Kerro joku outo fakta itsestäsi
Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.
Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.
Kommentit (579)
Minulla on vahva mieltymys täysiin nestesaippuapumppupulloihin. Ne ovat mielestäni sympaattisia, kivoja ja miellyttäviä esineita, pulleita ja painavia. Minulla on kotona yksi kaapinhyllyllinen täynnä pelkkiä täysiä nestesaippuapakkauksia, jotta niillä olisi yhtä mukavaa keskenään kuin kaupan hyllyllä.
Pidän asuntoni aina siistinä ja puhtaana (itseni myös) ja jokaisella tavaralla/esineellä on oma paikkansa. En siedä minkäänlaista sotkua tai epäjärjestystä. Esim. vinossa oleva matto pitää laittaa suoraan ja kaikki ovet pitää olla kiinni (kaapit yms.).
En halua kenenkään käyttävän mun vessaa, koska en halua muita p*rseitä istumaan mun pytylle jne. Pystyn p*skomaan vain kotona.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:36"]
Minulla on vahva mieltymys täysiin nestesaippuapumppupulloihin. Ne ovat mielestäni sympaattisia, kivoja ja miellyttäviä esineita, pulleita ja painavia. Minulla on kotona yksi kaapinhyllyllinen täynnä pelkkiä täysiä nestesaippuapakkauksia, jotta niillä olisi yhtä mukavaa keskenään kuin kaupan hyllyllä.
[/quote]
Mulla on vähän samaa taipumusta! Ostan aina ison satsin, että puteleilla olis hauskempaa keskenään. Sitten laitan shampoot, hoitoaineet ja nestesaippuat omiin ryhmiinsä. Niillä on varmaan tosi hauskaa kesekenään.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:43"]Rakastan korvien puhdistamista! Vasten kieltoja, kyllä, tungen sen vanupuikon korvakäytäväänkin. Putsaan korvat melkein joka päivä, se vaan tuntuu niin kivalta. :)
[/quote]
Mäki xD
Olen 21-vuotias neitsyt nainen ja en saa koskaan miestä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:49"]Olen 21-vuotias neitsyt nainen ja en saa koskaan miestä.
[/quote]
Laske kriteereitä ni varmasti saat!
P.S. Opettele kans kirjottaa yhdyssanoi ni ehk joku akateemikkoki kiinnostuu :p
Käytän usein 2päivää samoja alushousuja. Inhoan hiusten pesua. En jaksa hoitaa jalkojani ja kantapäät halkeilee. Vessanpöntön peseminen on yksi vastenmielisimmistä hommista.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:38"]Pidän asuntoni aina siistinä ja puhtaana (itseni myös) ja jokaisella tavaralla/esineellä on oma paikkansa. En siedä minkäänlaista sotkua tai epäjärjestystä. Esim. vinossa oleva matto pitää laittaa suoraan ja kaikki ovet pitää olla kiinni (kaapit yms.).
En halua kenenkään käyttävän mun vessaa, koska en halua muita p*rseitä istumaan mun pytylle jne. Pystyn p*skomaan vain kotona.
[/quote
Jos en tietäisi paremmin, olisin varma, että olet mun ex. Voi luoja miten voi olla tällaisen ihmisen knssa raivostuttava asua. Sori vaan...
Tykkään raa'asta pastasta ja syön sitäsalaa.
Minulla on 3 äitiä. Älä edes vaivaudu kysymään ;))
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:50"]
Olen pedofiili, enkä käytä lapsia hyväkseni/katso lapoa.
[/quote]
Miksi alapeukut? Pitäisikö minun teidän alapeukuttajien mielestä toimia rikollisesti?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:09"]Ulkonäköni ja luonteeni ovat ihan eri planeetoilta, tämä aiheuttaa hämmentäviä tilanteita usein.
[/quote] Millainen sitten olet?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:50"]Olen pedofiili, enkä käytä lapsia hyväkseni/katso lapoa.
[/quote]
Ootko se kysymyksiin vastaaja parikymppinen?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:50"]Olen pedofiili, enkä käytä lapsia hyväkseni/katso lapoa. [/quote] Ootko se kysymyksiin vastaaja parikymppinen?
[/quote]
Juuri se, kyllä.
Minulla on kymmeniä nickejä Aapelissa ja satoja Stardollissa.
Yksin ollessani käyn ääneen keskusteluja. Useimmiten "harjoittelen" jotain tulevaa tilannetta varten, muistelen jotain jo koettua ihanaa hetkeä tai käyn läpi jotain tilannetta, josta haaveilen ja jonka toivon toteutuvan.
Minäkin säälin asioita ja esineitä, jotka on yksinäisiä tai "huonomman" näköisiä. Saatan ostaa kolhiintuneen tuotteen säälistä. Kahvilassa valitsen rumimman leivoksen, koska se muuten varmaan valittaisiin viimeisenä tai menisi ehkä roskiin. Kannatan aina kaikissa urheilukisoissa altavastaajia. Löytöeläinkodista ottaisin takuulla sen takkuisimman, vanhimman ja epäsosiaalisimman kissan.
Nimeän elektroniikkalaitteeni (puhelin, läppäri), autoni ja polkupyöräni. Kiinnyn näihin kuin ihmisiin. Juttelen niille ja tunnen tuskaa, kun ne oireilevat.
Tykkään olla lääkärissä. Hihkun innosta kun saan rokotteen, minusta otetaan näytteitä ja jos pääsen seuraamaan paikallispuudutuksessa tehtävää operaatiota. En tietenkään toivo itselleni sattuvan mitään vakavaa, mutta pieniä toimenpiteitä on mielenkiintoista seurata.
Leivon ja kokkailen mieluiten yöaikaan.
Yksin ollessani juon lasini tyhjäksi aina yhdellä kulauksella. Oli kyseessä sitten kuuma tai kylmä juoma. Tämä tapa tuli omaksuttua lapsena.
Sanoin kiinnostavalle miehelle: en todellakaan ole kiinnostunut sinusta :D
Ja minulla on pakkomielle koko hommasta ja sekoan kohta.
Ainiin, viimeinen muttei vähäisempi: suutun jos mies ei ihastu minuun vaikka pitää minua hyvänä tyyppinä ja viehättävänä.
Semmoista juu...
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 02:16"]Sanoin kiinnostavalle miehelle: en todellakaan ole kiinnostunut sinusta :D
Ja minulla on pakkomielle koko hommasta ja sekoan kohta.
Ainiin, viimeinen muttei vähäisempi: suutun jos mies ei ihastu minuun vaikka pitää minua hyvänä tyyppinä ja viehättävänä.
Semmoista juu...
[/quote]
Ainiin, puhun elektroniikastani aina sen merkillä kunnioittaakseni sitä XD pelkkä puhelin tai telkkari kuulostaa epäkunnioittavalta.
Kiinnyn tavaroihin. En silti ole hamstraaja, mutta ne vähät tavaratjoita hankin niin niistä en helpolla luovu.
Tämä on vähän törppö, mutta en koskaan myy eteenpäin ihania vaatteitani, jotka ovat olleet käytössä liian pitkään/eivät sovi minulle jostain syystä, koska en halua, että joku toinen saa nauttia ihanista vaatteistani. En myöskään halua ajatella omaa vaatettani randomin käytössä, vaikka tyylini ei edes ole kovin omaperäinen. Kiinnyn vaatteisiinkin, yllättäen.
Anteeksi jos oli sekava viesti, olen väsy.
-Nypin varpaista karvat pinseteillä.
-Työnnän pumpulipuikon oikein syvälle sieraimeen ja saan aikaiseksi nautinnollisia aivastuksia kun nokkaa kutittaa.Saatan toistaa tätä useita kertoja peräkkäin.
Tiedättehän se tunteen,kun nenää kutittaa,aivastuttaa ja sitten se pärskähdys tulee <3