Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma, potilaat eivät vastaa kun soitan tuntemattomasta numerosta.

Vierailija
02.10.2015 |

Olen terveyskeskuslääkäri ja soitan potilaille niin, että näkyy tuntematon numero soittaa. Jonkin aikaa soitin niin, että numero näkyi, mutta sitten potilaat rupesivat soittelemaan kesken vastaanoton, eikä se nyt käy. Tänäänkin eräs äiti oli pyytänyt kiireellisesti ottamaan yhteyttä lapsensa asiassa - ei vastannut puhelimeen - 3 kertaan soitin. Samoin erääseen pienkotiin yritin soittaa pyynnöstä heidän asukkaansa röntgenkuvista (ranteessa murtuma), ei vastattu. 

Vastaatko sinä tuntemattoman numeron soittaessa?

Kommentit (247)

Vierailija
241/247 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan. Osaan sanoa tiukan EIn, jos soittaja on puhelimyyjä. 

Suottako nälle nyt eitä sanomaan. Yritä vain houkutella näitä puhelinseksiin tai ala muuten oudoksi, niin varmasti pikapikaa menee linja kiinni

Vierailija
242/247 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vastaan!

Sama ongelma on minulla, kun olen opettaja eikä ole edes omaa työuhelinta. Joudun siis joko laittamaan oman numeron salaiseksi tai soittamaan opettajainhuoneen luurista. Eivät vastaa ja sen kyllä tietää, millaiset perheet eivät vastaa

Puhelinmyyjille voi heti sanoa Ei kiitos ja lopettaa puhelu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/247 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis että mitä?

Totta helvetissä vastaan kun puhelin soi.

Ihan kuten menen avaamaan oven jos ovikello soi. Mitäs minä pelkäisin?

Sama. Jos tuntematon soittaa, sanon vain haloo. Mutta esim. lääkärin soiton ajankohdan yleensä tietää etukäteen.

Ovikellon soidessa menen tietysti katsomaan kukahan siellä on. Olisi monet kukat jääneet saamatta jos en olisi ollut utelias. N77.

Vierailija
244/247 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa puhelin mulla automaagisesti estää puhelut tuntemattomilta.

Vierailija
245/247 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2015 aloitus. Et uudempaa löytänyt?

Vierailija
246/247 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odotan puhelua niin vastaan.

Vierailija
247/247 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2015 aloitus. Et uudempaa löytänyt?

Ongelma on edelleen olemassa. Kysyin lääkäriltäni, mistä numerosta hän soittaa kun kertoi soittavansa jos tahdistin ilmoittaa jotain poikkeavaa, niin vastasi puhelun voivan tulla mistä numerosta tahansa. Eikö lääkäreille ja muille vastaavasta tilanteesta soittaville voi järjestää puhelinnumeroa, jotka näkyvät, mutta joihin ei voi soittaa takaisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi