Vein miehen kitaran jätekatokseen
Vituttaa sen jatkuva rämpytys, saatiin taas riita aikaiseksi. Mies lähti kaverin luo ja minä vein sen hemmetin vehkeen roskiin. Parin tunnin päästä olin sen verran rauhoittunut että olisin hakenut sen takaisin, mutta se olikin kadonnut!? Mies on yhä kaverillaan. Mitä hittoa teen?!
Kommentit (190)
Miehenä tulkitsisin tuon niin, että minut halutaan viedä sinne jätekatokseen. Toivottavasti se oli tarkoituksesi.
Käy kysymässä naapureilta, varmaan se oli joku teidän talosta joka sen otti. :)
Jos saisin miehen, jolla on kitara, en sitä veisi jätekatokseen. Miestä enkä kitaraa. Tai no ainakaan kitaraa.
Viime vuoden puolella tehty aloitus, turha varmaan enää neuvoa kysymään naapureilta.
Vierailija kirjoitti:
Muusikoiden.netin facebook-ryhmään oli muutama tunti sitten joku mies jakanut kuvan katki sahatusta Epiphone Thunderbird-bassosta kuvatekstillä: "Skaba siitä kellä on vittumaisin muija...? Tulin äsken kotiin ja tämä oli vastassa!!!" Kyllä osaa jotkut naiset olla mulkkuja... M22
Ei helvetti. Jos mun mies sahaisi bassoni kahtia, liitto olisi tasan tarkkaan siinä. Tai kantaisi roskakatokseen, sellaistakaan en ikinä antaisi anteeksi.
Valmistaudu pakkaamaan tavarasi?
Vierailija kirjoitti:
Muusikoiden.netin facebook-ryhmään oli muutama tunti sitten joku mies jakanut kuvan katki sahatusta Epiphone Thunderbird-bassosta kuvatekstillä: "Skaba siitä kellä on vittumaisin muija...? Tulin äsken kotiin ja tämä oli vastassa!!!" Kyllä osaa jotkut naiset olla mulkkuja... M22
Oli pakko mennä heti katsomaan ja siellähän se. Kommenteista päätellen useammankin parisuhteissa on ollut näitä tavaroiden tuhoamisia, kipeää touhua ettenkö sanoisi.
Mutta tälle keskustelulle nauroin itseni kipeäksi :D Mitähän mahtaa ap:lle nykyään kuulua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti. Jos mun mies sahaisi bassoni kahtia, liitto olisi tasan tarkkaan siinä. Tai kantaisi roskakatokseen, sellaistakaan en ikinä antaisi anteeksi.
Sama homma mun kitaroiden kanssa, jos niin törkeä temppu tapahtuisi. Ei tosin ole tyttöystävää joka niin tekisi :D M22
Teeskentele pyörtynyttä kun miehes tulee,sitten sanot että joku hyökkäsi asuntoonne ja vei kitaran. Muista itkeä sitä kuinka paljon säikähdit.
TAI sitten hyväksyt sen tosiasian että saat ihan helvetinmoiset raivarit.
Vierailija kirjoitti:
Teeskentele pyörtynyttä kun miehes tulee,sitten sanot että joku hyökkäsi asuntoonne ja vei kitaran. Muista itkeä sitä kuinka paljon säikähdit.
TAI sitten hyväksyt sen tosiasian että saat ihan helvetinmoiset raivarit.
Eiköhän tämä asia ole jo loppuunkäsitelty kun kolme kuukautta vanha ketju. AP todennäköisesti menettänyt miehen ja mukavan summan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä joku palstanhoitaja täällä on taas töppäillyt ? Tämä provohan keskusteltiin jo viime vuoden puolella (...kuten aloituksessakin vielä näkyy) joten....
....koska tämä ei (kai?) ole mikään dementikkojen keskustelupalsta,niin eiköhän vanhat jutut voisi poistaa ilman että niiden esilläoloa täytyisi toistaa ja kaikkea joskus juteltua vetää aina uusintakierrokselle ennen lopullista lähtöä sinne bittiavaruuteen,minne tämäkin keskustelu jo joutaisi.
Ei tätä keskustelua nyt ainakaan ole enää mitään ajankohtaista syytä nostaa täällä esille.
Miksi pitäisi poistaa vanhat keskustelut? Minulta oli tämäkin helmi mennyt täysin ohi aikanaan. Siitä olen samaa mieltä, että turha enää antaa neuvoja ap:lle, mieshän sai kitaransa takaisin, ap tuskin miestä.
Vittu! Olin hetken kaverin luona (muutaman viikon...tai onko ne nyt kuukausia...ihan sama) niin muija oli roudannu kitaran roskikseen! Vein sen luuskan sinne pönttöön ja toin skeban takas himaan. Jotain rajaa...saatana...melkein satasen skitta!
Vaihda se kitaraa rämpyttävä hipinretku töitä tekevään mieheen. Ymmärrän kyllä miten rasittava tuollainen tapaus on. Oikein teit kun heitit sen soittimen menemään.
Hahah provo ihan selvästi :)
Toisaalta keskustelun taso täällä on kyllä lähes suoli24:sen tasoa että ...
Kitaran rämpyttäjät on ainakin kerrostalossa todella ärsyttäviä. Kukaan jaksa kuunnella niitä hevibiisien ontuvaa tapailua, joka kestää monta tuntia päivässä. En ymmärrä mikseivät voi soitella treenkämpällä. Jos ei ole niin hommaa sellaisen jostain teollisuusalueelta.
Sääli Ap:ta taloudellisesta näkökulmasta, mutta naapureille teit palveluksen.
Eqi kirjoitti:
Hahah provo ihan selvästi :)
Toisaalta keskustelun taso täällä on kyllä lähes suoli24:sen tasoa että ...
Älös nyt liioittele ;) Kyllä meidän av:n taso on mennyt jo ajat sitten suoli24:stakin alemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kitaran rämpyttäjät on ainakin kerrostalossa todella ärsyttäviä. Kukaan jaksa kuunnella niitä hevibiisien ontuvaa tapailua, joka kestää monta tuntia päivässä. En ymmärrä mikseivät voi soitella treenkämpällä. Jos ei ole niin hommaa sellaisen jostain teollisuusalueelta.
Sääli Ap:ta taloudellisesta näkökulmasta, mutta naapureille teit palveluksen.
En tiedä muista "hevibiisejä ontuvasti tapailevista", mutta itse treenaan kuulokkeiden kanssa sähkökitaraa kotona ollessa, mitä sillä treenikämpälläkään tekisi jos ei ole bändiä tai soittokavereita? M22