Reserviläisellä pitää olla oma ase ja oma drooni.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9a6ce7f3-d13a-4539-97f2-ef8e1ef457ad…
No niin lähdempä ostamaan oman aseen sitten ja oman droonin. Pitää ensin hakeaa kelasta toimeentulotukea sitä varten.
Kommentit (7)
Pietarissa kehityskeskustelut tulossa aloituksista päätellen 🤔
Suomessa on reserviläisillä miljoonia aseita. Tottakai ne otetaan kovassa rähinässä mukaan.
Olisi minusta hyvä idea pudottaa dronejen verotus nollaan. Mitä enemmän reserviläisillä on omia droneja ja osaamista niiden lennättämiseen sitä parempi. Tämä olisi erittäin kustannustehokas keino panostaa maanpuolustukseen.
EI PIDÄ OLLA
Missään ei sanota että pitää olla.
JOS SATTUU OLEMAAN.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku puolustaisi maata, joka ei edes anna sotilailleen tarvikkeita? Heh.
Putosit sitten tuohon AP Kaivamaan kuoppaan, heh
Ehkä onkin parempi vaan pysytellä kotona, jos noin helppoon menee
Kuka haluaa kuulua sellaiseen pelle armeijaan jonka ylipäällikkö on täysi virtsapää?
Minulla on pistooli jonka kanssa olen käynyt radalla harrastamassa tarkkuusammuntaa. Tottakai otan sen mukaan jos isoon pilliin vihelletään! Samoin otan oman makuupussin ja kumisaappaat.
Eikä kyse ole siitä, etteikö armeijalla olisi varastossa rynnäkkökiväärejä tai jalkineita. Omista saappaista tiedän, että ne on varmasti sopivat ja untuvamakuupussi on huippulaatua.
Vierailija kirjoitti:
Pietarissa kehityskeskustelut tulossa aloituksista päätellen 🤔
Ok igor
Ap on ymmärtänyt lukemansa väärin ! Ehkä pääset perunankuorijoihin..
No en aio itse mennä armeijaan. Tämä maa ei anna työpaikkaa minulle edes joten en näe syytä puolustaa maata.
Vierailija kirjoitti:
No en aio itse mennä armeijaan. Tämä maa ei anna työpaikkaa minulle edes joten en näe syytä puolustaa maata.
Harvemmin teitä venäläisiä edes huolitaan Suomen armeijaan. Toisaalta jos siihen teidän omaan hyökkäyssotaan joudut lähtemään niin ei siinä paljon haluamisesta kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa kuulua sellaiseen pelle armeijaan jonka ylipäällikkö on täysi virtsapää?
Kannattaisiko käydä jossain venäläisellä keskustelupalstalla kyselemässä?
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku puolustaisi maata, joka ei edes anna sotilailleen tarvikkeita? Heh.
Mutta ensin luovutat koko omaisuutesi ja kotisi, jotta upseereilla on bilemesta jossa vetää pään sekaisin ja tuupata hu*ria.
Vierailija kirjoitti:
Vennäällä se on ihan normaalia.
Mistä omia ohjuksia voi ostaa. Ostan velaksi niitä. Vois sen rynkynkin ostaa velaksi vaikka.