Miksi mies kieltää whatsapp käytön
Mies sanoo ettei ole whatsapp. Kuitenkin hänen numeron perässä näkynyt whatsapp tunnus. Miksi kieltää? Ei ole ollut koskaan käyttämässään puhelimessa kuitenkaan whatsapp käytössä.
Kommentit (68)
Antaa olla sitten. Joku syy siihen kuitenkin on jos sen käyttö pitää salata vaimoltaan. AP
Ap, jos viestiin tuli vain yksi harmaa "väkänen", niin viesti ei ole mennyt perille. Kaksi harmaata tarkoittaa että viesti on perillä, ja kaksi sinistä että se on luettu.
En osaa auttaa, sorry. Kirjoitat niin huonosti ettei sun teksteistä saa mitään selvää! Jos vähän paremmin yrittäisit kirjoittaa, niin voisit saada enemmän apuakin...
No käyttääkö se sitä sim-korttia muissa laitteissa esim. tabletissa? Mutta kyllähän sä voit siitä pojan puhelimesta katsoa onko "ollut paikalla".
Lähetit siis miehellesi viestin whatsappissa? Katsoitko samalla, milloin hän on ollut paikalla? Sillähän tämä selviää :D
Vierailija kirjoitti:
En osaa auttaa, sorry. Kirjoitat niin huonosti ettei sun teksteistä saa mitään selvää! Jos vähän paremmin yrittäisit kirjoittaa, niin voisit saada enemmän apuakin...
Mikä nyt oli epäselvää? Minä ainakin ymmärsin vallan mainiosti että ap ihmettelee miksi miehen nro on whatsapp-yhteystiedoissa jos sanoo ettei koskaan ole ko. sovellusta käyttänyt. Eli valehteleeko mies (ja jos valehtelee niin miksi) vai onko joku muu selitys.
Vierailija kirjoitti:
Lähetit siis miehellesi viestin whatsappissa? Katsoitko samalla, milloin hän on ollut paikalla? Sillähän tämä selviää :D
sori, tämä vaikuttaa todella sekoilulta jo. Tiedän! Näkyi että oli ollut paikalla mutta aikaa en muista. Joo tiedän nyt että mua on vedätetty ja lujaa. Minä olen uskonut miestäni enemmän kuin kännykkää:( mistä näin hänellä olevan whatsapp. Poikani sanoi että isikin käyttää whatsapp. Sen jälkeen olen asiaa yrittänyt kysyä häneltä. Tämän viestin kysymyksen tarkoitus oli, miksi kieltää sen käytön jos ei salattavaa?? Tietotekniikka alalla mieheni, eli osaa temput näköjään..AP
No lataat sitten omaankin puhelimeesi whatsappin ja lähetät miehellesi viestin, että jaa, näköjään sulla on sittenkin tämä käytössä.... katsot miten reagoi.
Onpa outoa että valehtelee sulle vaikka pojan kanssa juttelee siellä. Jos pelkäisi "jäävänsä kiinni" niin miksi laittaisi pojallenne viestiä siellä? Sanot nyt vaan miehellesi että "Tiedän, että sinulla on whatsapp, kun juttelet pojalle siellä".
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat vähän sekopäältä
sanoo pettäjämies kun vaimo epäilee jotain...
No vidduako se sulle kuuluu käyttääkö vai ei? Jos ei halua sun kans whatsappailla, koska oot pain in the ash?
Vierailija kirjoitti:
No vidduako se sulle kuuluu käyttääkö vai ei? Jos ei halua sun kans whatsappailla, koska oot pain in the ash?
ash? :D
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat vähän sekopäältä
eiköhän se mieheni ole sekaisin jos ei tiedä onko ottanut whatsapp käyttöön eikä edes ihmettele jos se löytyy pojan whatsapp listalta;) eli olette suurin osa sitä mieltä että vaimo sekoilee ja mies ei vedätä..AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sori, tämä vaikuttaa todella sekoilulta jo. Tiedän! Näkyi että oli ollut paikalla mutta aikaa en muista. Joo tiedän nyt että mua on vedätetty ja lujaa. Minä olen uskonut miestäni enemmän kuin kännykkää:( mistä näin hänellä olevan whatsapp. Poikani sanoi että isikin käyttää whatsapp. Sen jälkeen olen asiaa yrittänyt kysyä häneltä. Tämän viestin kysymyksen tarkoitus oli, miksi kieltää sen käytön jos ei salattavaa?? Tietotekniikka alalla mieheni, eli osaa temput näköjään..AP
No jos on tietotekniikka-alalla, niin luulisi keksineen jonkun fiksumman tavan kommunikoida mahdollisen salarakkaan kanssa, tai tehdä jotain muuta hämäräperäistä, mitä nyt ikinä epäiletkään, kuin whatsapp, josta heti näkyy milloin käyttäjä on ollut paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa että valehtelee sulle vaikka pojan kanssa juttelee siellä. Jos pelkäisi "jäävänsä kiinni" niin miksi laittaisi pojallenne viestiä siellä? Sanot nyt vaan miehellesi että "Tiedän, että sinulla on whatsapp, kun juttelet pojalle siellä".
ei ole jutellut siellä pojalleni mutta numero on löytynyt pojan whatsapp listalta, johon poika totesi että isikin käyttää. Äidin eli minun numeroa sieltä ei löytynyt kun en käytä whatsapp. Kysyin miksi salannut sen minulta ja kieltää edelleen?? Pettääkö? Sitäkö tässä pitää miettiä seuraavaksi?? AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole jutellut siellä pojalleni mutta numero on löytynyt pojan whatsapp listalta, johon poika totesi että isikin käyttää. Äidin eli minun numeroa sieltä ei löytynyt kun en käytä whatsapp. Kysyin miksi salannut sen minulta ja kieltää edelleen?? Pettääkö? Sitäkö tässä pitää miettiä seuraavaksi?? AP
siis ei mieheni numero ole enää tällä hetkellä siellä whatsapp. Se hävisi sieltä kun aloin kysellä asiasta sen jälkeen. Tällä hetkellä sitä ei näe ainakaan pojan puhelimella enää! Mutta se oli siellä ja edelleen kysyn miksi salasi sen eikä ladannut sitä käyttöpuhelimeensa jos käytti sitä? Kun kaikki tuntemani ihmiset lataavat sen omaan käyttöpuhelimeen, kuten poikanikin. AP
No salaa sen takia että keskustelee sielä jonkun kanssa eikä halua että sinä tiedät siitä!
Voi tsiisus.