Kerro joku outo fakta itsestäsi
Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.
Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.
Kommentit (579)
Kun lähden kotoa reissuun, sanon yleensä ovella että heihei koti, nähdään ylihuomenna tms. Ja hotellihuoneesta lähtiessäni sanon että heippa, olit kiva huone.
Vierailija kirjoitti:
Yksin ollessani lauleskelen paljon tekemiäni asioita. Esim. leipää voidellessa saatan rallatella jotain "voitelenpa tässä leipää, laitan siihen myös juustoaa..." Meillä on vielä niin huono äänieristys kerrostalossa, että naapurit varmaan tykkää, mutta tosiasia on, etten aina edes tajua asiaa.
Olet ihan kuin minä! Tosin laulan myös kissoilleni ja mieheni kuullen :) Pahinta on kun kissat näyttävät pitävän laulusta ja innostun vain hoilaamaan lisää.
Minut on tuomittu ehdolliseen vankeuteen pahoinpitelystä, vaikka minä olin se, joka pahoinpideltiin. Samoin mieheni on tuomittu murrosta, jonka teki jotkut ihan muut, kuin hän. #oikeusvaltio
Onnistun nukahtamaan aina alle minuutin siitä, kun pää on tyynyssä. Aina ei mene edes minuuttia.
Minulla on raskausaikana tullut pieni peräpukama. Olen jotenkin kiintynyt siihen ja tuntuisi haikealta hoidattaa se kokonaan pois.
Uudessa paikassa, kuten hotellissa, en pysty nukkumaan ensimmäisenä yönä.
Järjestän kirjahyllyn aakkosjärjestykseen kirjailijan mukaan.
En halua kääntyä akselini ympäri oikealle, edes kotona... (kulmissa kääntymistä ei lasketa, koska silloin liike jatkuu eteenpäin) zoolander tulee mieleen kyllä, huoh.
Puhun neljää kieltä sujuvasti.
Kammoan pimeässä täysin liikahtamatta paikallaan seisovia ihmisiä.
Inhoan kuumaa ruokaa ja juomaa.
Kun olen kipeänä tai masentunut niin katson mustavalkoisia elokuvia. Niiden ajankuva, Miinat, Rengit ja kokosukua vahtiva matriarkka saa aina jotenkin mielen hilpeämmäksi. "Uusi pehtoori oli niin ylpeä ettei halunnut asettua "pehtoorin asuntoon". Ja rouvien suu soi käläkälä.
Sitten Cherbourgin sateenvarjot itketti jo 10 vuotiaana. Onneton rakkaustarina, Catherine Deneuve ja Topi Sorsakosken suomeksi laulettu laulu saa mut vieläkään itkemään.♡♡♡
Pelastan etanoita aina kun nään rappukäytävän edessä (tai jalkakäytävällä) ja vien ne turvaan lähelle pusikkoa.
Aina toivon että kukaan ei nää :D
Vierailija kirjoitti:
Järjestän kirjahyllyn aakkosjärjestykseen kirjailijan mukaan.
En halua kääntyä akselini ympäri oikealle, edes kotona... (kulmissa kääntymistä ei lasketa, koska silloin liike jatkuu eteenpäin) zoolander tulee mieleen kyllä, huoh.
Puhun neljää kieltä sujuvasti.
Kammoan pimeässä täysin liikahtamatta paikallaan seisovia ihmisiä.
Mulla pitää taas olla visuaalinen järjestys kirjahyllyssä. Samanpituisuus ja värit ratkaisevat niiden paikan. Eli vaikka Steinbeckin Vihan Hedelmät ja Hellapoliisi voivat olla vierekkäin, koska ovat samanpituisia ja paksuisia. Vaalea beige ja pinkki sopivat vierekkäin.
Sama oli työpöydälläni. Mulla oli iso feikki timanttipallo ja kynsilakkoja värejen mukaan pöydälläni. Ja tuoksupulloja, joilla kaikilla piti olla jokin merkityksellinen nimi.
Minun on aina pakko paahtaa sellaiset leivät joissa on kansi ja pohja (esim. Reissumies) niin että ne ovat vastakkain siellä paahtimessä siis omissa lokeroissaan mutta niin, että sisäpuolet ovat vastakkain ja ulkopuolet ovat ulospäin ja leivän kansi on aina paahtimen vasemmalla puolella.
En ole koskaan käynyt aurinkolomalla etelässä - enkä mene!
Oon emootiopohjanen synesteetikko! Koen maailman tosi "syvästi"
Vierailija kirjoitti:
En pidä märistä omenoista, pakko kuivata pesun jälkeen ennen syömistä. Perunamuusi, jossa on sattumia aiheuttaa oksennusrefleksin.
Kaikki "nestemäiset" ruuat, joissa on sattumia on ällöttäviä, kuten jugutti, kiisseli yms.
Puhun itsekseni tosi paljon. Usein kävellessäni juttelen itselleni ja sit hävettää, jos tulee joku takaa ja ehkä kuulee....
Sanon uutistenlukijalle "hyvää iltaa" ja "näkemiin", kun hekin toivottavat mulle.
Silitän lapseni poskea välillä unikaverin tassulla, niinkuin se pehmolelu olisi elävä hahmo.
Lasken aina mielessäni esineiden määriä, puita, autoja, lattialaattoja, ihan mitä vaan juttuja mitä on useampi samassa paikassa.
Väljähtänyt limsa on parasta <3 Ravistan kokispulloista sun muista hiilihapot pois ennen kuin juon.
Olen kaunis korkeasti koulutettu kaupunkilaisnainen jonka ympärillä pörrää kaikenlaisia menestyneitä "joka naisen unelmia", mutta haaveilen usein että olisin parisuhteessa kiltin ja lempeän, keski-ikäisen, pullean ja parrakkaan, hyvältä tupakalta/sisulta tuoksuvan metsästystä harrastavan miehen kanssa jossain kainuulaisella maatilalla. Mies olisi kiltti ja mukava, hauska ja rauhallinen. Turvallinen. Vakaa. Jalat maassa.
Tapailin joskus salaa parin kuukauden ajan kilttiä 5-kymppistä maajussia jonka kanssa oli hyvä olla. Olin 25. Ei siitä vain saanut tulla mitään, ei sellainen vain ole mahdollista eikä hyväksyttyä. Minun ei ajateltaisi olevan ihan täysillä ja muuta mukavaa. Niin se varmaan onkin. Huoh.
Pidän pitkistä hiuksistani mutta nypin niitä, jos ei ole mitään tekemistä. Kaikki irtohiukset ja nyppimäni hiukset kieputan pieniksi keriksi. Nyppimisen takia yksittäiset hiukset saattavat kasvaa karkeammiksi tai albiinoiksi ja ne on taas sen vuoksi pakko nyppiä pois. Huonompina aikoina saatan nyppiä ja hypelehtiä hiuksillani niin paljon, että käsivarret tulee kipeiksi kun ovat jatkuvasti kohoasennossa.