Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten yleensä ollaan ystäviä äitien kesken?

Vierailija
31.01.2006 |

Mulla ei ole oikeastaan ollut hyviä naisystäviä peruskoulun jälkeen, naimisiin mentyäni ja lapsen saatuani ei oikeastaan ketään ystäviä. Nyt ollaan muutettu uudelle paikkakunnalle ja ajattelin että olisihan se ihan kiva tutustua johonkuhun. Esikoinen käy srk:n kerhossa ja oon siellä ovella jutellut yhden mukavalta vaikuttavan äidin kanssa. Tänään se sitten kutsui minut käymään ja vierailun " ohjelma" oli kyllä aika järkytys mulle. Pisti mut nimittäin siivoomaan sotkuista kotiaan ja ripustamaan verhoja. Ruokaakin oli luvannut tarjota, mutta siinäkin jouduin auttamaan että ylipäänsä ehdittiin syödä. Kehui vielä miten mukavaa on kun äidit auttaa toisiaan. Mun naamalta kyllä varmaan järkytys näky. Onko tuollanen ihan tavallista? Mä en ainakaan kehtaisi ketään kutsua kotiini ilman että olen siivonnut ja laittanut ruuat ihan itse. Enpä teidä viitsinkö edelleenkään ystävystyä jos se tuollaiseksi menee...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisi tollaiseen paikkaan. No voithan kokeeksi pyytää hänet teille ja laittaa hommiin;)

Vierailija
2/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en vaan tiedä miten jakossa suhtautuisin... pitäiskö ruveta välttelemään ja juttelemaan toisten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ookkaan aikasemmin näin kirjottanu mut en voi vastustaa,

Että Porvoossako tällaisia vierailuja.. Kuullostaa oikeesti ihan trollilta, ei todellisessa elämässä tällasta tapahdu, eihän?

Vierailija
4/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän yh? Mutta olisi silti voinut kysyä etukäteen apua, kun eihän tollaisessa tilanteessa kehtaa kieltäytyä... Ruokaa me kyllä kaikki kaverukset tehdään aina porukalla. Musta olisi outoa, että " emäntä" aina kokkailisi koko poppoolle yksin ja passaisi tasavertaisia vieraita. Minusta äitikaverit eivät ole virallisella kyläilyllä vaan seurana, siksi minusta on luonnollista kokkailla yhdessä (kumman perheen luona sitten ikinä päivisin ollaankin). Olen myös usein jakanut ruoat, eli toinen tekee esim. lämpimän ruoan ja toinen tuo jälkkärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi