Miten nätti täytyy 5-kymppisen olla että kelpaa suhteeseen?
Kommentit (83)
Miksi sinulla ei ole miestä? Yleensä naimisiin mennään nuorempana ja ollaan saman kumppanin kanssa loppuun asti. Ainakin minä teen niin.
Ylipaino ei vaikuta missään iässä.
Mä tapasin nykyisen mieheni 51v. Olen kivan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla ei ole miestä? Yleensä naimisiin mennään nuorempana ja ollaan saman kumppanin kanssa loppuun asti. Ainakin minä teen niin.
No höh, olin minäkin parisuhteessa 20v kunnes mies jätti. En ole ap, mutta samassa tilanteessa ja samoja pohtien.
Sinun pitää laajentaa miesvalikoimaa jos samanäikäisyys on tärkeää. Ota valikoimaan mukaan reilusti ylipainoiset, alle 170cm miehet, kilttikset ja alkkikset. Silloin pitäisi natsata.
Ei tartte olla nätti kunhan on vain hyvin rintava ja persevä mielellään enintään 50 v. nainen. Jos pelaa konsolipelejä ja tykkää Seinfeld tv-sarjasta niin se on myös plussaa. Ammattina voisi olla vaikka kirjastonhoitajatar, opettajatar tai ompelijatar. Ja olisi kiva, jos tykkäisi 80-luvun populaarikulttuurista!
Ihan sama, ei ole fiksuja miehiäkään tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Puolet liitoista päättyy eroon.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää laajentaa miesvalikoimaa jos samanäikäisyys on tärkeää. Ota valikoimaan mukaan reilusti ylipainoiset, alle 170cm miehet, kilttikset ja alkkikset. Silloin pitäisi natsata.
Jos olisin 155 niin alle 170cm kelpaisi. Nyt yli 170 senttisenä ei. Alkais on nounou. Kiltti mies olisi ok
Miksi tuossa iässä haluaa vielä suhteeseen. Joutuu vielä toisen omaishoitajaksi huonolla tuurilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta erosin 46-vuotiaana. Joo ei kestänyt loppuun asti.
Ylipaino vaikuttaa enemmän kuin koskaan.
Kelpaat hyvin kun olet hoikka, itsestä huoltapitävä, urheilullinen, tyylikkäästi itsensä kantava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuossa iässä haluaa vielä suhteeseen. Joutuu vielä toisen omaishoitajaksi huonolla tuurilla.
Kamoon. Nyt ei puhuta mistään kasikymppisistä. Idiootti.
Mä olen suhteessa useammankin +50v naisen kanssa.
Tykkäävät panna eikä tartte leikkiä perhettä tai että rakastaisit.
Osaavat arvostaa treenattua kroppaa ja kookasta qullia.
Ovat yleensä sen verran omillaan toimeentuleva, etteivät ole kanssani varallisuuteni vuoksi.
Ihan parhaita naisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttisin vaan elämästä ja unohtaisin jo parisuhteet tuossa vaiheessa. Jotain satunnaista seksiä jonku nuoremman tyypin kanssa kyllä menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kyllä mitään yhteenmuuttoa mieti enää vaan mieluummin omat asunnot kummallakin.
N52
Miksi kukaan yli 50 v. (ja varsinkin nainen) haluaa parisuhteen? Jos kerran on kokeillut eikä toimi, niin eikö ole fiksumpaa vain nauttia elämästä.
Voithan katsoa ulkomailtakin seuraa, turvallisimmat maat ja paikat. Ei ole pakko ajatella suomen pieniä sinkkupiirejä. Tai sopiva osuu vaan kohdalle, väärän kanssa et haluaisi olla.
Kokemuksen mukaan erittäin nätti täytyy olla. Ehkä vanhemmalle miehelle tai ei niin tasokkaalle kelpaa vähemmänkin nätti. Tasoteoria pätee tässäkin. Lisäksi tasokkaammat miehet ottavat yleensä sen 10v nuoremman ;(