Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anu kiusaa ihan aiheesta Maria Veitolaa

Vierailija

Ymmärtää ehkä paremmin miten itse kiusasi Hakkaraiasta edellisessä jaksossa

Sivut

Kommentit (116)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ai, että jos on hyvä syy niin kiusaaminen on ok? Tämänkö opetat myös lapsillesi? 

Kiusaajaa varmaan saa kiusata takaisin

Vierailija

Mä olen vähän huonosti katsonut ko. ohjelmaa. Yleensä olen nähnyt vasta ihan lopusta. Mun mielestä Maria on poikkeuksetta kehunut sitä ihmistä, jonka luona on ollut. Myös hänen läheisiään, keitä on yöpymisen aikana tavannut. Kyllähän hän kyselee niistä asioista, joista ko. henkilö on ollut tapetilla ja julkisuudessa (mm. Hakkaraisen juopottelut ym.), mutta se lienee tarkoituskin. Mulla on sellainen kuva, että ihan hyvällä maulla tehty ja lämminhenkinen ohjelma.

Eli siinä mielessä on mun meilestä ala-arvoista, jos Anu alkaa ehdottelemaan Marialle jotain kauneusleikkauksia! Sehän on ihan törkeää. En kyllä ole nähnyt ko. jaksoa, vai tuleeko se tänään...?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vähän huonosti katsonut ko. ohjelmaa. Yleensä olen nähnyt vasta ihan lopusta. Mun mielestä Maria on poikkeuksetta kehunut sitä ihmistä, jonka luona on ollut. Myös hänen läheisiään, keitä on yöpymisen aikana tavannut. Kyllähän hän kyselee niistä asioista, joista ko. henkilö on ollut tapetilla ja julkisuudessa (mm. Hakkaraisen juopottelut ym.), mutta se lienee tarkoituskin. Mulla on sellainen kuva, että ihan hyvällä maulla tehty ja lämminhenkinen ohjelma.

Eli siinä mielessä on mun meilestä ala-arvoista, jos Anu alkaa ehdottelemaan Marialle jotain kauneusleikkauksia! Sehän on ihan törkeää. En kyllä ole nähnyt ko. jaksoa, vai tuleeko se tänään...?

Sanoi moneen kertaa ettei pidä Hakkaraisesta ja haukkui maalaiseksi.

Vierailija

Veitola on itse kotoisin Imatralta. :D Ehkä hänelle maalainen on haukkumasana, kun on pienestä ja kurjasta kaupungista kotoisin?

Vierailija

Sen verran ärsytti Marian "Sä näytät ihanalta. Prinsessalta. Ehkä vähän Stiina Saariston maalaukselta."- kommentti Tuksulle, että ihan kiva kun sai vähän nenilleen.

Vierailija

Katsoin pätkän sitä saagimin akan horinaa. Olipa niin vastenmielinen että pthyi, sylettävä ämmä. Tuommoisen saisi heittää niska perse otteella rajan yli ja passiin leima, poistettu käytöstapojen puutteen vuoksi. Todellinen wt.

Vierailija

Maria taitaa olla sitä suorapuheista "pikku myy"-ihmistyyppiä, joka saa itse sanoa mitä tykkää, mutta ei kestä sitä jos joku sanoo takaisin.

Vierailija

Marialle Hakkaraisen nälviminen tuntui olevan kovasti sopivaa mutta ei kestä itseensä kohdistuvaa kiusaamista ollenkaan

Vierailija

Nokkiminen tuntuu pahalta. Muistelen nähneeni todella ilkeän ja ala-arvoisen haastattelua jossa Maria Veitola nokki masentuneen oloista Johanna Tukiaista oikein virne suupielessä "tooksoussaan",

Oliko näin, että Veitola mm. nolasi vieraansa surutta  koko kansan edessä vertaamalla vierastaan johonkin Stiina Saariston naisfiguurimaalaukseen ?

Kuinka joku voi tehdä tuollaista toiselle suorassa lähetyksessä ja miksi?

Ohjelman jälkeen oli pitkään tyhjä olo kotikatsomossa.

Toivottavasti Johanna Tukiainen katsoo vuorostaan omassa kotikatsomossaan kun Anu Saagim antaa maistaa "tyyli-ikonin" omaa lääkettään.

Paitsi että julkisessa tiedossa on jo mediankin perusteella saagimin käytöstavat, kyllä veitolakin ne varmaan tiesi, vaikka nyt muka heristellään sormea tyyliin että hyi hyi kyllä oli kamalaa ja itketti kun oli niin ilkeä mulle  - hyvää showta ja katsojia pukkaa.

Veikkaan, että nämä kaksi kaunotarta oikeasti vielä löytävät "sielunsisaruuden" ja tekevät jonkun huippumenestysproggiksen yhdessä tulevaisuudessa esim. tyyliin "nyt stailaa  anu marian" , ihmettelen elleivät hyödynnä tätä mediahuomiota eli ilkeyden vuoksi valokeilassa, jotkut ihmiset (katsojat) kun nauttivat pirullisuudesta ihan täysillä, siksi näitä katsotaan.

Vierailija

En tykkää Veitolasta, koska hän on mielestäni ollut välillä tarpeettoman ilkeä ja en tykkää muutenkaan sellaisesta piilovittuilevasta tyylistä. Mut mitä olen nyt toisella silmällä katsonut tuota ohjelmaa niin on ollut mielestäni ihan asiallinen. Anu Saagim sen sijaan on niin törkeä akka monella tavalla että ei kyllä heru mitään ymmärrystä... Haukkuu toisen ulkonäköä kun muuhun ei vissiin rahkeet riitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat