Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku outo fakta itsestäsi

Vierailija
12.09.2015 |

Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.

Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.

Kommentit (579)

Vierailija
181/579 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:10"]

Aina kun haluan vahvistusta mielipiteelleni, sanon olevani akateeminen, vaikka olenkin lähihoitaja.

[/quote]

Aina kun haluan yhdenyön irtopanon, sanon olevani lähihoitaja, siivooja, työtön yh tms. Sopiva mies löytyy joka kerta. Jos paljastan olevani tohtori, kaikkoavat kaikki miehet saman tien. Vain känniääliöt tunkevat mukaan ja he eivät kiinnosta. t. n32

Vierailija
182/579 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa matkustaessani pelkään, että kuski saa sairaskohtauksen tai tapahtuu muu onnettomuus ja yritän miettiä valmiiksi miten pelastautuisin ulos autosta milloin missäkin skenaariossa. Ketä muita voisin yrittää pelastaa, mistä pääsisi ulos, entä jos jokin raaja olisi toimintakyvytön, missä se pikku vasara sijaitsee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/579 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin eräs yksinpuhelija. Etenkin englanniksi tulee puhuttua eniten. Yleensä nää keskustelut on mulle jo sattuneita tilanteita, elokuvakohtauksia tai semmosia "mitä jos.." -keskusteluja.

Usein mä myös mietin kuolemaa erikoisissa tilanteissa. Jos oon vaikka kahvilassa kaverin kaa, pohdin sen reaktiota kun juoksisin autotielle kuolemaan. Tai mitä se sit sanois mun hautajaisissa.

Mulla on pakkomielle painaa hissinappulaa. Sori, mut en anna lasten painaa hissinappia, koska mä joudun kuitenki painaa heti perään. Mun on oltava viimeinen.

Pidän suurinta osaa ihmisistä tosi tylsinä, oon ehkä siks (+introverttiys) vähän mielenkiinnoton joitain kohtaan. Mä kaipaan erottuvia ja räiskyviä ihmisiä, muuten on vaa osa harmaata massaa.

Vierailija
184/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan aina miehelleni kun hän ei siivoa, tee ruokaa tms.... Todellisuudessa haluan itse hoitaa nämä asiat.

Vierailija
185/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mieheni kysyy minulta, enkö ole syönyt ruokaa (töistä tullessaan kun itse ottaa ruokaa) kun katsoo tekemääni ruokaa. Vastaan aina että otin otin ja olen syönyt, vaikka todellisuudessa syön aina pari leipää päivässä (näin jatkunut jo 3 vuotta). Minulta ei vaan yksin kertaisesti mene muu alas ja oksettaa koko ruoka( en kuitenkaan kärsi anoreksiasta, olen normaali vartaloinen).
En ole koskaan viihtynyt naisihmisten seurassa läheskään niin hyvin kuin miesten. Monet naiset ovat niin julmia takkinsa kääntäjiä ja juoruilijoita. Jos olen tekemisissä naisihmisten kanssa en kerro mitään sellaista mitä en yleiseen tietoon halua tai mistä voisi juorua vääntää. -NAINEN-

Vierailija
186/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti hammaslääkärissä siitä kun irrotetaan hammaskivet pois. Oikein odotan innolla aina kun hampaat rapsutellaan. Tuntuu niin nautinnolliselle, meinaan melkein nukahtaa rapsutteluun. Onneksi mulle kertyy hammaskiveä.

Vierailija
187/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lähti pikkuvarpaista kynnet kokonaisena irti, alle kasvoi aina uusi. Eron jälkeen ei ole kertaakaan lähtenyt nyt olleet noin 10 v normaalisti leikattavat,

Vierailija
188/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:55"]Rakastan tupakan ja bensan hajua :) bensa tosin on varmaan aika monen muunkin mielestä hyvä haju
[/quote] turpeeksi kun taistelee töissä bensan hajua ni ei todellakaan ole hyvä haju

Vierailija
189/579 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin vaatteita joita en käytä ;-;

Vierailija
190/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 12  varvasta, mutta nyt niitä on enää vain 10. 

Vierailija
191/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:49"]Pystyn irtaantumaan ruumiistani. Taito on ollut minulla n. 15 v. Tiedän, että juuri kukaan ei usko tätä ja minua pidettäisiin hulluna, siksipä en siitä viitsi julkisesti puhua. [/quote] Varmasti kätevää asua valitessa :)

[/quote]Ei ikävä kyllä käy ihan niin näppärästi :D. Pitää maata hiljaa sängyllä ja keskittyä voimakkaasti ja samalla myös rentoutua. (En tee sitä koskaan illalla tai yöllä tai väsyneenä, koska aluksi selitin tapahtumaa itselleni niin että "se on vain unta", vaikka tiesin tasan tarkkaan, että unta se ei ollut.) Ja kun olen poissa kehostani, kehoni ei voi toimia, eikä se edes kiinnosta minua mitenkään, se on vähän kuin katselisin jotain vierasta ihmistä, ei se tunnu minulta ollenkaan. Mutta sen minkä olen itseäni ulkoapäin tarkkaillut, niin näytän oudolta, en ollenkaan peilikuvaltani. On jännä nähdä itsensä joka puolelta, paitsi tietysti selkäpuolelta. Mutta yleensä lähden vähän kauemmaksi reissaamaan, kauan en kuitenkaan uskalla olla pois, pelkään, etten pääse enää takaisin.

Vierailija
192/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:14"]Inhimillistän rakennuksia ja esineitä, esimerkiksi meidän kesämökkiä. Kun mennään sinne pitkästä aikaa, niin saatan sanoa perheelle vaikkapa, että mökillä ei ole ollut niin pitkään aikaan ketään, että sillä oli varmaan ikävä ja aidosti säälin yksin ja kylmillään ollutta mökkiä.
[/quote]
Sama! Outoa on kai sekin että kadehdin kerran muurahaista joka saa asua mökkimailla kun itsen piti palata kaupunkiin.

Vierailija
193/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ällöttävää että ihmiset pyyhkivät persiinsä vain kuivalla paperilla paskomisen jälkeen. Miettikää nyt, jos saatte paskaa naamanne ette taatusti tyydy vaan paperilla pois pyyhkäisemään vaan pesette huolellisesti vedellä pois. Jos vessassa ei ole käsisuihkua en voi tehdä isoja tarpeita. Jää niin likainen olo.

Vierailija
194/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun todella paljon ääneen ollessani yksin. Kuvittelen että seurassani on joku ystävä kelle pursn sydäntäni. :)

Vierailija
195/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta tai juo kahvia, , mutta rakastan kahvinporojen ja tupakansavun tuoksua :-D
En voi syödä nakkien päitä, pitsoista syön reunat ja leivistä kantapalat.

Vierailija
196/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin elää ilman seksiä, jos vain olisi joku rapsuttsmassa selästä! Välillä epäilen, että klitorikseni on lapaluiden välissä..

Vierailija
197/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:20"]Minua häiritsee nukahtaessa se, miten jalat liimautuvat kiinni toisiinsa. Tämän vuoksi minulla on sängyssä ylimääräinen pussilakana alimmaisena ihoa vasten, että voin taittaa kankaan jalkojen väliin.
[/quote]

kiitos, nyt asia häiritsee minuakin !

Vierailija
198/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:43"]

Voisin elää ilman seksiä, jos vain olisi joku rapsuttsmassa selästä! Välillä epäilen, että klitorikseni on lapaluiden välissä..

[/quote] 

Mennäänkö naimisiin? Voitas iltaisin rapsutella toistemme selkiä ❤

Vierailija
199/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa vain yhtä, koska niitä on niin monta. 

- Olen kaukaista sukua Ruotsin kauan sitten eläneelle kuninkaalle

- Olen sukuni ensimmäinen 1. tyypin diabeetikko sekä ainoa, jolla on vaaka -horoskooppimerkki. (kaikkia muita horoskooppeja on monta kappaletta, mutta vaakoja vain minä)

- Olen syntynyt kuukauden etuajassa

- Olen kätellyt Tasavallan presidentti Sauli Niinistöä

Vierailija
200/579 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lihava nuorempana (miltei 100 kg). Nykyään 45 kiloa vähemmän ja paino on pysynyt samassa jo vuosia. En ikinä kerro siitä että olen lihava kenellekään uudelle tutulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä