita yhtään. Just tätä että " no mä nyt heitän tän pois kun Kale tai Pirkko käyttää tätä kuitenkin niin harvoin ( ikään kun se muka jotenkin kertoisi itsessään ettei tavaran omistaja muka tykkäisi kyseisestä tavarasta). Tai sitten muokataan/näplätään toisen tavaroita ilman että on kysytty minkäänlaista lupaa tai mielipidettä toiselta/omistajalta. Sarvet syttyy tukeen viimeistään siinä vaiheessa kun tämä poisheittäjä sanoo vastalauseen kuullessaan että " taas sä ylireagoit, MÄ en niin tykännyt siitä SUN

Eli varmaankin me ihan kaikki voitaisiin välillä treenata sitä kommunikointia, silloinkin kun tuntuu että leikkaa päässä kiinni. Ja oman tunteen tutkailua ja tarkkailua, ennen kun siirrytään itse toimintaan. Toki se on tosi haastavaa kun on jo äkäinen valmiiksi, mutta lopputulos parempi kun koittaa himmailla ja kunnioittaa toista myös. Ite painin samankaltaisten asioiden kanssa ja helpottanut arki merkittävästi kun koittaa pitää terveen  yhteyden avoimena myös sillon kun jurppii...

Vierailija
184/190 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen selvästi pahasti myöhässä näistä juhlista, mutta en voi olla ihmettelemättä. Miten ihmeessä keskustelu pyörii pelkästään hinnan arvuuttelun ympärillä? Ja vain pari kommentoijaa on maininnut peräti mahdollisen tunnearvonkin. Itselleni muusikkona kaikkein korvaamattomin ominaisuus soittimessani on sen käyttöarvo.

Todennäköisesti täällä on aika vähän soittajia. Soittaja tietää soittimensa arvon ja sitä arvoa ei rahalla mitata.

t. soittaja

Ja lässynlää.

Veikkaan vahvasti, että jos joku tarjoaa kymmenen miljoonaa homeisesta rämpyttimestäsi niin mittaamaton tunnearvo loppuu siihen paikkaan.

Ja itse asiassa muusikot on yleensä niin persaukisia, että kymmenen

Ovat usein persaukisia. Se ei tarkoita kuitenkaan sitä, etteikö soittoväline olisi kunnossa. Se on työkalu ja ihan yhtä vähän rakennustyömies tekee yhtään mitään Bilteman halvimmalla porakoneella kuin mitä muusikko tekee halvimmalla kitaralla.

Vierailija
185/190 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja kitara on puistattava viritys. Suurin osa ei edes osaa soittaa kuin muutaman hassun soinnun. Tulee kauhea myötähäpeä tollasista äijistä

Vierailija
186/190 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavasta murto

Vierailija
187/190 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset on tosi impulsiivisia eikä sitten tule ajatelleeksi sen toisen henkilön kannalta asioita yhtään. Just tätä että " no mä nyt heitän tän pois kun Kale tai Pirkko käyttää tätä kuitenkin niin harvoin ( ikään kun se muka jotenkin kertoisi itsessään ettei tavaran omistaja muka tykkäisi kyseisestä tavarasta). Tai sitten muokataan/näplätään toisen tavaroita ilman että on kysytty minkäänlaista lupaa tai mielipidettä toiselta/omistajalta. Sarvet syttyy tukeen viimeistään siinä vaiheessa kun tämä poisheittäjä sanoo vastalauseen kuullessaan että " ta

:)

Vierailija
188/190 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä, empatiaa/ toisen huomiointia myös ja sitä kommunikaatiota ja vuoropuhelua

Vierailija
189/190 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin se kitaran jo. Sain 600€.

Vierailija
190/190 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska vanha provo. Ennen oli niissäkin tyyliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme