Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin vuodenaikaan haluaisit lapsesi syntyvän jos voisit vapaasti päättää?

Vierailija
07.02.2006 |

Minusta alkusyksy olisi paras: ei liian kuuma muttei liian kylmä, tarpeeksi aikaa seuraavaan kesään pudottaa paino entiselleen :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat syntyneet syys- ja heinäkuussa. Toisaalta syksykin oli ihana aika saada vauva, olen syysihminen.

Vierailija
22/31 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on kyllä hirrrrrveee ero! Heh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on melkein vuoden nuorempi kuin mitä samalla luokalla tammikuussa syntyneet. Huomaa kyllä että on nuoremman " sorttinen"

Vierailija
24/31 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmosen la on kesäkuussa.

Kokemuksesta voin sanoa, että maaliskuu oli ihana kuukausi saada vauva, ihana vaunutella kevätilmoilla.

marraskuu oli jotenkin inhottava siinä mielessä, kun oli niin kylmää ja pimeää... jouluakaan ei tullut laitettua sinä vuonna juurikaan.

Vierailija
25/31 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piditte sitä niin itsestäänselvyytenä.

-17

Vierailija
26/31 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sain keski-kesällä ja sekin oli ihan hyvä. talvella olis kamala saada, kun ei vois mennä ulos, eikä nukuttaa lasta ulkona...

Olen saanut vauvan keskellä talvea, tammikuussa. Ei menty ulos kovilla pakkasilla, mutta eipä kyllä kauheesti tehnyt mielikään mennä sinne ulos, oli hieman muutakin tekemistä kotona :-) Enkä ikinä nukuttanutkaan lastani ulkona, sisällä oli huomattavasti helpompaa nukuttaa kun sai ittekin silloin nukkua rauhassa, ilman että sai pelätä että orava tms. käy vaunuissa tms.

Eli ei se nyt niin kamalaa ollut :-)

Vierailija
27/31 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhti-touko, se onkin vielä kokematta. 2 vauvaa syntynyt keskellä talvea ja yksi heinäkuussa.

Vierailija
28/31 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneen viikkoon ehkä hyvässä lykyssä. Itse en ole kesäihmisiä ja suurin painajaiseni olisi varmaan se että olisin kesähelteillä raskaana.

Vierailija
29/31 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on talvivauva ja kesävauva ollut. Molemmissa omat hyvät ja huonot puolet.

Loppukevään vauva vois olla hyvä.

Vierailija
30/31 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain keski-kesällä ja sekin oli ihan hyvä. talvella olis kamala saada, kun ei vois mennä ulos, eikä nukuttaa lasta ulkona...

Vierailija
31/31 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on syntynyt toukokuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi