Kerro joku outo fakta itsestäsi
Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.
Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.
Kommentit (579)
Olen lapsesta asti pureskellut "hyvänmakuiset" ruuat oikean puolen hampailla ja "pahanmakuiset" vasemmalla puolella. Esimerkiksi paahtoleivän reunapalat pureskelen edelleen vasemmalla ja pehmeän sisuksen oikealla :D Nykyään olen kyllä hampaideni puolesta yrittänyt muistaa pureskella aika tasaisesti kummallakin puolella, mutta tää tuntuu olevan aika syvään juurrettu juttu!
Joskus jään kotiin tullessa pyörimään eteiseen, koska en osaa päättää kumpaan suuntaan pyörähtäminen olisi "oikein". Saatan mennä takaisin eteiseen pyörähtämään toisinpäin jos ensin valitsemani meni mielestäni väärin ( olen neurootikko, juu).
Kaikista tikittävistä olen ottanut patterit pois, jopa kylässä. En kestä sitä tikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Väittelen itseni kanssa pääni sisällä ja käyn kuvitteellisia, akateemis-tyylisiä kiihkeitä väittelyitä myös muiden henkilöiden kanssa pääni sisällä lukuisista eri aiheista, mm. politiikasta. Näihin henkilöihin sisältyy joskus julkkiksiakin, mutta toisinaan vaikkapa sellaisia ihmisiä, joita olen nähnyt vain muutaman kerran. Joskus Englanniksi, joskus Suomeksi. Todella sekopäistä ja joskus se näkyy päällepäin niin että kasvonilmeeni mukautuvat sen mukaan että millainen väittely pääni sisällä on menossa sillä hetkellä eli kiihkeimmät väittelyt näkyvät omituisina kasvonilmeinä ja toisinaan jopa niin että saatan puhua itsestäni, eli suuni liikkuu mutta en onneksi puhu näitä ajattelemiani asioita ääneen :) Aika kreisiä menoa.
Täällä samanlainen 😊!
Jos olen lomalla saatan olla käymättä viikon suihkussa. Tulee jotenkin sellainen olo et se on tervettä, saa kroppa toipua jatkuvasta pesemisestä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pakko olla parillinen määrä kaikkia astioita. Jos yksi kuppi hajoaa niin pakko heittää pois kaksi.
Järjestän myös samanlaiset astiat vierekkäin pesukoneeseen, jotta niillä ei olisi yksinäinen olo siellä. :D
Pakko-oireinen häiriö.
Tuskin nyt kovin outo mutta en voi mennä nukkumaan illalla, jos en ole siivonnut keittiön tasoja, ruokapöytää ja tiskiallasta tai jos lattioilla on leluja.
Vierailija kirjoitti:
Säilytän kirjoittaessani esineitä rintavaossani (kyniä, viivotin, puhelin, avaimet, usein joku näistä). Yhden hajamielisen kahvihuonekäynnin jälkeen olen oppinut tarkistamaan dekolteen ennen kuin lähden kammiostani ihmisten ilmoille.
Puhelin rintavaossa, saat säteilyä tisseille. Don´t do that!
Hieno homma silti, ja lähes käy kateeksi. Mulla ei ole rintavakoa, joten käytän esim. käsilaukkua tai taskuja.
Mulla on kameleontti-silmät, saan ne harittamaan eri suuntiin sivulle päin.
Pyyhin pölyt näkyviltä pinnoilta joka ilta, myös tavarat on oltava omilla paikoillaan yms siivous pakko-oiretta on. Maton hapsut pitää olla aina suorassa.
Puhun itsekseni jatkuvasti, lenkillä ollessa englantia :)
Lasken aina suojatien viivat kun menen tien yli.
Sanon mielessäni aina töihin mennessä ja kotiin tullessa tietyssä kohtaa matkaa että:"olisinpa jo tässä kohdassa menossa takasin kotiin/töihin". Jos en tee tätä hokemaa, niin luulen että jotain pahaa tapahtuu.
Tarkistan kotoa lähtiessä monta kertaa, että avain ja bussikortti on mukana. Lisäksi tietty tarkistan sähkölaitteet, että ne on pois päältä.
Säälin myös sitä huonompaa leipää:/ raukka, siksi se ansaitsee enemmän juustoa ja leikkelettä jotta siitä tulisi normaalimpi.
Katson kaupassa aina ensiksi tuotteen nimen ruotsiksi jos etsin jotakin. Ruotsinkieli kuulostaa suomea hauskemmalta. Niinkuin vaikka vita bönor (valkeat pavut) tai buljong (lihaliemikuutio)
Raplaan mieheni vehkeitä jatkuvasti. Siis melkein koko ajan kun ollaan hereillä ja siihen on mahdollisuus.
Kovilla talvipakkasilla, laitan nukkumaan mennessä omat ja lapsen vaatteet valmiiksi tuolille, (en tee niin yleensä)
jos tulee tulipalo, niin löytyy heti.
Ei oo vielä onneks tullu!
Olen syvällisenä ja älykkäänä pidetty akateeminen, mutta rakastan tosi-tv:tä. RuPaul's Drag race on mulle henkireikä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana laittaaa käsi puoleksi housujen sisälle jos dataan puhelimel tms :'D
Teen samaa, yleensä siis lepuutan kättäni housussa vaan häpykummun päällä housujen sisälle. Se rentouttaa, entiedä miksi?? :D
Minun on pakko lukea ollessani kakkosella vessassa. Jos ei ole mitään lehteä niin vähintään sitten saippuan tuoteseloste eri kielillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana laittaaa käsi puoleksi housujen sisälle jos dataan puhelimel tms :'D
Teen samaa, yleensä siis lepuutan kättäni housussa vaan häpykummun päällä housujen sisälle. Se rentouttaa, entiedä miksi?? :D
Sama: https://qph.ec.quoracdn.net/main-qimg-a4ebb45676afaad974278d3c41682fa3-…
Rakastan lukemista ja rakastan karttoja. Tuo yhdistelmä on välillä hankala, koska lukiessani, varsinkin fiktiivisiä romaaneja, tykkään katsella kartoista, missä päin maailmaa kirjoissa mennään. Usein karttojen selaaminen johtaa siihen, että kirjan lukeminen on aika hidasta, koska keskityn enemmän karttoihin kuin itse kirjaan.
Viihdytän itseäni pelaamalla päänsisäistä Scrabblea: annan itselleni satunnaiset kirjaimet ja alan muodostamaan sanoja. Toimii paremmin englanniksi. Tai sitten otan jonkin pitkän sanan ja pilkon sen mahdollisimman moneksi pikkusanaksi. Olen missanut monet luennot yliopistolla vaikka olen fyysisesti läsnä ja nyt työelämässä jatkan samaan malliin kokouksissa.
Mulla on joku käsittämätön (ainakin läheisteni mielestä) kyky muistaa yleensä melko merkityksettömien asioiden tapahtumapäivämääriä. Näillä merkityksettömillä asioilla tarkoitan siis sellaisia, joista jääneissä muistoissa oleellista ei nimenomaan ole, minä päivänä se on tapahtunut (kuten joku satunnainen ravintolaillallinen). Toisin kuin esim. lapsen syntymästä on mielestäni oleellista muistaa tapahtumapäivämäärä.