Miksi mies kieltää whatsapp käytön
Mies sanoo ettei ole whatsapp. Kuitenkin hänen numeron perässä näkynyt whatsapp tunnus. Miksi kieltää? Ei ole ollut koskaan käyttämässään puhelimessa kuitenkaan whatsapp käytössä.
Kommentit (68)
Kaksi kysymystä:
- Miksi miehesi haluaisi käyttää juuri whatsappia sinun pettämiseen toisen naisen kanssa? Miksi ei vain viesteilisi normaalisti tekstiviestein tai soita. Nuo tiedot voi helposti poistaa puhelimen tiedoista heti tuoreeltaan. Miksi siis nähdä enemmän vaivaa ja käyttää eri puhelinta samalla sim-kortilla..
- Miten ihmeessä "et muista", milloin mies oli ollut viimeksi paikalla whatsappissa, vaikka sen pojan puhelimen kautta näit? Luulisi noin tärkeän asian painuneen liiankin hyvin mieleen. Tämä pisti epäilemään, että et ole täysin rehellinen nyt.
Jollet pysty täysin sataprosenttisesti todistamaan (itsellesikään), että mies valehtelee, teet suuren virheen jos syytät miestäsi pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sinä ja puolisosi on oma itsenäinen yksikkönsä. Yhdessä matkaan lähtiessä arvot ovat yleensä samat, jos niistä on juteltu. Mutta ihminen muuttuu, asioita tapahtuu, joskus tehdään myös virheitä.
Et omista miestäsi. Et voi hallita hänen elämäänsä etkä pakottaa häntä mihinkään. Hänen yksityisenä pitämänsä asiat eivät ole sinun koska papin aamen. Joko elät tämän asian kanssa tai sitten et. Voit päättää omasta elämästäsi, omista valinnoistasi, mutta et toisen.
en voi toista omistaa. Mutta mielestäni minulla on oikeus tietää jos mieheni ei ole uskollinen minulle. Eikö minulle anneta mahdollisuutta edes valita elänkö elämäni pettäjän kanssa vai en. On vain elettävä kun ei tiedä, niinkö? Sekö on oikein sitten minun oikeuteen hyvästä elämästä. Sekö olisi hyvä elämä minulle kun en vain saa tietää totuutta. Se on valheessa elämistä. Valheessa jota ei kerro kukaan minulle.AP
Ei sille voi mitään. Kaikki ei halua kertoa kaikkea, syystä tai toisesta. Mutta jos sinusta tuolta tuntuu, että et voi luottaa mieheesi kun hän ei ehkä kerro sinulle kaikkea, niin se on sinun asiasi. Ja jos sinusta tuntuu että se ei ole hyvä elämä, niin eikö se sitten ole sinun asia tehdä jotain hyvän elämäsi eteen - eikä siirtää asiaa miehen vastuulle?
onko se kaiken kertomista jos on kyse whatsapp. Eikö se ole salaamista jos sen käytön kieltää-vaikka "on jäänyt jo kiinni" sen käytöstä. Mikä ihmeen salaliitto miehelläni pitäisi olla ja oikeus silti tulla minun viereen nukkumaan joka yö! Hyi oksettaa. Totuus se on jonka jokainen tosi mies uskaltaa kertoa jos on mennyt säätämään jotain.. Ressukka se joka ei uskalla. Mutta kun tietää mikä on hinta siitä en ihmettele ettei kerro. En ole itse mikään rumilus jonka pitäisi väkisellä sietää valehtelua ja petollista miestä . AP
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kysymystä:
- Miksi miehesi haluaisi käyttää juuri whatsappia sinun pettämiseen toisen naisen kanssa? Miksi ei vain viesteilisi normaalisti tekstiviestein tai soita. Nuo tiedot voi helposti poistaa puhelimen tiedoista heti tuoreeltaan. Miksi siis nähdä enemmän vaivaa ja käyttää eri puhelinta samalla sim-kortilla..
- Miten ihmeessä "et muista", milloin mies oli ollut viimeksi paikalla whatsappissa, vaikka sen pojan puhelimen kautta näit? Luulisi noin tärkeän asian painuneen liiankin hyvin mieleen. Tämä pisti epäilemään, että et ole täysin rehellinen nyt.
Jollet pysty täysin sataprosenttisesti todistamaan (itsellesikään), että mies valehtelee, teet suuren virheen jos syytät miestäsi pettämisestä.
tiesitkö ettei tarvita sim korttia jotta voi ladata whatsapp puhelimeen. Riittää puhelinnumero. Eli sitä voi käyttää ilman sim korttiakin. Iphone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sille voi mitään. Kaikki ei halua kertoa kaikkea, syystä tai toisesta. Mutta jos sinusta tuolta tuntuu, että et voi luottaa mieheesi kun hän ei ehkä kerro sinulle kaikkea, niin se on sinun asiasi. Ja jos sinusta tuntuu että se ei ole hyvä elämä, niin eikö se sitten ole sinun asia tehdä jotain hyvän elämäsi eteen - eikä siirtää asiaa miehen vastuulle?
onko se kaiken kertomista jos on kyse whatsapp. Eikö se ole salaamista jos sen käytön kieltää-vaikka "on jäänyt jo kiinni" sen käytöstä. Mikä ihmeen salaliitto miehelläni pitäisi olla ja oikeus silti tulla minun viereen nukkumaan joka yö! Hyi oksettaa. Totuus se on jonka jokainen tosi mies uskaltaa kertoa jos on mennyt säätämään jotain.. Ressukka se joka ei uskalla. Mutta kun tietää mikä on hinta siitä en ihmettele ettei kerro. En ole itse mikään rumilus jonka pitäisi väkisellä sietää valehtelua ja petollista miestä . AP
No itsehän jos tuossa tiedät kaiken mitä tietää tarvitsee. Halveksit miestäsi uskalluksen puutteesta (jos on pitänyt jotain peliä, pelkää sinua ja reaktiotasi). Mikä sinua sitten pidättää? Halu kiusata toista sadistisesti, kun jos on pettänyt niin pitää kitua ja tunnustaa ja pyytää anteeksi ja sitten sinä vasta jätät...
Senkun lähdet. Jos tämä ei suju niin ehkä joku muu homma joskus sujuu. Sinultakin. Ja häneltäkin, jonkun vähemmän periaatteellisen ja enemmän inhimillisen ja ihmisläheisen kanssa?
Puhuin juuri mieheni kanssa asiasta. Kieltää. Ihme touhua. Voiko olla tosiaan niin ettei tulisi koskaan myöntämään. Vaisto sanoo että valehtelee. Uskomaton ihminen. AP
Mulle tuli tätä ketjua lukiessa jostain syystä Munsalan kansallispuku mieleen...
Kuvitteletko että tulee ja myöntää pettäneensä. Ei ikinä. -ex pettäjä