Miten torjut naisen joka selvästi sua haluaa mutta
Miten torjut naisen joka selvästi sua haluaa mutta
klo 16:52 | 8.10.2015
josta et ole viehättynyt? Toivoisin että torjuminen olisi hienotunteista, mutta suoraa. Mulla ei ole huono itsetunto, ja pokailen usein miehiä. Pakkeja tulee välillä. Mutta sillon toki kirpasee jos oikeasti olen kiinnostunut toisesta. Imarteleeko miestä ollenkaan jos nainen suorasukaisesti ehdottelee?
Sivut
Miehet ovat kovia päällisin puolin uhoamaan, mutta todellisuudessa ovat kamalan säikkyjä. Pelkäävät aivan paskat housussa suorasukaisia naisia kun olisi tositoimet edessä, eivätkä uskalla vähän seikkailla ja panna esimérkiksi baarin vessassa. N25
"Anteeksi, mutta en ole kiinnostunut"
Kondomit on keksitty...
Lähinnä kuvottaa jos joku läski tulee ehdottelemaan. Tietysti se on miehen vika kun vahva itsenäinen syöttöporsas ei innosta.
Millaisia pakkeja olet saanut?
Suostun aina ;)
Mä myös olen suorapuheinen nainen ja otan rohkeasti kontaktia silloin, jos kiinnostava mies kyseessä. Yleensä katsekontakti riittää tai hymy tai juttelu. Olen joskus kyllä sanonut suoraankin, että olen kiinnostunut sinusta./ sinulla on kiva hymy/ näytät mielenkiintoiselta tjtn. Varatuille miehille en kyllä koskaan tekisi noin, vaan selvitän siviiliasteen. Olen ollut sinkku muutaman kuukauden ja nyt vireillä mukavaa viestittelyä sellaisen miehen kanssa, johon otin itse kontaktia ensin.
Olen itsevarma ja huomannut, että moni mies mieluummin katselee kuin ottaa kontaktia.Baareissa kyllä lähestytään, mutta harrastutsen parissa ei juuri lainkaan. Rohkeutta, miehet!
Minähän panen kaikkea naispuolista mikä liikkuu. En torju, vaan juon sen naisen kauniiksi.
Et sinä mikään mies ole, vaan joku katkera seinäruusu-ämmä. Ja se, että nainen on vähän lutka on jokaisen miehen unelma.
Tunnusta vaan, että olet impotentti!
Kyllä ovat, mutta haluavat aina mennä kotiin panemaan! N25
Oletko homo, kun ei kiihota nainen jolla on 'perse valmiina pystyssä'?
Sivut