Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies kieltää whatsapp käytön

Vierailija
29.10.2015 |

Mies sanoo ettei ole whatsapp. Kuitenkin hänen numeron perässä näkynyt whatsapp tunnus. Miksi kieltää? Ei ole ollut koskaan käyttämässään puhelimessa kuitenkaan whatsapp käytössä. 

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No salaa sen takia että keskustelee sielä jonkun kanssa eikä halua että sinä tiedät siitä!

eli kenen jonkun naisenko? Sitäkö tämä tarkoittaa? AP

Vierailija
42/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No salaa sen takia että keskustelee sielä jonkun kanssa eikä halua että sinä tiedät siitä!

lisään vielä hänen puhelin jota käyttää on työpuhelin. Puhelut viestit ei maksa hänelle mitään sen kautta. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko naisen tai miehen emme voi sitä tietää. Jos viestittely seksuaalisessa mielessä on mielestäsi pettämistä niin ilmeisesti pettää sinua. Ja jos pettäminen on teidän suhteessa kamala asia niin sitten teidän suhde varmaankin kaatuu. Totuuden tietää vain sun miehes.

Vierailija
44/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä me palstalaiset ei kyllä kristallipalloistamme nähdä, eikä meidän whatsupista... Voi olla mieskin, tai miksei joku poika tai tyttö. Tai transu. Tuskin kuitenkaan koira, kissa tai papukaija - ne kun huonosti oppii toin käytön.

Vierailija
45/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo mieheltä aika outoa käytöstä. Jotain se haluaa salata.

Vierailija
46/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten kysy suoraan että miksi halusi salata että on joskus käyttänyt whatsappia?

Vierailija
47/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joko naisen tai miehen emme voi sitä tietää. Jos viestittely seksuaalisessa mielessä on mielestäsi pettämistä niin ilmeisesti pettää sinua. Ja jos pettäminen on teidän suhteessa kamala asia niin sitten teidän suhde varmaankin kaatuu. Totuuden tietää vain sun miehes.

jos hän viestittelee jollekin, vaikka tuntemattomalle naiselle, se on pettämistä jos se pitää tehdä salassa ja vielä ei oman puhelimensa kautta. Olen rikki jo nyt vaikka teistä joistakin tämä voi olla pikku murhe vain. Olen kysynyt sata kertaa ja lopulta joudun täältä asiaa kysymään kun miehelläni ei ole ollut pokkaa kertoa.AP

Vierailija
48/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten kysy suoraan että miksi halusi salata että on joskus käyttänyt whatsappia?

olen kysynyt mutta hän jyrkästi kieltää käyttäneensä ikinä sitä. AP

Vierailija
49/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos hän viestittelee jollekin, vaikka tuntemattomalle naiselle, se on pettämistä jos se pitää tehdä salassa ja vielä ei oman puhelimensa kautta. Olen rikki jo nyt vaikka teistä joistakin tämä voi olla pikku murhe vain. Olen kysynyt sata kertaa ja lopulta joudun täältä asiaa kysymään kun miehelläni ei ole ollut pokkaa kertoa.AP

Etkä täältäkään voi vastausta saada, kaiketi tuon ymmärrät.

Kun et kerran voi mieheesi luottaa, on sinun paras siis erota. So simple. Vai eiks sulla ole munaa erota?

Vierailija
50/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että sulla on tuska päällä muuta vastaus on se minkä olet nyt saanut. Jos ei miehesi koskaan kerro sinulle asiasta niin et saa tietää totuutta. Tai sitten uskot miestäsi ja annat asian unohtua. Joskus on pakko luottaa.
Vaikka miehesi olisi pettänyt sinua niin varmasti rakastaa sua ja haluaa olla kanssasi jos niin sanoo.

Vierailija
51/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun et kerran voi mieheesi luottaa, on sinun paras siis erota. So simple. Vai eiks sulla ole munaa erota?

pitäisikö minun siis vain edelleen luottaa miehen sanaan? Vai? Onko tässä muka vielä pienintäkään toivoa että minä olisin nyt väärässä ja mieheni ei valehtele? En voisi elää valehtelijan kanssa.. AP

Vierailija
52/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että sulla on tuska päällä muuta vastaus on se minkä olet nyt saanut. Jos ei miehesi koskaan kerro sinulle asiasta niin et saa tietää totuutta. Tai sitten uskot miestäsi ja annat asian unohtua. Joskus on pakko luottaa.
Vaikka miehesi olisi pettänyt sinua niin varmasti rakastaa sua ja haluaa olla kanssasi jos niin sanoo.

en voisi antaa pettämistä anteeksi. Ei kukaan joka toista rakastaa petä. AP

Vierailija
53/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitäisikö minun siis vain edelleen luottaa miehen sanaan? Vai? Onko tässä muka vielä pienintäkään toivoa että minä olisin nyt väärässä ja mieheni ei valehtele? En voisi elää valehtelijan kanssa.. AP

No niinhän tuossa ei sanottu. Vaan että kun et luota niin et luota, eroa. Me ei täällä voida tietää valehteleeko sun mies ja mistä syystä. Piste. Mutta luottamuspula on syy erota, ja ihan selvästihän tuossa noin on jo käynyt.

