Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaisiko jos mies ei haluaisi olla päällä

Vierailija

Kysymys naisille:

Olisiko iso ongelma teille, jos miehenne olisi kokonaisuutena ihan hyvä pakkaus, mutta seksissä kaikki muut jutut sopisivat hänelle käytännössä paitsi lähetyssaarnaaja, eli mies päällä-asento? Kuinka tärkeä se asento on, toivottavasti saadaan useamman mielipide, niin voidaan ehkä vetää jotain johtopäätöksiä.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Haittaisi ihan hirveästi.
Yksi mun lemppareista ja kihnuttaa mua just oikeeseen paikkaan. Siinä saa oikein kunnolla tuntea miehen kiiman, ah

Vierailija

Kyllä se haittaisi, mutta jos tosiaan kaikki muut jutut olisi miehessä kohdillaan, niin kai siihen tottuisi. 

Vierailija

Haittaisi, jos mies ei mun lempiasentoon koskaan suostuisi. Takuuorkku nopeasti ja helposti, ainakin itselle. Mutta kokonaisuus toki ratkaisee.

Vierailija

Kyllä haittaisi. Jos miehellä jokin sairaus minkä takii ei pysty niin ei haittais. Mutta jos kyse haluttomuudesta ja laiskuudesta niin haittaa!

Vierailija

Haittaisi. Mulla oli joskus todella huonokuntoinen rakastaja, joka jaksoi nussia lähetyssaarnaajassa ehkä kaksi minuuttia. Ei ollut kovin hääviä.

Vierailija

Ei ole lempiasentoni, mutta aika outoa olisi jos sitä ei koskaan saisi. Tietenkin hyväksyisin tämän jos siihen olisi jokin terveydellinen syy. Tai jos se asento on vaikkapa miehen mielestä huono laukeamisen kannalta, niin ei sitä tarvitse kovin kauaa tehdä.

Sitä en jaksaisi, että minun pitäisi aina kammeta ratsastamaan. Eli takaapäin sitten myös kiitos.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat