Miehen (haave)elämää VOL 1

Pessimisti ei pety

Rankka työpäivä liikenteessä takana, nyt toimistolla, posti, mieli ja kännykkä tsekattu.  Takki tyhjä, mutta lähtee hyvillä mielin kohti kotia ja haaveilen unelmaillaksi seuraavaa;

- alkuillasta seurustelua vaimon kanssa ja iltakävely tms.

- siihen sekaan sopiva määrä kotitöiden tekemistä jaksamisen mukaan

- 21.45 jalkapallomatsin katsomista kisastudiomeiningillä eli juotavaa ja pientä purtavaa

- illan kruunaa lämminhenkinen rakastelu rakkaan vaimon kanssa.

Pettymyksiä tiedossa :D .

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Rankka työpäivä liikenteessä takana, nyt toimistolla, posti, mieli ja kännykkä tsekattu.  Takki tyhjä, mutta lähtee hyvillä mielin kohti kotia ja haaveilen unelmaillaksi seuraavaa;

- alkuillasta seurustelua vaimon kanssa ja iltakävely tms.

- siihen sekaan sopiva määrä kotitöiden tekemistä jaksamisen mukaan

- 21.45 jalkapallomatsin katsomista kisastudiomeiningillä eli juotavaa ja pientä purtavaa

- illan kruunaa lämminhenkinen rakastelu rakkaan vaimon kanssa.

Pettymyksiä tiedossa :D .

Todellisuudessa iltasi menee varmaan näin:

- Menkat, kävele ihan kuule vaan itsekses. Etkä sä mitää kävellä ehdi, vessan lavuaarin hajulukko pitää tyhjentää, se on täynnä limaisia hiuksia.

- etkö vieläkään ole korjannut sitä keittiön kaapin saranaa? Ja se ryijy odottaa yhä ripustamista seinälle. Hopihopi.

- Liviltä tulee Unelmien poikamies, älä edes unta näe että kääntäisit jollekin muulle kanavalle. Ja viikolla et juo kaljaa. Etkä syö sipsejä. Saatana, sullahan on kohta isompi maha kuin mulla, vaikka mulla on vaan 30 ylimääräistä raskauskiloa. Eikä synnytyksestä ole kuin 20 vuotta.

- Mulla on menkat. Ja vaikkei oliskaan, niin en tuon unelmien p-miehen jälkeen kyllä tuollaista ukon rohjaketta tee mieli. Eikä juuri muuloinkaan.

Vierailija

Mahdollinen skenaario t ap:

Luulen, että ajan viettäminen vaimon kanssa on kotitöiden tekoa. Kun mikään määrä ei koskaan ole riittävä, niin tulee tapahtumaan tänäänkin ja pientä piikkiä siitä tulossa.

Suomi häviää matsin jollain viime hetken perseilyllä ja kun siirtyy pelin jälkeen makkariin, niin vaimo jo vetelee sikeitä tai lemmiskely on viimeinen asia, mitä hän haluaa tehdä.

Vierailija

Toi peli on niin myöhään, että en edes ymmärrä, miksi kuvittelet vaimon pysyvän hereillä. Saati jaksavan rakastella. Arki-ilta ja aikainen herätys aamulla.

Vierailija

kuulostaa kivalta, ap. tuo sopisi mullekin. ainoastaan sen jalkapallomatsin joutuisit katsomaan yksin, varmaan lukisin kirjaa tai surffaisin netissä sen aikaa. min miestä on turha houkutella kävelylle tai sänkyyn. t. työhullun vaimo

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat