Miten voisin saada tyttöystävän? Olen ikisinkku.
En siis kelpaa naisille, miten voin omaa tasoani nostaa jotta saisin kauniin naisen? En halua rumaa tai ylipainoista naista joten heille annan pakit aina.
Onko ainoa keino kouluttautua lisää jotta palkka nousee ja salille lihaksia kasvattamaan jotta näytän paremmalle?
Kommentit (25)
Ei niitä noin vain mistään tyhjästä saa. Asian eteen pitää nähdä itse vaivaa.
Etkö nyt käsitä, että kaunis ei sinua huoli? Ilmeisesti olet myös tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Et huoli rumaa tai ylipainoista naista, mutta kauniiden naisien pitäisi huolia sinut. Miksi ihmeessä?
En huoli rumaa tai ylipainoista naista koska en ole itse alhaista tasoa. Olen korkeakoulutettu,keskituloinen ja keskitasoa ulkonäöllisesti. Kyllä minä voin kauniin naisen saada.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et huoli rumaa tai ylipainoista naista, mutta kauniiden naisien pitäisi huolia sinut. Miksi ihmeessä?
En huoli rumaa tai ylipainoista naista koska en ole itse alhaista tasoa. Olen korkeakoulutettu,keskituloinen ja keskitasoa ulkonäöllisesti. Kyllä minä voin kauniin naisen saada.
Ap
Ei stana taas tää sama hyypiö...
Nainen ei ole tuote, jonka saat täyttämällä raksi ruutuun-menetelmällä tietyt ominaisuudet tai saavutukset ja sitten jostain automaatista putkahtaa nainen palkinnoksi siitä, että olet suorittanut normaalia elämässä vaadittavia asioita.
Ainoa tapa saada nainen on olla hurmaava ja onnistua hurmaamaan joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tästä voidaan siis päätellä, että vika on luonteessa, kun kerran muut puitteet ok tasoa. Kasva ihmisenä, menee varmaan hetki.
Oletko hyvää seuraa, avulias ja huomaavainen? Minusta kuulostaa, että sun kannattaisi panostaa niihin. Esimerkiksi keskustelutaidosta on paljon kirjoja saatavilla. Koulutus ja palkka vaikuttaa olevan kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hyvää seuraa, avulias ja huomaavainen? Minusta kuulostaa, että sun kannattaisi panostaa niihin. Esimerkiksi keskustelutaidosta on paljon kirjoja saatavilla. Koulutus ja palkka vaikuttaa olevan kohdillaan.
Tää tyyppi hakee edustuskäyttöön sopivaa naista 0e/kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mikset ole jo saanut? Joku vikahan sinussa on, taidat olla sosiaalisesti niin hyypiö, että kaikki naiset juoksee karkuun.
Jaa-a. Kaunis suomalainen vaimoni iski minut, joten ei ole tarvinnut edes etsiä. Ehkä oma tasosi ei riitä kauniimmille naisille, eivät he ihan ketä tahansa kelpuuta. Tasoa voi nostaa ihan pikkujutuilla.
Naiset arvostavat tavoitteellista miestä, joka tietää mitä haluaa. Siten opiskelu eteenpäin on ainakin eduksi. Yleisesti puhtaus, siisteys, hyvät tavat ja toisen huomioon ottaminen ovat ihan perusjuttuja. Vaatteissa ei mitään pappavaatteita, ota joku nainen makutuomariksi vaateostoksille. Ei kannata feikata, oma itsensä riittää. Mene harrastuksiin tai töihin, joissa tapaa naisia.
t. Asian eteen aikanaan paljon töitä tehnyt
Mikänäitä saatanansekopäitä vaivaa ku heti lauantain aamupäivästä jatkuu se sama saatanana ruikutus mikä ei koskaan lopu?
istutteko te koneen ääressä kopypastet valmiina?
Kuvauksesi perusteella olet keskitason (amk koulutus, keskitulot, keskimääräinen ulkonäkö) mies, mutta haluat kauniin naisen joita on ehkä 5 - 10% naisista, kauneuden määritelmästä riippuen. Sun pitää kuulua top 5 - 10% miehiin jotta saisit sellaisen naisen, ei riitä että on keskimääräinen.
Vierailija kirjoitti:
Näille miehille on useasti sanottu et tämän kesän voisi käyttää hyväntekeväisyyden parissa. Sosiaalisuutta EI opita kirjoista vaan menemällä ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksesi perusteella olet keskitason (amk koulutus, keskitulot, keskimääräinen ulkonäkö) mies, mutta haluat kauniin naisen joita on ehkä 5 - 10% naisista, kauneuden määritelmästä riippuen. Sun pitää kuulua top 5 - 10% miehiin jotta saisit sellaisen naisen, ei riitä että on keskimääräinen.
Ite haluatte somekelpoisia naisia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kysymys kuului, että miksi kauniiden naisien tulisi hyväksyä SINUT? Noilla spekseillä sulla ei ole mitään annettavaa eikä se muutu miksikään hauista kasvattamalla
Voit joko jatkaa etsimistä, kunnes löydät naisen, joka jakaa tuon maailmankuvasi.
Tai sitten sivistä itseäsi: lue kirjoja, kuuntele radiokeskusteluja ja podcasteja, osallistu keskustelukerhoihin ja muihin sosiaalisiin tapahtumiin. Opettele kuuntelemaan ja yritä ymmärtää kanssaihmisiäsi. Laajenna kokemusmaailmaasi. Jos on varaa, niin käy keskustelemassa psykoterapeutilla kanssaihmisten kohtaamisesta ja harjoittele sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mene kielikurssille, kokkauskurssille, kirjastoon, konsertteihin, festareille, vapaaehtoistöihin vaikka kun kunnassasi järjestetään katujuhlia.