Vierailija
54/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän tuossa ei sanottu. Vaan että kun et luota niin et luota, eroa. Me ei täällä voida tietää valehteleeko sun mies ja mistä syystä. Piste. Mutta luottamuspula on syy erota, ja ihan selvästihän tuossa noin on jo käynyt.

tiedän. Niinhän se on. Ahdistaa suunnattomasti nyt vielä enemmän tämä. AP

Vierailija
55/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pettänyt rakastamaani ihmistä. Eikä se ole vähentänyt rakkautta. Olen myös valehdellut puolisolleni. Varmasti moni on. Jotkut eivät pidä valehtelua esim pienistä asioista pahana.

Mutta rakkauteni puolisoani kohtaan vähenee kyllä kun puolusoni käyttäytyy sekopäisesti ja mustasukkaisesti. Olen valinnut puolisoni ja rakastan häntä syvästi ja vaikka olen viestitellyt seksiviestejä niin olen päättänyt olla puolisoni kanssa koska rakasta häntä valtavasti. Jokaisella ihmisellä on kuitenkin oma elämä elettävänä.

Vierailija
56/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sulle on opettanut ettet voi elää valehtelijan kanssa? Kuka on opettanut sulle että miehesi on sun omaisuutta? Kuka on opettanut sulle että jos pettää ei rakasta?

Vierailija
57/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sulle on opettanut ettet voi elää valehtelijan kanssa? Kuka on opettanut sulle että miehesi on sun omaisuutta? Kuka on opettanut sulle että jos pettää ei rakasta?

Ei kukaan ole niitä minulle opettanut. Mutta jos minä tekisin yhtäkin noista ihmiselle jonka kanssa elän avioliitossa niin en kyllä rakastaisi sitä ihmistä yhtään, enkä arvostaisi. Se on ihmisen sisällä, oman elämän arvot. Kukin päättäköön mitä ne on mutta minulla ne on nämä. Avioliitossa ei petetä. AP

Vierailija
58/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole niitä minulle opettanut. Mutta jos minä tekisin yhtäkin noista ihmiselle jonka kanssa elän avioliitossa niin en kyllä rakastaisi sitä ihmistä yhtään, enkä arvostaisi. Se on ihmisen sisällä, oman elämän arvot. Kukin päättäköön mitä ne on mutta minulla ne on nämä. Avioliitossa ei petetä. AP

Sinä olet sinä ja puolisosi on oma itsenäinen yksikkönsä. Yhdessä matkaan lähtiessä arvot ovat yleensä samat, jos niistä on juteltu. Mutta ihminen muuttuu, asioita tapahtuu, joskus tehdään myös virheitä.

Et omista miestäsi. Et voi hallita hänen elämäänsä etkä pakottaa häntä mihinkään. Hänen yksityisenä pitämänsä asiat eivät ole sinun koska papin aamen. Joko elät tämän asian kanssa tai sitten et. Voit päättää omasta elämästäsi, omista valinnoistasi, mutta et toisen.

Vierailija
59/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsellä lähtisi mies vaihtoon. Meillä ei valehdella mistään, piste. Onhan tuo aika selvää että pettää sua, miksi muuten valehtelisi tuollaisesta?

Vierailija
60/68 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sinä ja puolisosi on oma itsenäinen yksikkönsä. Yhdessä matkaan lähtiessä arvot ovat yleensä samat, jos niistä on juteltu. Mutta ihminen muuttuu, asioita tapahtuu, joskus tehdään myös virheitä.

Et omista miestäsi. Et voi hallita hänen elämäänsä etkä pakottaa häntä mihinkään. Hänen yksityisenä pitämänsä asiat eivät ole sinun koska papin aamen. Joko elät tämän asian kanssa tai sitten et. Voit päättää omasta elämästäsi, omista valinnoistasi, mutta et toisen.

en voi toista omistaa. Mutta mielestäni minulla on oikeus tietää jos mieheni ei ole uskollinen minulle. Eikö minulle anneta mahdollisuutta edes valita elänkö elämäni pettäjän kanssa vai en. On vain elettävä kun ei tiedä,  niinkö? Sekö on oikein sitten minun oikeuteen hyvästä elämästä. Sekö olisi hyvä elämä minulle kun en vain saa tietää totuutta. Se on valheessa elämistä. Valheessa jota ei kerro kukaan minulle.AP