Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein miehen kitaran jätekatokseen

Vierailija
16.11.2015 |

Vituttaa sen jatkuva rämpytys, saatiin taas riita aikaiseksi. Mies lähti kaverin luo ja minä vein sen hemmetin vehkeen roskiin. Parin tunnin päästä olin sen verran rauhoittunut että olisin hakenut sen takaisin, mutta se olikin kadonnut!? Mies on yhä kaverillaan. Mitä hittoa teen?!

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tämähän oli oikein hauska tapaus.

Vierailija
82/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti kitaroineen takaisin kaverin luokse eikä sanonut koska tulee takaisin. Ei suostunut edes syömään vaikka laitoin lempiruokaansa :( Ei ole vastannut viesteihin. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun skittani on "vain" 450e arvoinen Les Paul-kopio mutta silti todella laadukas peli ja mulle rakas instrumentti ja todellakin heti lentäis muija mäkeen (pakotettuani ensin rahat kouraan) jos vastaavanlaista tapahtuisi.

Vierailija
84/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDD hahah ihan oikein sille ukolle

Vierailija
85/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lähti kitaroineen takaisin kaverin luokse eikä sanonut koska tulee takaisin. Ei suostunut edes syömään vaikka laitoin lempiruokaansa :( Ei ole vastannut viesteihin. AP

Ihan rehellisesti, ihmetteletkö?

Vierailija
86/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit, joku pisti paremmaksi. Mä vaan hävittelen kamoja mieheni tietämättä. Sanottakoon, että hän kerää kaikenlaista. Vein taannoin surutta roskiin kaksi laatikollista hänen äidinäidin kirjoittamia kirjoja (oli kirjailija), jotka olivat rikki, selkämykset hajallaan. Ei ole edes huomannut että ne ovat kadonneet. Mieheni ei lue kirjoja.

Sit mä hävitin muutossa yhdet verhot. No, ne oli aika karmeet. Ne hävis kirpparilootaan.

Jotain rikkinäisiä elektroniikkalaitteita olen myös hävittänyt...mut en mitään arvokasta.

Vierailija
87/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten instrumentit on pyhiä, saatana!!! Tulee ihan mieleen kun Tenavissa Tellu heitti Amadeuksen pianon viemäriin.

Vierailija
88/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko wt:tä kun kummatkin kotona keskellä päivää maanantaina?

Vierailija
89/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta nyt jo biisin saisi aikaan.

Vierailija
90/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuosta nyt jo biisin saisi aikaan.

"Muija heitti kitaran jätekatokseen,

se tarjos pilluu, sanoin vitut,

vedin anukseen"

:D

Vierailija
91/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsit, joku pisti paremmaksi. Mä vaan hävittelen kamoja mieheni tietämättä. Sanottakoon, että hän kerää kaikenlaista. Vein taannoin surutta roskiin kaksi laatikollista hänen äidinäidin kirjoittamia kirjoja (oli kirjailija), jotka olivat rikki, selkämykset hajallaan. Ei ole edes huomannut että ne ovat kadonneet. Mieheni ei lue kirjoja.

Sit mä hävitin muutossa yhdet verhot. No, ne oli aika karmeet. Ne hävis kirpparilootaan.

Jotain rikkinäisiä elektroniikkalaitteita olen myös hävittänyt...mut en mitään arvokasta.

Olet sä tosissas??? Ei jumaliste, en voi käsittää! Vaikkei miehes lukiskaan, niin noilla kirjoilla oli varmasti ainakin tunnearvoa.

Mun suhde olis tasan entinen jos toinen mun selän takana hävittelis mun kamoja, vaikka rikkinäisiäkin. Jos ei pysty reilusti kysymään että tarviitko tätä niin ei siinä toista paljoa kunnioiteta.

Vierailija
92/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa nyt vain pidellä pakaroitaan selkäsaunan jälkeen...

Vierailija
93/190 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vahvaa veikkausta

a) Mies ei enää tulee takaisin

b) Kun tulet seuraavan kerran kotiin, kaikki tavarasi löytyvät roskalavalta.

Vierailija
94/190 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
95/190 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuntemat musiikki-ihmiset on järkky kiintyneitä instrumenteihinsa riippumatta niiden lähtöhinnasta. Ei uuden osto välttämättä auta mitään. Sä tuhosit jotain tärkeää teidän suhteesta ja mun mies saattais jopa haluta erota tollasen vuoksi.

Se kitara on ollut vapaata riistaa jätekatoksella eikä se sulle ap kuulu, että kuka se otti. Se on hänen omaisuuttaan nyt enkä mä ainakaan sitä sulle takas "ilmaiseksi" antais. =)

Vierailija
96/190 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ollut joku monen kymppitonnin arvoinen keräilykappale. Niitäkin nimittäin on. Halvin landola ei toki paljoa maksa ja niitä varmaan löytää käytettynäkin.

Vierailija
97/190 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sen otti joku teidän talonyhtiöstä. Kannattaista kysellä naapureilta ja vaikka maksaa joku korvaus, että joku pelasti kitaran.

Vierailija
98/190 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä av:tä *pudistelee päätään*... Oikeita aloituksia kyllä huudatte provoksi, mutta oikea provo (kuten tämä) uppoaa teihin helposti.

Ja näiden pitäisi kasvattaa seuraava sukupolvi, jotka on kyllä oikeita Suomen epätoivoja jos nää pääsee opastamaan...

Siis miten tähän aloitukseen pitäisi reagoida? Kirjoittaa joka kommenttiin "Provo!" vai kommentoida kukin tavallaan ja pitää hauskaa?

Vierailija
99/190 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun tuntemat musiikki-ihmiset on järkky kiintyneitä instrumenteihinsa riippumatta niiden lähtöhinnasta. Ei uuden osto välttämättä auta mitään. Sä tuhosit jotain tärkeää teidän suhteesta ja mun mies saattais jopa haluta erota tollasen vuoksi.

Se kitara on ollut vapaata riistaa jätekatoksella eikä se sulle ap kuulu, että kuka se otti. Se on hänen omaisuuttaan nyt enkä mä ainakaan sitä sulle takas "ilmaiseksi" antais. =)

Tuokaan ei ole ihan noin yksioikoista. Jos esim. löydät miljoonien arvoisen stradivariuksen roskiskatoksesta niin kyllä sinun on syytä kysellä että mikä se homman nimi on ennen kuin voit julistaa sen omaksesi. Saattaahan se olla esim. varastettu ja varas on pakoon juostessaan laittanut sen roskakatokseen piiloon tai jotain.

Yleensä noista arvokkaammista esineistä saa jonkinmoisen löytöpalkkion kun ne palauttaa.

Vierailija
100/190 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joku palstanhoitaja täällä on taas töppäillyt ? Tämä provohan keskusteltiin jo viime vuoden puolella (...kuten aloituksessakin vielä  näkyy) joten....

....koska tämä ei  (kai?) ole mikään dementikkojen keskustelupalsta,niin    eiköhän vanhat    jutut voisi poistaa ilman että niiden esilläoloa täytyisi toistaa ja kaikkea joskus juteltua vetää aina uusintakierrokselle ennen lopullista  lähtöä  sinne  bittiavaruuteen,minne tämäkin keskustelu jo joutaisi.

Ei tätä keskustelua nyt ainakaan ole enää mitään ajankohtaista syytä nostaa täällä esille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä