Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä naisia, jotka ei saa mitään iloa kauneudenhoidosta

Vierailija
19.02.2025 |

Vaan kaikki on ensisijaisesti käytänöllistä ja mielellään mahdollisimman halpaa, hajutonta ja väritöntä.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, jota kiinnostaa mieluummin käyttää rahansa videopeleihin kuin johonkin kauneushoitoihin ja kosmetiikkaan. Saan peleistä paljon enemmän iloa.

Vierailija
2/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, jota kiinnostaa mieluummin käyttää rahansa videopeleihin kuin johonkin kauneushoitoihin ja kosmetiikkaan. Saan peleistä paljon enemmän iloa.

OMG! MOOD! XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on, että ei voi sietää hajustettuja tuotteita ja pitää elämästään yksinkertaisemmalla tavalla? On ihanan helppoa kun ei joudu ikinä kuluttamaan aikaansa itselle turhien asioiden miettimiseen ja hankkimiseen. Nykyään Hienoa suomalaista shampootakin saa hajustamattomana ja siihen on hajustamaton hoitoaine kaverina. Kun on käsittelemätön tukka, se hoituu noilla. 

Muutenkaan en usko kaikkia kosmetiikkaväittämiä. Siksi minulle puhdistus, kosteutusta ja aurinkosuoja ovat riittävät ihonhoitotoimrt kun iho ei ole sairas.

Vierailija
4/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nämä sulje toisiaan pois? Itselläni riittää aikaa molempiin ja peleihin laitan rahaa harvoin enempää kuin PS Plus Premiumin kuukausimaksun verran.

Ap

Vierailija
5/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on kiire tehdä muuta ja ei ole enää niin nuori. Nuorena joku tuote voi olla kauhean eksoottinen.

Vierailija
6/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, että ei voi sietää hajustettuja tuotteita ja pitää elämästään yksinkertaisemmalla tavalla? On ihanan helppoa kun ei joudu ikinä kuluttamaan aikaansa itselle turhien asioiden miettimiseen ja hankkimiseen. Nykyään Hienoa suomalaista shampootakin saa hajustamattomana ja siihen on hajustamaton hoitoaine kaverina. Kun on käsittelemätön tukka, se hoituu noilla. 

Muutenkaan en usko kaikkia kosmetiikkaväittämiä. Siksi minulle puhdistus, kosteutusta ja aurinkosuoja ovat riittävät ihonhoitotoimrt kun iho ei ole sairas.

Ei siinä mitään pahaa olekaan, mutta minusta tuo on ankeaa.

Ap

Vierailija
7/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa kerta kaikkiaa mitään iloa siitä. Turhanoloista, tylsää hommaa. Siksipä en ole lähes 20 vuoteen harrastanutkaan mitään kauneudenhoitoa. Ei kiinnosta. 

Vierailija
8/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä sinä ymmärrät yhtään mitään?

Vierailija
9/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on kiire tehdä muuta ja ei ole enää niin nuori. Nuorena joku tuote voi olla kauhean eksoottinen.

Ok.

Vierailija
10/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäössä ei ole kehumista ja joutuu pakosta puunaamaan itseään joka päivä melko kauan näyttääkseen työelämäkelpoiselta, ei siitä kyllä erityistä nautintoa saa. Ihanaa sheivata, nyppiä ihokarvoja, käyttää montaa ihovoidetta, ja silti näyttää petolinnun perseeltä.

Vierailija
11/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkonäössä ei ole kehumista ja joutuu pakosta puunaamaan itseään joka päivä melko kauan näyttääkseen työelämäkelpoiselta, ei siitä kyllä erityistä nautintoa saa. Ihanaa sheivata, nyppiä ihokarvoja, käyttää montaa ihovoidetta, ja silti näyttää petolinnun perseeltä.

Kandee nukkua ja käydä ihotautilääkärillä. Suihkussa. Siinä se.

Vierailija
12/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihi

Vierailija
13/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä jotakuta voi kiinnostaa muiden tekemiset tai tekemättä jättämiset noin paljon? Tätä minä en ymmärrä.

Vierailija
14/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnonkaunis. Peseydyn ja käytän samaa kosteusvoidetta kasvoihin ja käsiin. Muutamiin juhliin olen käynyt ammattimeikkaajalla. Ei vaan kiinnosta. Aviossa yli 20 vuotta. Ei tarvitse yrittää tehdä vaikutusta keneenkään.

Vierailija
15/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää taitaa mennä kyllä toisin päin :D Jos näyttää petolinnun perseeltä, niin on turhaa edes yrittää millään kosmetiikalla ulkonäköään parantaa.

Ap

Vierailija
16/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnonkaunis. Peseydyn ja käytän samaa kosteusvoidetta kasvoihin ja käsiin. Muutamiin juhliin olen käynyt ammattimeikkaajalla. Ei vaan kiinnosta. Aviossa yli 20 vuotta. Ei tarvitse yrittää tehdä vaikutusta keneenkään.

Erikoinen tuo kommentin loppuosa.. Kun on aviossa, niin ei tarvitse yhtään välittää siitä miltä näyttää?

Ap

Vierailija
17/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta rahanmenoa ja aikaakin kuluu. Tykkään kyllä meikata mutta kaikki muu on tylsää ja teen vaan koska pakko. 

Vierailija
18/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun iho on todella herkkä eikä mulle sovi useimmat aineet. Olen onnellinen, kun löydän sopivan ja käytän sitten sitä.

Meikkaamisesta en tykkää, en tykkää siis siltä, miltä meikki tuntuu iholla. Plus olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni ilman meikkiä, en koe, että meikki mua paljoa kaunistaisi. Mulle ei myöskään ole kovin tärkeää olla kaunis. Kaunistaudun siisteillä vaateilla, väreillä, koruilla, en meikeillä.

Vierailija
19/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään pahaa olekaan, mutta minusta tuo on ankeaa.

Ap

Mitä ankeaa siinä on, että elämässä on muita mielenkiinnonkohteita?

Vierailija
20/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää taitaa mennä kyllä toisin päin :D Jos näyttää petolinnun perseeltä, niin on turhaa edes yrittää millään kosmetiikalla ulkonäköään parantaa.

Ap

No joku 70% ihmisistä näyttää petolinnun perseeltä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän