Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku outo fakta itsestäsi

Vierailija
12.09.2015 |

Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.

Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.

Kommentit (579)

Vierailija
201/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole syönyt muuta kuin suklaata lapsuudenkodista muuton jälkeen, eli 9 vuoteen... Todella häpeällistä ja on ihme ettei se vielä näy, eikä tunnu, eikä onneksi näy edes labrakokeissa... Haluaisin toisaalta oppia syömään muutakin.

Eikö tuolla menolla jo tule puutostauteja, tuntuu uskomattomalle.

Vierailija
202/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun otan kananmunia kennosta, järjestän jäljelle jäävät munat symmetrisesti. Tämän takia joudun usein ottamaan yhden lisää tai vähemmän kuin mitä olin ajatellut ensin. Ostan mieluiten isoja kennoja, joissa on kolme riviä kahden sijasta, koska niissä järjestely on helpompaa.

Ei oo totta, meitä munakennohulluja on useampikin jo nyt ässä ketjussa :D minäkin teen ihan samaa, mutten ole koskaan kelleen kehdannut tunnustaa..

Mutta oma omituisuus, mikä tuli mieleen: peitto ei ikinä saa olla niin päin, että se pussilakanan avoin puoli on naamalla... mummo opetti sen olevan hikivarvaspuoli ja lapsena ajatus varvashiestä naamalla tuntui niin kauhealta, että rutinoiduin joka ilta tarkastamaan, että hikivarvaspuoli on tosissaan siellä jalkojen päällä... Tarkastan edelleen, joka ikinen ilta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaunis ja komea 23cm penis. 

M17

Vierailija
204/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän kirjoittaessani esineitä rintavaossani (kyniä, viivotin, puhelin, avaimet, usein joku näistä). Yhden hajamielisen kahvihuonekäynnin jälkeen olen oppinut tarkistamaan dekolteen ennen kuin lähden kammiostani ihmisten ilmoille.

Vierailija
205/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 29v + 2v.

Vierailija
206/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pyykin pesemistä! Kääntelen vaatteita pyykkinarulla että kuivuisivat nopeampaa.

Tiskikaapissani mukit ja lasit ovat tietyssä samassa järjestyksessä aina.

Töissä päivän paras ja nautinnollosin hetki on kakalla käynti! Mikä helpotus ja siitä saa vielä palkankin 😂

Vierailija
207/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kynsienpureskelua ja napsuttelua. Luonnollisestikin saan aina sellaiset ihmiset viereeni. Se tekee minusta sairaan agressiivisen ja jos joskus sekoan ja alan tappamaan ihmisiä, aloitan kynsien pureskelijoista. :)

Vierailija
208/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan pyykin pesemistä! Kääntelen vaatteita pyykkinarulla että kuivuisivat nopeampaa.

Tiskikaapissani mukit ja lasit ovat tietyssä samassa järjestyksessä aina.

Töissä päivän paras ja nautinnollosin hetki on kakalla käynti! Mikä helpotus ja siitä saa vielä palkankin 😂

Samat! Luulin olevani ainoa.

Vierailija
209/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pystynyt heittämään yhtäkään leluani pois ikinä. Olen nyt lähemmäs 30-vuotias ja minulla on tallessa joka ikinen pehmolelu, muovieläin, leego ja nukke, jotka minulla oli pienenä. Sanon aina kysyttäessä, että säästän niitä tuleville jälkipolville, mutta olen niistä niin tarkka, että tuskin antaisin omien lastenikaan leikkiä niillä.

Vierailija
210/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittelen itseni kanssa pääni sisällä ja käyn kuvitteellisia, akateemis-tyylisiä kiihkeitä väittelyitä myös muiden henkilöiden kanssa pääni sisällä lukuisista eri aiheista, mm. politiikasta. Näihin henkilöihin sisältyy joskus julkkiksiakin, mutta toisinaan vaikkapa sellaisia ihmisiä, joita olen nähnyt vain muutaman kerran. Joskus Englanniksi, joskus Suomeksi. Todella sekopäistä ja joskus se näkyy päällepäin niin että kasvonilmeeni mukautuvat sen mukaan että millainen väittely pääni sisällä on menossa sillä hetkellä eli kiihkeimmät väittelyt näkyvät omituisina kasvonilmeinä ja toisinaan jopa niin että saatan puhua itsestäni, eli suuni liikkuu mutta en onneksi puhu näitä ajattelemiani asioita ääneen :) Aika kreisiä menoa.

Vierailija
211/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin nuolemaan pinppaa kesäleirillä jo 14-vuotiaana, mutta tositoimiin vasta 22-vee ikäisenä. Eli olin puoli-poitsut 8 vuotta.

Vierailija
212/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teen kaksi voileipää, se toinen siivun on jotenkin tuomittu olemaan huonompi kuin toinen. On esim. pienempi, huonomman mallinen tms. Laitan kahdesta kinkkusiivusta, juustosta, you name it, huonomman sille huonolle leivälle. Tomaatin kanttipalat menevät sille ja kauniit siivut paremmalle leivälle. Syön ensin huonomman leivän pois ja nautiskelen hienosta leivästä.

Ei näin! Sen huonomman leivän nimenomaan kuuluu saada parempi juustosiivu tai tomaattiviipale, että leivistä tulee tasavertaisia! :D

Ketjusta muuten tuli myös mieleen, että yleensähän parisuhteessa vessapaperirullan suunta ja pöntön kansi aiheuttavat närää... Meillä näin ei ole, mutta pari muuta "outoa faktaa"/mieltymystä kyllä on löytynyt, joista on (ainakin leikkimielessä) kinattu:

1) Mielestäni kananmunakenno kuuluu tyhjentää symmetrisesti, mutta mies haluaa tyhjentää sitä vasemmasta reunasta alkaen..

2) Musiikkia kuunnellessa mies haluaa äänenvoimakkuuden olevan parillinen luku, kun minä taas haluaisin sen olevan pariton.

Kompromisseja, kompromisseja... :D

213/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhassa yhden pojan sormi jäi kiven alle ja näin kun siitä irtosi kynsi. Siitä lähtien mulla on ollut pakkomielle painaa kynsiä päivittäin niin, että tuntuu sellainen kunnon paine. Käyn huolellisesti ne läpi yksi kerrallaan ja jos joku kynsi osuu johonkin toiseen suuntaan niin sitä on heti pakko painaa kovasti "kiinni". Siis vaikka irrotan kynnellä jonkun teipin niin pitää painaa kynttä takaisin.

214/579 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitää sukkia vain puoliksi jalassa kotona ollessa :D

215/579 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:10"]

Aina kun haluan vahvistusta mielipiteelleni, sanon olevani akateeminen, vaikka olenkin lähihoitaja.

Samoin. Minä pk-pohjaisena työttömänä huutelen akateemisuuttani ja yläpeukut vaan viuhuu.

itseoppinut akateeminen ;)

Vierailija
216/579 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v ja olen ollut ilman seksiä melkein 9 vuotta, eikä se edes ole mulle ongelma. En halua harrastaa seksiä muuten kuin parisuhteessa, eikä vuosiin ole osunut kohdalleni ketään kumppaniksi sopivaa.

Vierailija
217/579 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäydyn iltakutsuista ja riennoista usein tekosyillä.. Tosiasiassa rakastan ryypätä yksin ja touhuta kännipäissäni yksinäni kaikkea hölmöä.. Usein muut rajoittavat, ovat tylsiä jne.

Kaikki luulevat minun olevan suht kunnollinen ja melko raitiskin, kun en ota osaa kekketeihin tms.

Mulla vaan on yksin niiin paljon hauskempaa...

Yksin on mukava ryypätä kun saa kuunnella juuri sitä musiikkia kuin haluaa, eikä tarvitse puhua kenenkään kanssa.

Vierailija
218/579 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ollenkaan viheltää. Huvitan itseäni katsomalla teeveestä kaikki järkyttävimmät tositeevee-ohjelmat, kuten hottikset, exiä rannalla, jne. Facebookissa ja kysyttäessä tykkään tietysti vain vakavasti otettavista ohjelmista, kuten ajankohtaisohjelmista, laatudraamasta ja -dokkareista ja Avarasta luonnosta.

Vierailija
219/579 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea niellä hernekeittoa. En siis inhoa sitä, mutta se vain on rakenteeltaan sellaista, etten meinaa saada nielemisrefleksiä toimimaan. Viimeksi tänään kävi niin. Mies laittoi lounaaksi hernekeittoa, enkä ollut lainkaan muistanut, että syy, miksi en sitä yleensä syö, on tuo. Piti sitten jokaisen lusikallisen päälle ottaa kulaus vettä, jotta sain keiton alas.

Maussa siis ei ollut vikaa.

Minulla on sama vika puuron kanssa. Haluaisin syödä aina aamupalaksi puuroa, mutta jo ensimmäinen lusikallinen jää vain suuhun pyörimään, kunnes tulee etova olo.

Vierailija
220/579 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teen takkaan tulen, menen aina ulos katsomaan, kun savu nousee piipusta.

Se on niin kivan näköistä jostain syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme